15 sept: Baroeg Open Air 2018
-
- Contacteer:
15 sept: Baroeg Open Air 2018
Met dank aan een succesvolle crowdfunding actie, gaat Baroeg Open Air gewoon door dit jaar!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: 15 sept: Baroeg Open Air 2018
Yes! Ik kom zeker even langs voor Heidevolk en God Dethroned!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Splijtzwam
Ben erg benieuwd naar 10 years. En Fleddy Melculy moet live ook goed zijn.
- Krimhild
- Altijd welkom
Broek uit!
“Een samenstelling is opgebouwd uit twee of meer woorden die ieder zelfstandig kunnen voorkomen (vb: bladhark, zakkenwasser) en wordt in het Nederlands altijd aan elkaar geschreven. Het gebruik van een spatie in het samengestelde woord is altijd fout.”
Financiën en dat soort shizzle.
Ik ga mijn best doen, maar ben bang dat het me niet gaat lukken.
Treinen vanuit Weert is een dingetje natuurlijk....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Maar misschien moet ik hier gewoon bovengemiddeld schaamteloos (zoals ik ben) een crowdfunding beginnen?
"Help Joan naar BOA zonder dorst."
Elke euro helpt !!!
"Help Joan naar BOA zonder dorst."
Elke euro helpt !!!
Ik heb hier nog wel een paar euro liggen hoor
Aanwezig, altijd wel een leuk feestje.
Aanwezig, altijd wel een leuk feestje.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Primera, 19 euro voor een OV dagkaartyowannuzz schreef:Financiën en dat soort shizzle.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Lennert schreef:Primera, 19 euro voor een OV dagkaartyowannuzz schreef:Financiën en dat soort shizzle.
Wie weet....
Ik slaap er nog eens een nachtje over.
Dankjewel voor de tip!!
Edit; ik moet eerder die dag in Den Haag zijn, dus misschien kom ik God Dethroned even mee pikken, maar zal hoe dan ook geen uren blijven.
- Splijtzwam
Ik weet het, ze werken met vrijwilligers. Maar de enorme wachttijden om je biertje te scoren waren echt een drama. Daarmee heeft Baroeg een hoop omzet misgelopen.
Ja, dat ja.
Het muzikale aspect was een stuk beter. Heidevolk was leuk om weer eens te zien en God Dethroned gaf vet optreden weg.
Het muzikale aspect was een stuk beter. Heidevolk was leuk om weer eens te zien en God Dethroned gaf vet optreden weg.
Heerlijk Helder Taalloeder
het was gezellig, en god dethroned en rose tattoo waren leuk om een keer te zien, maar die rijen.... Eerst drie jaar wachten om munten te scoren, daarna in cactus modus de rij te overleven voor een drankje. Enorm jammer! Vooral voor de organisatie (vanwege die hierboven genoemde misgelopen omzet).
-
vooral de muntenautomaat... later in de middagSplijtzwam schreef:Ik weet het, ze werken met vrijwilligers. Maar de enorme wachttijden om je biertje te scoren waren echt een drama. Daarmee heeft Baroeg een hoop omzet misgelopen.
maar verder was ik overal over te spreken
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Er is niets zo erg als in de wachtrij staan bij drank met aangeschoten boze mongolen die aan het schreeuwen zijn dat het sneller moet. Godsamme wat heb ik daar dicht op een ruzie gezeten...
Verder een erg leuke dag gehad! Rose Tattoo is overduidelijk mijn ding niet, maar Heidevolk, God Dethroned, Glowsun, Fleddy en 10 Years waren allemaal erg tof!
Verder een erg leuke dag gehad! Rose Tattoo is overduidelijk mijn ding niet, maar Heidevolk, God Dethroned, Glowsun, Fleddy en 10 Years waren allemaal erg tof!
Uurtje geweest, 2 biertjes gedaan.
Was inderdaad veel te druk.
Te weinig barren.
Was inderdaad veel te druk.
Te weinig barren.
- Splijtzwam
Niet te weinig bars, maar het ontbrak aan die multitappers (daar waar je zo'n heel blad onderdoor schuift). En dan staan ze in die bar bij de electronic stage met welgeteld 4 mensen achter de bar. Twee om de glazen te vullen en twee om ze uit te delen. Een vriend van ons heeft er echt een uur over gedaan om bier te halen...
Een gratis festival is afhankelijk van de drankverkoop he. En dan moet Baroeg overeind worden gehouden met een crowdfundingactie.....
Een gratis festival is afhankelijk van de drankverkoop he. En dan moet Baroeg overeind worden gehouden met een crowdfundingactie.....
Nou ja, bij de organisatie van zo'n festival komt veel geld kijken natuurlijk. En hoewel er makkelijk 30.000 euro verdient kan worden met de barren ben je ook veel geld kwijt aan de huur van de barren en muntverkoopapparatuur en wc's en podia. Het personeel wat het terrein bouwt is niet gratis en die zijn makkelijk een paar dagen bezig. Maar ja, er is natuurlijk ook de subsidie (neem ik aan) en het geld van de crowdfunding campagne.
Het kan nog steeds zo zijn dat er slimme personen zijn in de organisatie die aan afweging maken tussen materiaal en vette bands (en promo materiaal, denk aan de flyers) en dat het uiteindelijke festival gewoon de beste balans was.
Het personeel bij de barren was ook extreem inefficient bezig. Zelfs als vrijwilliger kan je beter je best doen. Telkens als iemand een groot biertje bestelde dan moest die op bestelling getapt worden en het barpersoneel bleef dan rustig een minuut stil staan bij de tap. Terwijl ze in die tijd makkelijk meerdere mensen gewoon hun frisdrank hadden kunnen geven. De taps zelf waren ook fucking langzaam. Ik denk dat betaald personeel werd gemist, maar uiteindelijk ook een ervaren persoon die gewoon weet hoe je festivalbar runt.
Het kan nog steeds zo zijn dat er slimme personen zijn in de organisatie die aan afweging maken tussen materiaal en vette bands (en promo materiaal, denk aan de flyers) en dat het uiteindelijke festival gewoon de beste balans was.
Het personeel bij de barren was ook extreem inefficient bezig. Zelfs als vrijwilliger kan je beter je best doen. Telkens als iemand een groot biertje bestelde dan moest die op bestelling getapt worden en het barpersoneel bleef dan rustig een minuut stil staan bij de tap. Terwijl ze in die tijd makkelijk meerdere mensen gewoon hun frisdrank hadden kunnen geven. De taps zelf waren ook fucking langzaam. Ik denk dat betaald personeel werd gemist, maar uiteindelijk ook een ervaren persoon die gewoon weet hoe je festivalbar runt.
Heerlijk Helder Taalloeder
Klopt, Heidewolf, in alle arrogantie kan ik stellen dat ik weet hoe een festivalbar werkt.
Ik bied me aan voor volgend jaar.
En ja, de raptaps werden gruwelijk gemist !!
Ik bied me aan voor volgend jaar.
En ja, de raptaps werden gruwelijk gemist !!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik las op Facebook iets over 7 vrijwilligers die niet zijn komen opdagen, dat scheelt natuurlijk ook al een flink stuk.
- KoenM
- Contacteer:
Tja. Ook al krijg je er geen geld voor; als je zoiets doet, wil je het toch vooral goed doen. Het hierboven beschreven tam gedrag (1 minuut staan wachten op een biertje terwijl er een gruwelijke rij is) komt voort uit slechte wil.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
Dit is Koens uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!KoenM schreef:Tja. Ook al krijg je er geen geld voor; als je zoiets doet, wil je het toch vooral goed doen. Het hierboven beschreven tam gedrag (1 minuut staan wachten op een biertje terwijl er een gruwelijke rij is) komt voort uit slechte wil.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
- KoenM
- Contacteer:
Zo is dat.
Facebook band
Last.fm profiel