Into The Grave 2018

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
arjans

Re: Into The Grave 2018

Bericht door arjans » do aug 09, 2018 4:55 pm

Morgen vroeg richting Leeuwarden.
Zin in! Vooral zaterdag wordt muzikaal een erg fijne dag!

korgul

Bericht door korgul » ma aug 13, 2018 9:52 am

[headbang] Was weer een mooi feest in Leeuwarden afgelopen weekend.
Vrijdag echt genoten van Toxic Shock. Enthousiaste band klonk prima. Net zo voor Toxic Holocaust trouwens, lekker potje thrash. Decapitated heerlijk bruut en hakte de pan uit. Had ik nog niet eerder live gezien maar stond als een huis. Ordan Ogan vond ik slaapverwekkend en nogal suf, tijd om wat te eten. Delain is natuurlijk strak en live erg goed maar niet mijn smaak. Gojira was ik erg benieuwd naar en ze stelden niet teleur. Wat een muur van geluid! Wat een geweldige muzikanten. Ik was zwaar onder de indruk

zaterdag op tijd voor Dust Bolt. Heerlijk en klonk prima. Lekkere mix van ouwe thrash en vooral veel nuclear assault invloed af en toe. Goatwhore was prima en ook Gloryhammer was mooi om eens live te zien. Een echte frontman die de stemming er goed in bracht. Daarna een hoogtepunt van IOTG. Dying Fetus. Indrukwekkend en enorm bruut ging de band tekeer. Overdonderd was het en geweldig strak. Wat een band! Mijn zoon kwam voor Suicidal Tendencies en werd niet teleurgesteld. Mike Muir ging als een gek over het podium, een groot feest! Tijdens laatste nummer fans op het podium, waaronder mijn zeer trotse zoon die naast Dave Lombardo stond te bangen. Paradise Lost en At the Gates, tja.. niet mijn bands. Hoewel toen Paradise Lost "as I die" speelde zag ik even weer een glimp van de vergane glorie. At the Gates heeft gewoon een kutzanger die zelfs door mijn oordoppen heen zeer deed. Children of Bodom was gewoon goed en Behemoth tenslotte was een machtige show. Nu houd ik niet van al die corpsepaint en geroep om satan maar dat stoorde niet. Het was vet en zeer overtuigend.

Volgend jaar weer, dan komt Testament, nu al zin in

GinaG

Bericht door GinaG » ma aug 13, 2018 2:19 pm

Vond het ook een mooi feestje, was nog niet eerder hier geweest, en zeker voor herhaling vatbaar!

++At the gates (btje jeugdsentiment en wat een geweldige frontman is het toch, het plezier spatte ervan af)
++Gojira (ook al ben ik niet echt gek op die band, maar wat een show en kwaliteit! Vriendelijke pit ook)
++Behemoth (als een stoomwals, strakke show)
++Dying fetus (stoomwals gaat hier niet op, lomper kan niet, heerlijk)
+Children of bodom (Niet echt spontaan maar goed te doen, ook crowdsurfen ging best)
+Decapitated (nog nooit eerder gezien, stoomtrein, vet)
+- Paradise lost (jeugdsentiment meer ook niet, jammer)
- Gloryhammer (toffe energie, maar daar is ook alles mee gezegd, wat een kutherrie)
- Orden ogan (tsja, kan hier gewoon nix mee, komt dat omdat ik geen duitser ben?)
- Delain (Meh)
Eikel

arjans

Bericht door arjans » ma aug 13, 2018 8:51 pm

Heb me weer prima vermaakt dit weekend.
++ At the Gates.. één van mijn persoonlijke favorieten, blijven kwaliteit leveren
++ Decapitated.. Heb deze mannen al vaak gezien. Nog nooit een teleurstellend optreden gezien
++ Behemoth....uitstekende, strakke headliner show. Inclusief meeklap momenten ☺
++ Dying Fetus... hard, strak en bijzonder vermakelijk optreden.
+ Paradise Lost... Ik blijf een zwak houden voor deze band. Al was het niet een hele sterke beurt
+- ST.... Al vele malen veel beter gezien
--- ordan ogan.... niet mijn ding
-- gloryhammer... nog minder mijn ding

Toxic Shock, Toxic Holocaust en Dust Bolt leuke opwarmers
De rest van de bands heb ik niet gericht genoeg bekeken om er iets van te kunnen zeggen

Volgend jaar zeker weer!

Plaats reactie