25-3-2016: Exodus in de Melkweg
25-3-2016: Exodus in de Melkweg
uit het gezamelijke persbericht waar ook Anthrax in voorkomt:
Exodus staat enkele maanden later op het podium en wel op vrijdag 25 maart. De band maakte net als Anthrax furore in de jaren '80 met thrash metalklassiekers, zoals 'Bonded by Blood', 'Strike of the Beast' en 'The Toxic Waltz'. Na een periode van stilte sloeg de band ijzersterk terug in het nieuwe millennium met ‘Tempo of the Damned’ (2004). Sindsdien heeft niets de band meer weten af te stoppen, zoals het toetreden van Gary Holt in het machtige Slayer en zelfs niet het overlijden van vocalist Paul Baloff. Deze 'Shovel Headed Kill Machine' zal de Melkweg platwalsen.
EXODUS
Vrijdag 25 maart
Melkweg Oude Zaal
Zaal Open 19:30
Voorverkoop €20,-+lidm.
Exodus staat enkele maanden later op het podium en wel op vrijdag 25 maart. De band maakte net als Anthrax furore in de jaren '80 met thrash metalklassiekers, zoals 'Bonded by Blood', 'Strike of the Beast' en 'The Toxic Waltz'. Na een periode van stilte sloeg de band ijzersterk terug in het nieuwe millennium met ‘Tempo of the Damned’ (2004). Sindsdien heeft niets de band meer weten af te stoppen, zoals het toetreden van Gary Holt in het machtige Slayer en zelfs niet het overlijden van vocalist Paul Baloff. Deze 'Shovel Headed Kill Machine' zal de Melkweg platwalsen.
EXODUS
Vrijdag 25 maart
Melkweg Oude Zaal
Zaal Open 19:30
Voorverkoop €20,-+lidm.
Re: 25-3-2016: Exodus in de Melkweg
Exodus op een vrijdag op 10 minuutjes fietsen afstand in een kleine zaal = uiteraard aanwazig!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

14 maart trouwens ook in Biebob, Vosselaar (België), en 26 maart op Paaspop in Schijndel.
En in augustus op Into the Grave in Leeuwarden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
En ook op Paaspop volgend jaar.
Ik ben er zeker bij in de Melkweg.
Volgende week vrijdag alweer!
Support komt overigens van het Finse Lost Society.
Support komt overigens van het Finse Lost Society.
Ik ben op paaspop en ga Exodus daar zeker bekijken.
yep. ik ook. al spelen ze daar wel ergens diep in de nacht.
Aanwezig in de Melkweg! ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Niet dus, moet helaas onverwachts werken.Loja schreef:Aanwezig in de Melkweg!

Nou had ik Exodus al behoorlijk vaak gezien, maar dit was zeker een van de beste keren! Superstrak en enthousiast, vette setlist (al kan dat ook eigenlijk niet anders
), lekkere pit en groot feest. En hoewel Gary Holt er zelf niet bij was ivm de Amerikaanse toernee met Slayer, was het onmiskenbaar Exodus dat op het podium stond! Eigenlijk had deze avond gewoon alles wat een memorabel metalconcert hebben moet! ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

Lekker dan, ik heb dus echt wat gemist!Wessel schreef:Nou had ik Exodus al behoorlijk vaak gezien, maar dit was zeker een van de beste keren! Superstrak en enthousiast, vette setlist (al kan dat ook eigenlijk niet anders), lekkere pit en groot feest. En hoewel Gary Holt er zelf niet bij was ivm de Amerikaanse toernee met Slayer, was het onmiskenbaar Exodus dat op het podium stond! Eigenlijk had deze avond gewoon alles wat een memorabel metalconcert hebben moet!

Helaas wel ja!
Op paaspop bleef het grote feest uit.
Om 1 uur s nachts voor een lege tent is het toch anders spelen.
Het kan aan mijn vermoeidheid hebben gelegen maar de show maakte op mij ook geen grote indruk. Vooral het overheersende drumgeluid stoorde mij nogal.
Took, heb jij de show ook gezien?
Om 1 uur s nachts voor een lege tent is het toch anders spelen.
Het kan aan mijn vermoeidheid hebben gelegen maar de show maakte op mij ook geen grote indruk. Vooral het overheersende drumgeluid stoorde mij nogal.
Took, heb jij de show ook gezien?
Ik vond Exodus op Paaspop best goed. Het deed me in elk geval meer dan vorig jaar op FortaRock. Wel triest hoe weinig publiek er was. Zelfs Deafheaven had een paar uur eerder in dezelfde tent beduidend meer publiek. Stonden de liefhebbers van het hardere werk dan om 1 uur 's nachts bij de gelijktijdige shows van The Prodigy en een Rammstein-coverband of waren ze al grotendeels naar huis/de camping toe?
Een flink aantal jaar terug bij Kreator stonden er ook erg weinig mensen. Ik denk dat ik wellicht ook voor The Prodigy had gekozen. Zo boeiend vind ik Exodus niet.
Heerlijk Helder Taalloeder