Dødheimsgard
Dødheimsgard
Wat vindt men hier van Dødheimsgard?
De beste cd is vind ik dan nog wel Kronet Til Konge,waar Aldrahn verreweg het beste klinkt,alhoewel de andere cd's ook zeker goed aan te horen zijn.
Uw mening?
De beste cd is vind ik dan nog wel Kronet Til Konge,waar Aldrahn verreweg het beste klinkt,alhoewel de andere cd's ook zeker goed aan te horen zijn.
Uw mening?
Ontzettend gave band. Ze maakten goede duistere black metal, maar ik vind de nieuwe stijl van "666 International" nog veel leuker. Dodheimsgard heeft echt een totaal unieke sound. Ik hoop dat dat nieuwe album eens opschiet, geez wat duurt dat lang.
Overigens hebben ze de bandnaam veranderd naar "DHG".
Overigens hebben ze de bandnaam veranderd naar "DHG".

Als er iemand hier een DHG fan is ben ik t...
Alle albums hier present, en echt fenomenaal!
en wat DHG qua naam betreft: Død Heims Gard...
so what the fuck...k moe zegge dat ik fenriz tijdperk leuker vond..maar luister vooral een Ion Storm!
NOU of je een ION storm qua (electro) drums over je knar heen krijgt!

en wat DHG qua naam betreft: Død Heims Gard...

Hehe, die staat hier net op!sephtis schreef:Als er iemand hier een DHG fan is ben ik t...
en wat DHG qua naam betreft: Død Heims Gard...so what the fuck...k moe zegge dat ik fenriz tijdperk leuker vond..maar luister vooral een Ion Storm!
Het is ook niet zo'n big deal dat ze hun naam afkorten, ik snap alleen niet waarom. Dødheimsgard vind ik toffer klinken dan simpel DHG...
- ruben somewhere online
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: