12-5: Marduk + Immolation + Origin + Bio-Cancer @ LuxorLive
12-5: Marduk + Immolation + Origin + Bio-Cancer @ LuxorLive
Kosten: 18,50 euro in de vvk en 20,00 euro bij deurverkoop
Open 18:30u, start 19:00u
FB-event:
Marduk mag met recht één van de bruutste black metal bands aller tijden genoemd worden. In 1990 werd de band opgericht met het doel om de meest godslasterlijke en satanische band ooit te worden. De Zweden houden zich goed staande tussen alle Noorse zwaargewichten. In 2015 leverde de band een klapper van een album af. Misschien niet voor niets hun 13de album.
Sinds 1988 maakt het legendarische Immolation loodzware, gitzwarte en met technisch vernuft doorspekte death metal. Deze New Yorkers zijn vaak geïmiteerd maar nooit geëvenaard.
Het Amerikaanse Origin heeft zes 6 fantastische albums opgenomen waardoor zij als een belangrijke speler binnen het technische en brute death metal genre gezien worden.
Uit Griekenland komt de thrash metal band Bio-Cancer. In 2015 bracht de band het album ‘Tormenting the Innocent’ uit. Liefhebbers van Toxic Holocaust en Municipal Waste weten hier wel raad mee.
https://www.luxorlive.nl/agenda/marduk- ... r/#tickets
Open 18:30u, start 19:00u
FB-event:
Marduk mag met recht één van de bruutste black metal bands aller tijden genoemd worden. In 1990 werd de band opgericht met het doel om de meest godslasterlijke en satanische band ooit te worden. De Zweden houden zich goed staande tussen alle Noorse zwaargewichten. In 2015 leverde de band een klapper van een album af. Misschien niet voor niets hun 13de album.
Sinds 1988 maakt het legendarische Immolation loodzware, gitzwarte en met technisch vernuft doorspekte death metal. Deze New Yorkers zijn vaak geïmiteerd maar nooit geëvenaard.
Het Amerikaanse Origin heeft zes 6 fantastische albums opgenomen waardoor zij als een belangrijke speler binnen het technische en brute death metal genre gezien worden.
Uit Griekenland komt de thrash metal band Bio-Cancer. In 2015 bracht de band het album ‘Tormenting the Innocent’ uit. Liefhebbers van Toxic Holocaust en Municipal Waste weten hier wel raad mee.
https://www.luxorlive.nl/agenda/marduk- ... r/#tickets
Re: 12-5: Marduk + Immolation + Origin + Bio-Cancer @ LuxorL
Combikaartjes voor Arnhem!
!!Metal Combi-Ticket Deal!!! Luxor Live en Willemeen slaan voor de metal-liefhebbers de handen ineen. Voor maar 31 euro koop je een combi-ticket voor zowel de show van Marduk Official als die van Nile en krijg je er gratis entree voor Rectal Smegma bij! De eerste 50 ticket kopers ontvangen er ook nog eens gratis entree voor het concert van Necrowretch bij. Tel uit je winst!! Bestel hier je ticket: http://tickets.luxorlive.nl/PackageDetail.aspx?id=2983
Show info:
4 Maart W1 Necrowretch FR + Infernal Execrator SG 8/10 euro normale prijs
24 Maart W1 GRINDFEAST w/ Rectal Smegma (Album Release), Fuck The Facts, Pancreatic Purulence 8/10 euro normale prijs
5 April Luxorlive Nile + Melechesh at Luxor Live 17,50/20 euro normale prijs
12 Mei Luxorlive Marduk, Immolation, Origin, Bio-Cancer 18,50/20 euro normale prijs
Let op: de actie is gelimiteerd.
!!Metal Combi-Ticket Deal!!! Luxor Live en Willemeen slaan voor de metal-liefhebbers de handen ineen. Voor maar 31 euro koop je een combi-ticket voor zowel de show van Marduk Official als die van Nile en krijg je er gratis entree voor Rectal Smegma bij! De eerste 50 ticket kopers ontvangen er ook nog eens gratis entree voor het concert van Necrowretch bij. Tel uit je winst!! Bestel hier je ticket: http://tickets.luxorlive.nl/PackageDetail.aspx?id=2983
Show info:
4 Maart W1 Necrowretch FR + Infernal Execrator SG 8/10 euro normale prijs
24 Maart W1 GRINDFEAST w/ Rectal Smegma (Album Release), Fuck The Facts, Pancreatic Purulence 8/10 euro normale prijs
5 April Luxorlive Nile + Melechesh at Luxor Live 17,50/20 euro normale prijs
12 Mei Luxorlive Marduk, Immolation, Origin, Bio-Cancer 18,50/20 euro normale prijs
Let op: de actie is gelimiteerd.
Hier kom ik misschien ook wel even kijken!
Nog een paar dagen en dan gaat deze tour van start!
12 mei in Arnhem!
12 mei in Arnhem!
Over een week alweer!
Timetable
19:00-19:30 BIO-CANCER
19:45-20:30 ORIGIN
21:00-22:00 IMMOLATION
22:30-23:45 MARDUK
Timetable
19:00-19:30 BIO-CANCER
19:45-20:30 ORIGIN
21:00-22:00 IMMOLATION
22:30-23:45 MARDUK
Om 22:00 uur is de laatste interessante band klaar dus.
Schappelijke tijd.
Schappelijke tijd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Volgens mij is dit de derde keer dat ik je die opmerking zie maken... De boodschap is inmiddels wel duidelijk. 

Ik was er al bang voor dat ik in herhaling verviel.
Mijn excuses !!
Mijn excuses !!
En als er één blackmetalband is die deathmetalfans ook zou kunnen bekoren, zou het toch wel Marduk zijn...
Ik ben zaterdag van de partij in Amstelveen.
-
- Contacteer:
Vorige week al in Essen geweest naar deze package en dat was super. Ik wens iedereen die vanavond gaat dan ook erg veel plezier!!
Maak er een mooi feestje van!!![Tank [tank]](./images/smilies/tank.gif)
Maak er een mooi feestje van!!
![Tank [tank]](./images/smilies/tank.gif)
not all those who wander are lost!
Als je in Baroeg gaat morgen, is het voor jou nog vroeger afgelopenyowannuzz schreef:Om 22:00 uur is de laatste interessante band klaar dus.
Schappelijke tijd.

Timetable:
21.30-22.45 Marduk (SE black)
20.00-21.00 Immolation (US death)
18.45-19.30 Origin (US brutal death)
18.00-18.30 Bio-Cancer (GR thrash)
Gaat hem niet worden qua werktijden, Jan (plus het feit dat Baroeg echt een rot-end treinen is voor mij, maar dat zou ik er op zich nog wel voor over hebben).
Maar fijn dat je meedenkt.
Iedereen die wel gaat wens ik veel plezier.
Hele mooie package.
Maar fijn dat je meedenkt.
Iedereen die wel gaat wens ik veel plezier.
Hele mooie package.
Ik ben ook niet meer geweest. Zou dan alleen voor Origin geweest zijn. Immolation zie ik wel op Stonehenge en met Marduk heb ik niet veel.
-
Afgelopen donderdag toch even geweest. Kwam helaas pas iets voor Immolation binnen waardoor ik Biocancer en Origin gemist heb. Nu is Origin sowieso niet helemaal mijn ding maar blijft het toch op technisch vlak knap wat ze doen. Reacties die ik hierover heb gehoord waren positief.
Immolation is een band die ik al lang ken maar die ik altijd wat genegeerd heb tot vorig jaar toen het kwartje eindelijk viel. De vaak tegendraadse riffs die de twee gitaristen spelen geven de band een eigen sound maar maakt dat het niet altijd makkelijk te verteren is. Nadat de sound goed afgesteld stond was het voor mij echter genieten van een mooie dwarsdoorsnede uit hun discografie. Top band, kijk nu al uit naar het optreden op Stonehenge later dit jaar.
Marduk is denk ik de band die ik het vaakst live heb gezien in mijn leven. Sinds de komst van Mortuus vind ik het materiaal weer wat sterker geworden en m.n. de laatste plaat is voor mij nu al een klassieker. Gelukkig komen hier dan ook enkele nummers van voorbij waaronder Blond Beast en Afrika. Marduk raast door het materiaal heen en haalt wederom een dikke voldoende. Leuk avondje geweest maar ik vraag me wel af waarom deze package 3 x in het midden van Nederland gepland staat. Dit is wellicht een beetje teveel van het goede. Grofweg geschat denk ik dat er in Arnhem zo´n tweehonderd bezoekers waren.
Immolation is een band die ik al lang ken maar die ik altijd wat genegeerd heb tot vorig jaar toen het kwartje eindelijk viel. De vaak tegendraadse riffs die de twee gitaristen spelen geven de band een eigen sound maar maakt dat het niet altijd makkelijk te verteren is. Nadat de sound goed afgesteld stond was het voor mij echter genieten van een mooie dwarsdoorsnede uit hun discografie. Top band, kijk nu al uit naar het optreden op Stonehenge later dit jaar.
Marduk is denk ik de band die ik het vaakst live heb gezien in mijn leven. Sinds de komst van Mortuus vind ik het materiaal weer wat sterker geworden en m.n. de laatste plaat is voor mij nu al een klassieker. Gelukkig komen hier dan ook enkele nummers van voorbij waaronder Blond Beast en Afrika. Marduk raast door het materiaal heen en haalt wederom een dikke voldoende. Leuk avondje geweest maar ik vraag me wel af waarom deze package 3 x in het midden van Nederland gepland staat. Dit is wellicht een beetje teveel van het goede. Grofweg geschat denk ik dat er in Arnhem zo´n tweehonderd bezoekers waren.
Dominion of Darkness.