Ik begrijp helemaal niets van die house scene!!!

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » vr aug 22, 2003 12:21 pm

zit ook wat in, werk ze btw

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za aug 23, 2003 4:49 pm

benjamin den heerscher schreef:Hey daarsch,

ik ben niet zwaar overspannen....Ik merk gewoon bepaalde dingen op die om mij heen gebeuren en waar ik het niet mee eens ben. Het feit dat waar je vandaan komt nog in principe in de middeleeuwen hangt, hoeft nog niet te betekenen dat je je hier dan ook maar middeleeuws hoeft te gedragen. Je ziet toch dat we het hier anders doen? Pas je dan aan. Maar dat is het probleem hier en met de politiek, want die zeggen dat WIJ ons aan moeten passen, en dat klopt niet. Verder vind ik niet dat verdiepen in een cultuur niets te maken heeft met de criminele problemen die bepaalde etnische groepen uitoefenen. Hey ik heb ze die slechte naam niet gegeven, en die komt je ook niet zo maar aanvliegen. Er zijn nu eenmaal aantoonbare probleemgroepen in ons land. Tuurlijk zijn er ook mensen bij die het niet leuk vinden. Maar als je als bevolking een bepaalde manier van leven hebt en er tegen aan kijkt, zoals dat Nederlandse meisjes hoeren zijn omdat ze met hun armen blootlopen, zal er dan iemand in heel die bevolking dan zeggen:"maar nee, dat vind ik niet leuk"
Het is de opvatting van het volk, dat is de cultuur. Waarom zou ik mij moeten verlagen om iets te begrijpen wat in zekere zin toch barbaars is.

Maar verder heb je helemaal gelijk. Dit was een interessante topic en nu heb ik helemaal verziekt....Sorry jongens....
Al zuller er genoeg mensen die je hierom racist noemen, het maakt het bovenstaande nog niet minder waar.
Ik heb deze discussie al honderden malen gevoerd, dus ik ga niet nog eens doen maar het is gewoon wel zo. Nederland is te tolerant, hier kan teveel en hier mag teveel. Over vijf à tien jaar is hier zo'n zelfde situatie als in België waarin 1/3 extreem rechts gaat stemmen terwijl er niemand meer voor uit durft te komen...
Hoegaarden or die!

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » za aug 23, 2003 6:06 pm

gellukig mag hier wel genoeg anders krijg je zo land dat word geleid door een of andere dictator
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za aug 23, 2003 11:57 pm

Dat zal hier wel meevallen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo aug 24, 2003 12:10 am

Poggwyd schreef:[..]


Al zuller er genoeg mensen die je hierom racist noemen, het maakt het bovenstaande nog niet minder waar.
Ik heb deze discussie al honderden malen gevoerd, dus ik ga niet nog eens doen maar het is gewoon wel zo. Nederland is te tolerant, hier kan teveel en hier mag teveel. Over vijf à tien jaar is hier zo'n zelfde situatie als in België waarin 1/3 extreem rechts gaat stemmen terwijl er niemand meer voor uit durft te komen...
wat raadt je de Nederlandse burger aan om te doen?
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » zo aug 24, 2003 12:12 am

nightwing schreef:gellukig mag hier wel genoeg anders krijg je zo land dat word geleid door een of andere dictator
Onder een dictatuur zijn toch wel hele andere regels dan dat er wat meer mag in een land.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo aug 24, 2003 1:14 pm

toffe_ellende schreef:[..]


wat raadt je de Nederlandse burger aan om te doen?
Ik raad de Nederlandse burger niks aan om te doen, ik raad de Nederlandse overheid aan om eens serieus wat zaken te gaan veranderen... anders gaat het echt uit de hand lopen hier...
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo aug 24, 2003 4:37 pm

Straks leven hier in Nederland meer allochtonen dan autochtonen. Kijk maar eens naar Amsterdam.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo aug 24, 2003 5:00 pm

ruben somewhere online schreef:Straks leven hier in Nederland meer allochtonen dan autochtonen. Kijk maar eens naar Amsterdam.
en DAT is het moment dat de moslim partij meemag doen met de verkiezingen....nederland wordt islam.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo aug 24, 2003 5:01 pm

Dankzij die linkse partijen. PvdA = Partij voor de Allochtonen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo aug 24, 2003 5:02 pm

idd de linkse partijen zijn TE links
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo aug 24, 2003 5:02 pm

Slechte zaak.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo aug 24, 2003 5:04 pm

las dat men in rotterdan de grens op 50% allochtoon wilde gaan zetten

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo aug 24, 2003 5:05 pm

Wordt wel erger dan die vijftig procent.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo aug 24, 2003 5:07 pm

de grenzen moeten gewoon NU gesloten worden klaar....kut EU
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo aug 24, 2003 5:08 pm

eerst iedereen eruit dan dicht

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo aug 24, 2003 5:10 pm

Goed idee.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » zo aug 24, 2003 5:27 pm

doe maar eerst de werkloze allochtonen, en degene boven de 60. De lopende banders mogen wel effe blijven.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo aug 24, 2003 6:08 pm

Het lijkt me niet zo'n strak plan eerlijk gezegd. Aangezien dat de Nederlandse bevolking over het algemeen hoog opgeleid is en de meeste mensen hun neus ophalen voor (in hun ogen) 'minderwaardig' werk zullen we in de toekomst misschien zelfs wel nieuwe gastarbeiders moeten halen (uit Polen of zo). Ga maar na: over 10 a 15 jaar is een groot deel van Nederlandse bevolking bejaard. Wie moet deze mensen verzorgen of begeleiden? Normaal gesproken zou Nederland tergen die tijd een sterfteoverschot hebben gehad maar omdat allochtonen gezinnen gemiddeld groter zijn zal dat niet snel gebeuren. Daarbij is onze economie ook op 16 miljoen mensen berekend. Of je het er nu mee eens bent of niet: we kunnen niet zonder.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo aug 24, 2003 6:13 pm

toffe_ellende schreef:Het lijkt me niet zo'n strak plan eerlijk gezegd. Aangezien dat de Nederlandse bevolking over het algemeen hoog opgeleid is en de meeste mensen hun neus ophalen voor (in hun ogen) 'minderwaardig' werk zullen we in de toekomst misschien zelfs wel nieuwe gastarbeiders moeten halen (uit Polen of zo). Ga maar na: over 10 a 15 jaar is een groot deel van Nederlandse bevolking bejaard. Wie moet deze mensen verzorgen of begeleiden? Normaal gesproken zou Nederland tergen die tijd een sterfteoverschot hebben gehad maar omdat allochtonen gezinnen gemiddeld groter zijn zal dat niet snel gebeuren. Daarbij is onze economie ook op 16 miljoen mensen berekend. Of je het er nu mee eens bent of niet: we kunnen niet zonder.
Onzin, dit slaat als een lul op een drumstel. Nederland heeft nog lang geen sterfte overschot en dat onze economie boven 16 miljoen mensen gerekend is is de grootste onzin die ik dit jaar heb gehoord. Dit verzin je ter plekke volgens mij.

Wil ik nog wel even toevoegen dat ik niks tegen legale (let wel legale) allochtonen die hier gewoon netjes hun werk doen, waarvoor een Nederlander wellicht zou bedanken, en zich normaal aan de regels houden.

Voor diezelfde allochtonen die er extreme (al dan niet moslim) ideeën op nahouden geld echter een zero-tollerance beleid in mijn ogen.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo aug 24, 2003 6:22 pm

Ik zeg toch ook dat we nog geen sterfteoverschot hebben. Maar over 20 a 25 jaar zou het goed mogelijk zijn geweest (mits er geen gastarbeiders waren gehaald). Reken maar: na de oorlog waren er gezinnen van tussen de 5 en 20 man. Nu zijn het er niet meer dan 6 bij autochtone gezinnen. Dan is het logisch dat die generatie babyboomers als ze eenmaal allemaal dood zijn zorgen voor een gat.

En ja, wat gebeurd er met bedrijven als ze geen mensen meer krijgen om het productiewerk te doen? Als ze niks zouden doen zou dat niet goed zijn voor het bedrijf en het bedrijf zou zelfs falliet kunnen gaan. Stel dat in Nederland een schaarste aan laaggeschoold personeel zou zijn (omdat een of andere gek iedere buitenlander (met een kleurtje en een islamitische achtergrond natuurlijk)) dan moeten ze wel mensen gaan halen omdat het als ze allemaal over de kop gaan slecht voor de economie zou zijn. Bedrijven krimpen niet in omdat ze te weinig personeel hebben ze krimpen in als er te weinig behoefte aan hun product is omdat het economisch slecht gaat bijvoorbeeld.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo aug 24, 2003 7:59 pm

he denk eens aan al het geld dat naar de kinderbijslag gaat voor hun...ze zitten met 20 koters thuis........dus 20 keer kinderbijslag en dan niet werken en WEL in dikke mercedissen rijden en dure kleding gouden kettinkjes/dikke gouden ringen...........en ik zie ze ALTIJD lui hangen in de wijk met nog 100 van die uitkering stakkers, zitten ze uuren te kaarten en te zuipen.....dat KAN toch gewoon niet????

laat ze toch allemaal godverdomme de straten schoonmken desnoods........

Criminaliteit: 80% van alle overvallen/moorden/weetikveelwatnogmeer die in de krant komen, staat er bij dat het een allochtoon is. propagande van de krant? of realiteit.....de bewijzen staan dagelijks voor ieders ogen.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo aug 24, 2003 10:14 pm

is ook zeker zo en ik denk niet dat allochtoon niet werkend nederland wel ineens gaat werken als er hier te weinig mensen zijn
ze gaan gewoon door met uitkeirng rekken en dan moeten er alsnog andere buitelnaders komen

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo aug 24, 2003 11:48 pm

aha.. het bekende gereutel. Ik vind ook dat allochtonen zich moeten aanpassen aan de in Nederland heersende normen en waarde. En natuurlijk hoort daar ook de kennis van de Nederlandse taal bij. Dat is volgens mij de sleutel tot een succesvolle integratie.
Maar als je het de allochtonen leert dan ook de iets wat dommige Nederlanders. Want godverdomme, wat ik hier boven zie doet me pijn aan mijn ogen. En dan heb ik het dus niet over de inhoud.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

benjamin den heerscher
Berichten: 182
Lid geworden op: do aug 21, 2003 10:24 am

Bericht door benjamin den heerscher » ma aug 25, 2003 12:26 pm

O.k, even wat feiten hier jongens....De blanke Nederlandse bevolking is niet meer zo aan het groeien als de Allochtone bevolking......Dat kun je al zien aan het feit dat elke grote Nederlandse stad bijna en sommige zelfs meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Idee van de politici was om de grijsheid tegen te gaan (omdat de economie dan minder stabiel word omdat er meer mense pensioen nemen en minder mensen werken) , en dat te doen door middel van meer gast arbeiders in te laten (goed plan he?). Veel van de mensen die hier zijn hebben het niet op Nederlanders, omdat ze ons nog steeds aansprakelijk houden voor de slavernij. Wij blanken zijn de overheersers. Ooit wel eens gehoord dat een neger een marokaan, een marokaan een neger, een neger een Aziaat of noem maar eens op lastig heeft gevallen? NEE! Wij zijn degene die telkens de lul zijn. Veel van die mensen (nietallemaal overigens) mogen ons gewoon niet.
70 tot 80 % van wat in de gevangenis zit is Allochtoon. Omdat wij ze niet genoeg kansen geven en dergelijke. Fuckin' BOEHOE! Weet je nog dat mannetje dat doodgeschopt werd in Venlo? Door een Marokaan. Zijn ouders woonden hier ongeveer dertig jaar. Hoe werd het interview afgenomen? IN HET FUCKING MAROKAANS! Die mensen verwachten dat alles naar hun toekomt zodra ze in een rijk westers land zitten.
The root of all evil is the heart of a black man

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma aug 25, 2003 12:27 pm

weer gelijk
www.last.fm/user/robenroll

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » ma aug 25, 2003 12:36 pm

heb wel eens een turk en een marokkaan zien vechten. Alleen toen ging een of andere leipe Nederlander ze uit elkaar halen.
Voor de rest een leuk verhaaltje Benjamin.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma aug 25, 2003 1:25 pm

benjamin den heerscher schreef:O.k, even wat feiten hier jongens....De blanke Nederlandse bevolking is niet meer zo aan het groeien als de Allochtone bevolking......Dat kun je al zien aan het feit dat elke grote Nederlandse stad bijna en sommige zelfs meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Idee van de politici was om de grijsheid tegen te gaan (omdat de economie dan minder stabiel word omdat er meer mense pensioen nemen en minder mensen werken) , en dat te doen door middel van meer gast arbeiders in te laten (goed plan he?). Veel van de mensen die hier zijn hebben het niet op Nederlanders, omdat ze ons nog steeds aansprakelijk houden voor de slavernij. Wij blanken zijn de overheersers. Ooit wel eens gehoord dat een neger een marokaan, een marokaan een neger, een neger een Aziaat of noem maar eens op lastig heeft gevallen? NEE! Wij zijn degene die telkens de lul zijn. Veel van die mensen (nietallemaal overigens) mogen ons gewoon niet.
70 tot 80 % van wat in de gevangenis zit is Allochtoon. Omdat wij ze niet genoeg kansen geven en dergelijke. Fuckin' BOEHOE! Weet je nog dat mannetje dat doodgeschopt werd in Venlo? Door een Marokaan. Zijn ouders woonden hier ongeveer dertig jaar. Hoe werd het interview afgenomen? IN HET FUCKING MAROKAANS! Die mensen verwachten dat alles naar hun toekomt zodra ze in een rijk westers land zitten.
Blijkbaar ken je alle misdaden van elke Marokkaan in Nederland uit je hoofd. Knap maar ik hou me bezig met zinnigere dingen.

Mag ik je er op wijzen dat dit land groot is geworden door slavernij. Sterker nog wij behoorde tot de absolute wereldtop qua slavernij. En we waren een van de laatste die het afgeschaft hebben.

Bij het geval in Venlo verkeerd je voor het gemak erbij te vertellen dat er ook een Kut-Hollander bij betrokken was. Die is ook medeschuldig vergeet dat niet. En dit soort dingen is niet typisch iets wat vaak bij Marokkanen voorkomt denk maar eens aan die kutjongeren (allemaal zo blank als maar kan) in Hoorn.

Er is sinds die clown een ongelooflijke mediaaandacht rondom Marokkanen gekomen. Deels terecht maar er zijn veel bronnen (Telegraaf,A.D.,Elsevier) die vooral de negatieve dingen laten zien. En ja, dat is allerminst een manier om van de problemen af te komen. En voor de duizendste keer: altijd maar met een vinger wijzen helpt ook niet.

Dit is denk ik het laatste wat ik er over zeg. De meeste hier zijn toch een bekrompen en te closeminded om het hele probleem te overzien. Je weet wie je bent.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma aug 25, 2003 5:39 pm

ze zouden slavernij weer moeten invoeren, kun je ze beter in de hand houden

benjamin den heerscher
Berichten: 182
Lid geworden op: do aug 21, 2003 10:24 am

Bericht door benjamin den heerscher » ma aug 25, 2003 5:41 pm

Nee, ik ken niet alle misdaden van marokanen uit mijn hoofd. Loop eens over straat zou ik zeggen. Let inderdaad eens niet op de media.....

Laatst ging ik naar Leiden om naar een band te kijken. Ik liep uit het station langs wat fietsen verderop in de stad, en ik zie twee Marokaanse mannetjes staan....Bij een fiets.....omzich heen kijkend...Nou gaat er bij een lampje branden....Wanneer was de laatste keer dat ik een Marokaan op een supergave Gazelle fiets heb zien zitten met een kinderstoel, een houder voor een landkaart, een fietspomp erop en dergelijks...toegegeven...dom...Maar goed...ik besloot mij er niets van dat gefriemel aan die fiets van die marokaan, en eentje op de uitkijk.....Ik kom teruglopen een paar uur later, en jawel hoor, fiets totaal kapot. doorgesneden gereedschapstasje, weg alle spullen...kapot slot, maar toch een te goed slot gebleken....

En dat is niet de eerste keer dat ik naar een stad of dorp ga dat ik zoiets zie.

Vanmiddag zat ik in de metro op weg naar school. Twee marokanen. Komt een meisje binnen. Gewoon, Nederlands meisje. Eeh Meisje. eeh meisje. Tss, kom hier. Laat die chick hier zitten.

Geen respect VOOR NIETS! Kijk naar de gemiddelde rapvideo, waar vrouwen de lapdansers zijn waar de zwarte man zich aan op kan geilen.

Zal ik jou nog wat vertellen....Gister is de vader van mijn vriendin neergestoken...Drie keer raden door wie......Een paar maanden geleden ben ik op school inelkaar geslagen omdat ik "een domme langharige kankerNederlander' was. Nou dacht ik nog, een gezicht kan iemand je niet aanstaan. Ik zeg zowiezo weinig in het bijzijn van die lui, eigenlijk niets, omdat ik weet dat ze je voor niets inelkaar rossen. Maar blijkbaar is gewoon Nederlander zijn ook niet goed.

Toegegeven, wij blanken hebben heel wat fouts gedaan.....in de geschiedenis, maar ook nu....Maar vertel mij eens...Hoe komt het dat wij naar andere landen moeten gaan om ze te vertellen dat het kappen van regenwoud niet zo tof is...en zeldzame dieren uitmoorden ook niet echt...Waarom zijn er alleen blanken bij greenpeace en groenfront en wakker dier en bijna alle andere stichtingen die er zijn ter behoud van de natuur?

Als wij de wereld over moesten geven aan die mensen, tieft de hele wereld zo inelkaar. Zij geven geen reet om wat er gebeurt.

Op de vechtclubs hier sterft het van de marokanen. Waarom? Omdat ze zo respect af kunnen dwingen. Zo werkt het in hun cultuur. De macho zijn. de sterke man zijn. Als je kunt doden ben je iemand.

Alle Marokanen en bijna alle negers zijn macho's, patsers....Oit wel eens een marokaanse computernerd gezien? Of een marokaan horen zeggen dat die iets cultureels ging doen?

Kijk om je heen. Je hebt idd niet de media nodig om te zien dat het voor een groot gedeelte gewoon rotvolk is....En kom nou niet met...dat komt omdat ze zo achtergesteld worden. Ik ken een blank iemand met een Melkertbaan, maar die is nog niet aan het jatten geslagen. En zij heeft het veel moeilijker dan die negers met hun nikes aan en gouden kettinkjes die klagen dat ze zo achtergesteld worden.
The root of all evil is the heart of a black man

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma aug 25, 2003 5:46 pm

ik vind dat de marokkanen het niet waard zijn om zo'n lap tekst over te schrijven :P
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma aug 25, 2003 5:47 pm

idd we moeten gewoon weer zwarte slaven nemen

benjamin den heerscher
Berichten: 182
Lid geworden op: do aug 21, 2003 10:24 am

Bericht door benjamin den heerscher » ma aug 25, 2003 5:55 pm

Sorry.....
The root of all evil is the heart of a black man

benjamin den heerscher
Berichten: 182
Lid geworden op: do aug 21, 2003 10:24 am

Bericht door benjamin den heerscher » ma aug 25, 2003 5:56 pm

Ja fijn...zo'n Kuli die eef mijn drinken komt halen....
The root of all evil is the heart of a black man

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » ma aug 25, 2003 7:05 pm

niet halen maar brengen
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » vr sep 05, 2003 10:53 pm

gewoon werkkampen opzetten, en na de tijd weer afgetuigt opgedonderd naar je eigen land, kun je daar de crimineel uithangen, maar dat doen ze daar niet want dan worden hun handjes eraf gehakt, maar zodra ze hier zijn kennen ze zichzelf niet in de hand houden........

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » vr sep 05, 2003 11:07 pm

Ligt ook aan Nederland zelf.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » vr sep 05, 2003 11:37 pm

ook, maar wij zijn niet het probleem, hun zijn het probleem.

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » vr sep 05, 2003 11:50 pm

Zo kun je het ook zien.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Faith_BMU
Berichten: 75
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 12:23 pm
Locatie: Kruibeke - België
Contacteer:

Bericht door Faith_BMU » za sep 06, 2003 3:22 am

Eveneens in België worden we dagelijks geconfronteerd met het probleem. Spijtig genoeg dat de probleemgevallen steeds groter in aantal worden. :twisted:
Keep the metal spirit high

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za sep 06, 2003 3:24 am

Deporteren die mensen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » za sep 06, 2003 1:51 pm

waar na toe?
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za sep 06, 2003 11:19 pm

Naar de Sahara woestijn.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » za sep 06, 2003 11:59 pm

HellcommandeR schreef:ook, maar wij zijn niet het probleem, hun zijn het probleem.
Niet hun. ZIJ zijn het probleem.

Het gaat ook niet om "wij" of "ons". Het gaat er gewoon om dat Nederland een mietjes systeem heeft van hier tot Tokyo. Als Nederland gewoon wat strenger was in zijn crimineel beleid keken die buitenlanders wel uit. Door dat beschamende Nederlandse systeem zien veel criminelen Nederland als het Mekka van de criminaliteit. Check dat drugsbeleid hier man, ongelovelijk. En dan doet de SP er nog een schepje bovenop door te zeggen dat ze ook maar eens XTC bij de drogisterijen moeten gaan verkopen!

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo sep 07, 2003 12:02 am

In sommige dingen kat het nederlandse rechtsysteem wel wat zwaarder.Maar geloof je nu echt dat er door zwaardere straffen minder criminaliteit is?

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » zo sep 07, 2003 12:04 am

Niet ALLEEN door zwaardere straffen. Ook dingen als een strenger vluchtelingen beleid...

Gebruikersavatar
Faith_BMU
Berichten: 75
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 12:23 pm
Locatie: Kruibeke - België
Contacteer:

Bericht door Faith_BMU » zo sep 07, 2003 6:26 am

dantes_inferno86 schreef:In sommige dingen kat het nederlandse rechtsysteem wel wat zwaarder.Maar geloof je nu echt dat er door zwaardere straffen minder criminaliteit is?

Denk het niet. Kijk naar Amerika. Daar hebben ze vele jaren de doodstraf uitgevoerd. Dacht momenteel nog één staat die het uitvoerd. Maar wat voor zware criminelen zitten daar niet in Amerika samen. Ontelbare seriemoordenaars, oneindig veel verkrachters en pedofielen enz...
Dwangarbeid als straf is toch al een heel zware straf maar dat helpt niet.


Beginnen met een heel streng vluchtelingenbeleid zou al een stap in de goeie richting zijn.
Op staande voet terugsturen naar hun land van herkomst als ze problemen maken. En de problemen moeten nog niet zo groot zijn. :twisted:
Keep the metal spirit high

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo sep 07, 2003 9:24 am

verwoesting schreef:Niet ALLEEN door zwaardere straffen. Ook dingen als een strenger vluchtelingen beleid...
van vluchtelingen heb je lang niet zoveel last als van marrokanen,turken,antillianen enz

Gebruikersavatar
Faith_BMU
Berichten: 75
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 12:23 pm
Locatie: Kruibeke - België
Contacteer:

Bericht door Faith_BMU » zo sep 07, 2003 9:38 am

Meestal zijn die vluchtelingen van de oostbloklanden waar armoede veel meer voorkomt dan hier. In ons buurt zijn er een paar families komen wonen en vertrouw ze voor geen haar. Doen hun zondagswandelingske en kijken teveel naar mijn goesting de gebuurte af. Misschien paranoïa maar hebben een tijd geleden bij ons ingebroken terwijl we lagen te slapen. Sindsdien kijk ik meer uit mijn doppen naar verdachte elementen.
Keep the metal spirit high

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo sep 07, 2003 10:32 am

waren vast en zeker de vluchtelingen

Plaats reactie