Wolfchant
Wolfchant
Ik zocht Ensiferum, en vond Wolfchant. Folk-achtig metalbandje uit Duitsland dat zichzelf "Pagan Epic Metal from Bavaria" noemt. Zelf vind ik de opname van de CD "Bloody Tales Of Disgraced Lands" best wel slecht, maar dat kan ook aan mn download liggen. Andere mensen hier bekend met deze band?
-
-
Jep, op www.wolfchant-metal.com kan je samples beluisteren, niet zo beste kwaliteit maar toch.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]
Waarom kende ik dit nog niet?
De kwaliteit van de samples is niet bepaald perfect, maar op de muziek zelf heb ik weinig aan te merken.
Ensiferum hoor ik er op sommige plaatsen sterk in terug (luister maar eens naar Mourning Red), maar een klein gebrek aan originaliteit is hier niet absoluut niet storend.
Blood Tales Of Disgraced Lands lijkt me wel een plaat die ik regelmatig zou kunnen draaien. Heeft iemand hier em al in zn bezit?
Een band met potentie iig.
De kwaliteit van de samples is niet bepaald perfect, maar op de muziek zelf heb ik weinig aan te merken.
Ensiferum hoor ik er op sommige plaatsen sterk in terug (luister maar eens naar Mourning Red), maar een klein gebrek aan originaliteit is hier niet absoluut niet storend.
Blood Tales Of Disgraced Lands lijkt me wel een plaat die ik regelmatig zou kunnen draaien. Heeft iemand hier em al in zn bezit?
Een band met potentie iig.
From their torment springs its delight.
- SlayerOfLight
Re: Wolfchant
Wolfchant lijkt veel op een mix van Equilibrium en Ensiferum. Grunt/screech vocals met af en toe er tussendoor cleane vocals. Verder is er niks mis mee, ze maken goeie muziek alleen jammer dat ze zo underrated lijken te zijn.
A raven came to me, spoke to me in my dream
A long lost prophecy, A forgotten legacy
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Jij vond het dus wel nuttig om een topic van tien jaar oud voor die mededeling omhoog te trappen? Nee, goed.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- SlayerOfLight
Ik zat erover na te denken om er zelf een topic over te maken maar ik had toen zoiets van misschien is dat niet nodig als er al een topic bestaat. Niks mis met een oude topic tot leven wekken, niet?
A raven came to me, spoke to me in my dream