Kaoteon

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Darktyde

Kaoteon

Bericht door Darktyde » za mar 18, 2017 11:44 am

De mensen uit de Libanese band een nieuwe single gereleased hebben,

In deze album spelen leden van Marduk en Obscura (Fredrik Widigs, Linus Klausenitzer).
I weet dat de zanger nu in Nederland woont, heel aardige vent.

Zij gaan ook spelen in de Beirut metal fest samen met Legion of the damned, wordt iemand er heen te gaan ?

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Re: Kaoteon

Bericht door Jeroen » zo mar 19, 2017 1:49 pm

Kijk aan. Blijft weinig Libanees over zo :P

Buiten dat, kun je iets meer info geven? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Darktyde

Bericht door Darktyde » zo mar 19, 2017 7:59 pm

Jeroen schreef:Kijk aan. Blijft weinig Libanees over zo :P

Buiten dat, kun je iets meer info geven? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
http://www.metal-archives.com/bands/Kaoteon/13345 en https://www.facebook.com/Kaoteon/

Nou, ik weet dat ze vroeger alle in Libanon wonden, een paar keer gearesteerd voor hun optreden. (misschien niet voor de laatste keer)
Live op 'Bierut feest' gaan ze spelen 3/4 (oorspronkelijk) Libanese (met de oude drummer, niet Frederik).
Zij hebben een compleet album opgenomen (vocals hierbij in Amsterdam opgenomen , drums in Zweden en guitars in Libanon) en door Dugout studios (SE) gemixed waren. Nu wachten zij voor een Label.
Ik had naar de hele album geluisterd, origineel matriaal met een uniek sound. echt agressief :)
Omdat mijn duo, niet-Nederlandse, nationaliteiten kan niet naar de festival (en dus ook mijn slechte Nederlands) , ik ben zeker dat het ten minste interessant gaat worden.
Misschien gaan ze op de toekomst hier in Nederland spelen.

Persistence

Bericht door Persistence » zo mar 19, 2017 8:18 pm

Klinkt interessant, bedankt voor de informatie en ga ik zeker luisteren naar die band !

Plaats reactie