Bon Jovi This House Is Not For Sale
-
Bon Jovi This House Is Not For Sale
Dit is weer een album wat werkelijk weer in het rijtje past zoals wij Bon Jovi kennen.
Ik ben erg nieuwsgierig of dit album bij anderen op dit forum in goede aarde is gevallen.
De hits blijven in Nederland tenminste uit.
Ik ben erg nieuwsgierig of dit album bij anderen op dit forum in goede aarde is gevallen.
Re: Bon Jovi This House Is Not For Sale
Mooi dat iemand eindelijk een topic hiervoor aanmaakt. Dan kan het reguliere Bon Jovi-topic dicht.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Vreselijk album. Alwéér. Ik wacht liever op een nieuw album van Richie Sambora.
EDIT:
EDIT2:
EDIT:
Wat bedoel je trouwens met 'zoals wij Bon Jovi kennen'? Dan doel je denk ik op het Bon Jovi van de afgelopen jaren? Anyway, het is een prima album als je van moderne mainstream rock- en popmuziek houdt. Vandaar mijn eerdere opmerking.Dit is weer een album wat werkelijk weer in het rijtje past zoals wij Bon Jovi kennen.
EDIT2:
Mollusk: Mooi dat iemand eindelijk een topic hiervoor aanmaakt. Dan kan het reguliere Bon Jovi-topic dicht.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
-
Ik doel eigenlijk vanaf Keep the Faith ,toen heb ik Bon Jovi ontdekt. Ik weet diverse rock zeer te waarderen.
Als je naar de jaren 80 luistert van Bon Jovi dan kan ik me voorstellen dat men dit album bagger vind .
Veel van de fans zijn ook teleurgesteld , Burning Bridges en This Left Feels Right vond ik persoonlijk de ergste bagger albums.
Als je naar de jaren 80 luistert van Bon Jovi dan kan ik me voorstellen dat men dit album bagger vind .
Veel van de fans zijn ook teleurgesteld , Burning Bridges en This Left Feels Right vond ik persoonlijk de ergste bagger albums.
Ik heb mijn vrouw ten huwelijk gevraagd tijdens een Bon Jovi concert in Keulen. Ze is nogal fan namelijk.. Tijdens deze traumatische ervaring stonden we achter een volwassen man in patchjacket volgeplakt met, je raad het al, uitsluitend Bon Jovi patches. Hij ging helemaal uit zijn dak, alsof die een twee uur durende spastische aanval had. Bezatten was ook geen optie want ik weiger principieel bier te drinken dat vijf euro per plastic bekertje kost. Een avond om nooit te vergeten.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Dus?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Leuk voor jeKlaas.76 schreef:Ik heb mijn vrouw ten huwelijk gevraagd tijdens een Bon Jovi concert in Keulen. Ze is nogal fan namelijk.. Tijdens deze traumatische ervaring stonden we achter een volwassen man in patchjacket volgeplakt met, je raad het al, uitsluitend Bon Jovi patches. Hij ging helemaal uit zijn dak, alsof die een twee uur durende spastische aanval had. Bezatten was ook geen optie want ik weiger principieel bier te drinken dat vijf euro per plastic bekertje kost. Een avond om nooit te vergeten.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Jan, laat je je niet gek maken ?! Met hun geplaag, verdorie.
Ik heb overigens dat nieuwe BJ-album niet gehoord en zie ook geen reden het ooit te gaan beluisteren.
Maar ieder het zijne.
Wat vind jij van die laatste Megadeth ?
Ik heb overigens dat nieuwe BJ-album niet gehoord en zie ook geen reden het ooit te gaan beluisteren.
Maar ieder het zijne.
Wat vind jij van die laatste Megadeth ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
Het album vind ik aansluiten bij wat er zich nu afspeelt in de wereld. Het is een beter album dan de laatste 2 die Megadeth voor dit album uitgebracht had.
Ook is het goed te horen dat de band uit wat nieuwe band leden bestaat met name de sterke trashmetal invloeden.
Lekker album om te beluisteren.
Ook is het goed te horen dat de band uit wat nieuwe band leden bestaat met name de sterke trashmetal invloeden.
Lekker album om te beluisteren.
Oh, ik vond het juist een lekker album om naar te staren, dat luisteren was niet één-twee-drie in me opgekomen.
-
Hoe zou een nieuw Bon jovi album eruit moeten zien ?
Hoe zou een nieuw Bon Jovi album er volgens jullie uit moeten zien ?
Een rond zilverachtig schijfje met een gaatje in 't midden.
Heerlijk Helder Taalloeder
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle