Kaarten al lang in huis!Hieronimus schreef:28 februari ook in de Boerderij te Zoetermeer, aldus de vernieuwde website. Ik denk, ik zeg 't maar even, voor 't geval jullie er over heen lazen.

Kaarten al lang in huis!Hieronimus schreef:28 februari ook in de Boerderij te Zoetermeer, aldus de vernieuwde website. Ik denk, ik zeg 't maar even, voor 't geval jullie er over heen lazen.
Hoe was het???!!!!Nakur schreef:ik naar vosselaar!
Iets meer details zou fijn zijn..Anesthésique schreef:goaf!!!
Gauw ook de eerste CD aanschaffen, want die is minstens zo mooi. En Porcupine Tree luisteren, als je dat nog niet gedaan hebt.Metal79 schreef:Een vriend van me liet me op weg naar Keep It True Blackfield II horen. Wat een prachtplaat. We zijn in Würzburg gestopt bij de MediaMarkt - die staat heel handig naast de Autobahn - en daar heb ik 'm onmiddellijk aangeschaft.
De eerste tours heb ik dan helaas gemist, maar beter laat dan nooit een geweldige 'nieuwe' band ontdekt. Wat me vooral verbaast zijn de natuurlijkheid en de warmte van de nummers, alsof ze zo uit de lucht zijn komen vallen. Altijd knap als een liedjesschrijver je dat gevoel weet te geven.
De eerste Blackfield is in aantocht. Met Porcupine Tree ben ik nauwelijks bekend.MadTinus schreef:[..]
Gauw ook de eerste CD aanschaffen, want die is minstens zo mooi. En Porcupine Tree luisteren, als je dat nog niet gedaan hebt.
Dan ligt er met Porcupine Tree nog een schat aan muziek te ontdekken voor je, begin maar eens met het nieuwe album "Fear of a Blank Planet" en in omgekeerd chronologische volgorde de andere albums ("In Absentia" is ook een goed startpunt). Op hun myspace kun je een teaser van het het nieuwe album beluisteren/downloaden: www.myspace.com/porcupinetreeMetal79 schreef:[..]
De eerste Blackfield is in aantocht. Met Porcupine Tree ben ik nauwelijks bekend.
By the way, BF II deed me hier en daar denken aan het Britse The Dream Academy, een band die helaas vergeten is.
Ik blijf het wat vreemd vinden dat ze 2 keer Once spelen en een topnummer als "This Killer" negeren..21 July 2007 : Blackfield DVD details »
The Blackfield DVD recorded at the Bowery Ballroom, NYC on 16th March 2007, is nearing completion and is set for release on 15th October in Europe and 6th November in the USA, through KScope/Snapper. The DVD, entitled "BLACKFIELD:NYC - Live in New York City", includes the whole concert edited by Lasse Hoile, with sound mixed into stereo and 5.1 surround sound by Steven Wilson.
The full track listing for the DVD is:
1. Once
2. Miss U
3. Blackfield
4. Christenings
5. The Hole In Me
6. 1,000 People
7. Pain
8. Glow
9. Thankyou
10. Epidemic
11. Someday
12. Open Mind
13. My Gift of Silence
14. Where is My Love?
15. End of the World
16. Hello
17. Once (encore)
18. Cloudy Now
Juist een erg gaaf nummer, en het is door Geffen geschreven/gezongen, niet door Wilson.Noensie schreef:Jup, ondertussen vind ik hem ook goed.
Enkel "Go to hell" is een draak van een nummer, hoe haalt Wilson het in zijn hoofd om deze op te nemen?