Grote zaal, Willemeen
Check: www.willemeen.nl en
24-6: Dodheimsgard + Diskord @ W1, Arnhem
Re: 24-6: Dodheimsgard + Diskord @ W1, Arnhem
Zin in! Hopelijk hebben ze vinyl bij zich 

Re: 24-6: Dodheimsgard + Diskord @ W1, Arnhem
Geen vinyl helaas. Door de uitloop en laatste trein maar 45 minuten kunnen meepakken van Dodheimsgard. Ondanks het gebrek aan Aldrahn klonk het heel aardig met Vicotnik op zang. In die eerste 45 minuten geen materiaal van A Umbra Omega. Wel veel van Kronet Til Konge, naast nog meer werk van de oudere albums. Toen ik weg ging hadden ze ook 1 nummer van Supervillain Outcast gespeeld, maar dat steekt dan enigszins schriel af als je daarvoor Traces of Reality speelt.
Diskord was enigszins bevreemdende death metal. Het deed me hier en daar wel aan Obliteration denken, maar dan veel meer gekke tempowisselingen. Gitaar kwam niet goed uit de verf dus daardoor was het vooral een brij van drums. Bassist pakte er op een gegeven moment een soort van gedeconstrueerde contrabas bij, klonk interessant.
Diskord was enigszins bevreemdende death metal. Het deed me hier en daar wel aan Obliteration denken, maar dan veel meer gekke tempowisselingen. Gitaar kwam niet goed uit de verf dus daardoor was het vooral een brij van drums. Bassist pakte er op een gegeven moment een soort van gedeconstrueerde contrabas bij, klonk interessant.