Nou Lennert, kunnen Manilla Road, Omen, Atlantean Kodex en een "grote epische headliner" (Cirith Ungol?) jou tot een trip naar Zuid-Duitsland verleiden?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Lennert schreef:Nou, dit is gewoon bijna de moeite om te gaan (al is het waarschijnlijk uitverkocht voor ik iets geregeld kan hebben qua vervoer).
Waarom fucking Majesty? Die band had voor het eerste album uit zou komen al geaborteerd moeten worden, maakt me niets uit dat ze belangrijk zijn voor het ontstaan van dergelijke festivals.
Een andere Metalfan.nl-collega was de eerste keer dat hij Majesty zag (als support van Manowar) net zo kritisch als jij, maar draaide bij toen hij de groep nogmaals zag optreden (in het voorprogramma van Powerwolf). Misschien moet je ze dus gewoon een kans geven. Zelf vind ik het weliswaar geen bijzondere band, maar best amusant wanneer ik in de juiste stemming ben.Lennert schreef:Waarom fucking Majesty? Die band had voor het eerste album uit zou komen al geaborteerd moeten worden, maakt me niets uit dat ze belangrijk zijn voor het ontstaan van dergelijke festivals.
kaart kopen en dan heb je nog bijna een jaar om wat te regelen....Lennert schreef:Nou, dit is gewoon bijna de moeite om te gaan (al is het waarschijnlijk uitverkocht voor ik iets geregeld kan hebben qua vervoer).
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )