29-07: Stonehenge Festival 2017

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Re: 29-07: Stonehenge Festival 2017

Bericht door MK » zo jul 30, 2017 6:05 pm

Progressive Jeff schreef:Wat 's middags een gezellig feest onder prima omstandigheden was, groeide met de aanhoudende regen uit tot een domper voor zowel de organisatie (die niet te benijden is en uiteraard geen enkele blaam treft op dit gebied) als voor de festivalgangers. Zo'n 250 bezoekers hielden stand en zagen een geweldig optreden van Carcass. Komende week volgt uitgebreid verslag op de frontpage.
Dit ja. Wij zijn ook gewoon de hele dag gebleven, en gelukkig was het tijdens Carcass voor het grootste gedeelte van de set niet of nauwelijks aan het regenen. De bandleden genoten net zoveel van deze zeer speciale, intieme setting voor de afsluitende show van het festival, als het publiek zelf. De die-hards in het publiek werden nog eens mooi gecomplementeerd door Walker ook, voor het feit dat wij daar nog steeds stonden. Een optreden om nooit meer te vergeten! [headbang]
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: 29-07: Stonehenge Festival 2017

Bericht door Wessel » zo jul 30, 2017 8:45 pm

Klinkt op het noodweer na als geslaagd. Ik was gisteren door omstandigheden uiteindelijk toch afwezig, maar zie Carcass binnenkort op Brutal Assault. :)

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: 29-07: Stonehenge Festival 2017

Bericht door Rascul » ma jul 31, 2017 10:45 am

Yap, geslaagd was het zeker. Botte pech met het weer - iemand bij Stonehenge moet wat vaker geiten offeren aan de weergoden, of er een keer een jonge maagd tussen knikkeren - maar de bands die ik heb gezien hebben zich er weinig aan gelegen laten liggen. Eén kritiekpunt naar de organisatie tho: 1 stand voor muntjes is echt ontzettend kut, heb meer dan een half uur in de rij gestaan. Bijkomend probleem is dat je ook nog eens geneigd bent teveel te kopen omdat je dat niet nóg een keer wil doen. Dat zou volgend jaar wel anders mogen, sluit er desnoods eentje als het later op de avond rustiger wordt. Op deze manier heb ik het grootste deel van Altar moeten missen (that said, wat ik hoorde was niet écht best dus wellicht dat ik daar niet teveel over moet mekkeren).
Makkers staakt uw wild geraas

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: 29-07: Stonehenge Festival 2017

Bericht door MetalJan » ma jul 31, 2017 7:18 pm

Was wederom een leuk feestje!

Beste bands:

Braincasket, Altar, Evil Invaders, Beheaded, Hideous Divinty, Kraanium, Absu, Krisiun en Macabre.

Jammer van het pleurisweer op het eind, maar toch gebleven. Op een gegeven moment waren er nog maar een paar honderd man over ofzo.

Plaats reactie