Volgend jaar dus weer tweedaags, en in het Goffertpark in Nijmegen.
vrijdag 1 en zaterdag 2 juni.
http://www.fortarock.nl
scarymonster05 schreef:https://3voor12.vpro.nl/lokaal/gelderla ... oit--.html
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Waar het je dat vandaan? Volgens FB: 'Binnenkort meer nieuws over FortaRock 2018 festival en de eerste namen! Nog eventjes geduld aub...'scarymonster05 schreef:deze week de eerste namen...
Dan blijf ik thuis...Rene schreef:Ik gok op onder meer Stone Sour, In Flames, Trivium & misschien Avanged Sevenfold als headliner.
Stone Sour, In Flames en Avenged Sevenfold hebben nog niet op FortaRock gespeeld en zijn wat mij betreft van harte welkom. Trivium daarentegen speelde er al twee keer eerder, in 2012 en 2014. Die hoef ik echt niet meer op het FortaRock-festival te zien hoor.Rene schreef:Ik gok op onder meer Stone Sour, In Flames, Trivium & misschien Avanged Sevenfold als headliner.
2014?? Oei, dan komen ze zeker in 2018, nu ze ook nog eens een nieuw album op zak hebbenGilbert schreef:Stone Sour, In Flames en Avenged Sevenfold hebben nog niet op FortaRock gespeeld en zijn wat mij betreft van harte welkom. Trivium daarentegen speelde er al twee keer eerder, in 2012 en 2014. Die hoef ik echt niet meer op het FortaRock-festival te zien hoor.Rene schreef:Ik gok op onder meer Stone Sour, In Flames, Trivium & misschien Avanged Sevenfold als headliner.
Omdat Parkway Drive inmiddels een grote naam begint te worden en je van dit festival niet heel veel verrassends hoeft te verwachten. Op Graspop e.d. spelen ook bands die het festival al tien keer aangedaan hebben.Gilbert schreef:Ik zette duidelijk te hoog in. Met Nightwish op 2 juni kan ik leven, maar waarom nou voor de zoveelste keer Parkway Drive op dit metalfestival (op 1 juni)?
Omdat PWD een redelijk grote fanbase heeft. En omdat Fortarock moet overleven.Gilbert schreef:Ik zette duidelijk te hoog in. Met Nightwish op 2 juni kan ik leven, maar waarom nou voor de zoveelste keer Parkway Drive op dit metalfestival (op 1 juni)?
dat kun je concluderen want een van de organisatie heeft op feestboek al gezegd dat deze twee bands de afsluiters zijn van de dagen.Splijtzwam schreef:Maar een combiticket dus 79/89 euro. Daaruit mogen we wel concluderen dat er geen band van bet kaliber Metallica/Rammstein komt afsluiten. En dat is denk ik maar goed ook.
Ik heb gisteren en vandaag wel berichten zien voorbij komen op fb, heb net ff ook nog gecheckt, maar zie nergens staan dat zij gaan headlinen.Took schreef:dat kun je concluderen want een van de organisatie heeft op feestboek al gezegd dat deze twee bands de afsluiters zijn van de dagen.Splijtzwam schreef:Maar een combiticket dus 79/89 euro. Daaruit mogen we wel concluderen dat er geen band van bet kaliber Metallica/Rammstein komt afsluiten. En dat is denk ik maar goed ook.
kan nog he, maar die staan later dit jaar in Utrecht dus als die bevestigd worden zal het pas na die show zijn.maidenmaniac schreef:Parkway drive is oke maar ik zelf vind HEAVEN SHALL BURN toch stukken beter dan parkway drive ....
had liever deze duitse band gezien
hatebreed zeker 1 van mijn favorieten...echter al enkele malen op forta gestaan..en als je ze dan nog mist komen ze nog wel 4 tot 5 x per jaar in ons land..MetalJan schreef:Van Nightwish snap ik het nog wel, maar Parkway Drive headliner?? Doe dan Hatebreed ofzo, om in hetzelfde genre te blijven.
Parkway Drive heeft ook al op FortaRock gestaan. En ik moet zeggen, toen was ik wel aangenaam verrast.maidenmaniac schreef:hatebreed zeker 1 van mijn favorieten...echter al enkele malen op forta gestaan.MetalJan schreef:Van Nightwish snap ik het nog wel, maar Parkway Drive headliner?? Doe dan Hatebreed ofzo, om in hetzelfde genre te blijven.
is al bevestigd door fortarock hier in de lokale media nijmegen dus ...pwd vrijdag nigthwish de zaterdaginnuendo schreef:Wie zegt trouwens dat PWD (en Nightwish) headliner(s) is/zijn?
klopt maar geloof me maar ...wie zou je willen zien als headliner op de eerste dag kan niet een band zijn die groter is dan nightwish lijkt me..en met alle respect als volbeat al af kan sluiten op forta waarom pwd dan ook niet al is het op de eerste dag pwd is geen klein bandje meer..innuendo schreef:Misschien lees ik er overheen, maar ook in de link staat niet dat PWD headliner is.
Volbeat staat tegenwoordig in een goed gevulde Ziggo Dome. Parkway Drive stond dit jaar nog op het tweede podium van Paaspop Schijndel. Daar zit echt een heel groot gat tussen hoor, qua gage en ticketverkoop. Op Paaspop zul je Volbeat niet meer zien, laat staan op het tweede podium. Nightwish zit qua ticketverkoop ergens tussen Volbeat en Parkway Drive in.maidenmaniac schreef:en met alle respect als volbeat al af kan sluiten op forta waarom pwd dan ook niet al is het op de eerste dag pwd is geen klein bandje meer..
Waarom heb je op voorhand geen zin meer om te gaan? En waarom was het eerst wel leuk en gezellig en nu niet meer?iron_dennis schreef:Hmmmm... waarom is dit weer zo'n festival wat eerst leuk en gezellig was en waar ik nu eigenlijk op voorhand al geen zin meer heb om naar toe te gaan. Misschien zeur ik te veel...