Terug van summer breeze (edited)
-
Terug van summer breeze (edited)
ik heb 2 summer breeze tickets (metal festival in duitsland, aanstaande donderdag) te koop voor 50 euro (normaal 80), ophalen in Arnhem. Iemand zin om hals over kop te gaan? http://www.summer-breeze.de/
Laatst gewijzigd door summerbreeze op ma aug 18, 2003 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ho ik ja graag 
Ik ga met een paar mensen naar Summerbreeze en wij moeten in totaal nog 5 kaarten, dus als wij er hier alvast kunnen sjeffen dan graag
Dus als jj ff dingen kan doormailen naar het volgende adres:
bintmeister apestaartje hotmail.com (voor mail en MSN)
dan kunnen we dingen afspreken en regelen enzo
Zie ook zwaremetalen.com :*

Ik ga met een paar mensen naar Summerbreeze en wij moeten in totaal nog 5 kaarten, dus als wij er hier alvast kunnen sjeffen dan graag

Dus als jj ff dingen kan doormailen naar het volgende adres:
bintmeister apestaartje hotmail.com (voor mail en MSN)
dan kunnen we dingen afspreken en regelen enzo

Zie ook zwaremetalen.com :*
Net terug van Summerbreeze.
Was weer leuk!!! Echter een aantal akelige cancels.
Vintersorg kwam niet, en Primordial ook niet! That suckte!
Naglfar was voor mij de absolute nummer 1. Godver, wat deden die gasten t vreselijk goed zeg!!! Dit in tegenstelling tot Amon Amarth, echter denk ik niet dat 't ze geheel verweten kon worden, gezien zij midden in de fucking bloed en bloed hete zon stonden, wat niet te harden was. Veel missertjes met name bij het solowerk.
Naglfar echter maakte dit hierna ruimschoots goed!!!
The Kovenant, zou voor ons een lachertje worden. Want tja, 1 ding, totally forget about the Nexus Polaris tijdperken.
Toch was t minder hilarisch dan op Inferno. Ze deden iig Chariots of Thunder, maar helaas was dit niet zo cool als de originele versie.
Ik ben er nu wel achter wat The Kovenant nu is. Een mega rippoff van het huidige Mortiis, maar dan minder goed. Slecht vond ik t niet. Want als ik Blackheart nog zo z'n gitaar zie bespelen, kan hij 't nog steeds, alleen doet ie er nu zo weinig mee.
In Extremo heb ik helaas moeten missen. Nou ja. We raakten in diep gesprek met de heren van Naglfar, waardoor ze uiteindelijk 2 uur later pas konden vertrekken, maar goed. Kristoffer is een occult freak, en ja, als je mij daar bij zet, dan zijn we nog wel ff bezig.
Callenish Circle en God Dethroned deden lekker hun best! Dat waren toch voor mij wel de acts voor de zaterdag. Na God D. zijn we weg gegaan overigens. Erg veel was er voor ons niet meer bij.
Finntrol waren toch de stakkers van t festival. Al hun equipment inclu, berenvellen waren gejat! Dus die moesten t doen op de spullen van Amorphis, zonder alle ingeprogrameerde samples op de synth! Erg sneu! Dus ook hun valt weinig te wijten, want ondanks dat, deden ze t nou niet echt extreem slecht of zo.
Amorphis: laat maar!
Children of Bodom, man, dat was een bak ruis. Dat viel mega tegen.
Over t algemeen was t geluid een beetje verzopen. De drums kwamen vreselijk te hard door, en solo's kon je vaak niet horen. Denk dat Naglfar t in die zin t best voor mekaar had. In elk geval, was Jens prima te horen, de solo's idemdito, en had ik niet zo'n mega suis in m'n oren toen ik een biertje ging scoren!
Een waanzinnig festival kan ik t niet noemen, maar leuk was t zeker!
Was weer leuk!!! Echter een aantal akelige cancels.
Vintersorg kwam niet, en Primordial ook niet! That suckte!
Naglfar was voor mij de absolute nummer 1. Godver, wat deden die gasten t vreselijk goed zeg!!! Dit in tegenstelling tot Amon Amarth, echter denk ik niet dat 't ze geheel verweten kon worden, gezien zij midden in de fucking bloed en bloed hete zon stonden, wat niet te harden was. Veel missertjes met name bij het solowerk.
Naglfar echter maakte dit hierna ruimschoots goed!!!
The Kovenant, zou voor ons een lachertje worden. Want tja, 1 ding, totally forget about the Nexus Polaris tijdperken.
Toch was t minder hilarisch dan op Inferno. Ze deden iig Chariots of Thunder, maar helaas was dit niet zo cool als de originele versie.
Ik ben er nu wel achter wat The Kovenant nu is. Een mega rippoff van het huidige Mortiis, maar dan minder goed. Slecht vond ik t niet. Want als ik Blackheart nog zo z'n gitaar zie bespelen, kan hij 't nog steeds, alleen doet ie er nu zo weinig mee.
In Extremo heb ik helaas moeten missen. Nou ja. We raakten in diep gesprek met de heren van Naglfar, waardoor ze uiteindelijk 2 uur later pas konden vertrekken, maar goed. Kristoffer is een occult freak, en ja, als je mij daar bij zet, dan zijn we nog wel ff bezig.
Callenish Circle en God Dethroned deden lekker hun best! Dat waren toch voor mij wel de acts voor de zaterdag. Na God D. zijn we weg gegaan overigens. Erg veel was er voor ons niet meer bij.
Finntrol waren toch de stakkers van t festival. Al hun equipment inclu, berenvellen waren gejat! Dus die moesten t doen op de spullen van Amorphis, zonder alle ingeprogrameerde samples op de synth! Erg sneu! Dus ook hun valt weinig te wijten, want ondanks dat, deden ze t nou niet echt extreem slecht of zo.
Amorphis: laat maar!
Children of Bodom, man, dat was een bak ruis. Dat viel mega tegen.
Over t algemeen was t geluid een beetje verzopen. De drums kwamen vreselijk te hard door, en solo's kon je vaak niet horen. Denk dat Naglfar t in die zin t best voor mekaar had. In elk geval, was Jens prima te horen, de solo's idemdito, en had ik niet zo'n mega suis in m'n oren toen ik een biertje ging scoren!
Een waanzinnig festival kan ik t niet noemen, maar leuk was t zeker!
-
- Contacteer:
wij,
TMDC-soundengineer & TMDC lightengineer (Tegenwoordig ook werkzaam voor The Crown) waren er gisteren om een uur of 4 pas, en we zijn amper op het veld geweest. VIP-camping was waardeloos, eten backstage was ok niet erg denderend en de klapper van de avond was dat een of andere beveiligingseikel ons niet in de toren wilde laten omdat hij dacht dat we van de pers waren. Na lang gezeik mochten we er toch in en konden we aan het werk.
Show van The Crown was niet erg slecht maar ook zeker niet de beste....
TMDC-soundengineer & TMDC lightengineer (Tegenwoordig ook werkzaam voor The Crown) waren er gisteren om een uur of 4 pas, en we zijn amper op het veld geweest. VIP-camping was waardeloos, eten backstage was ok niet erg denderend en de klapper van de avond was dat een of andere beveiligingseikel ons niet in de toren wilde laten omdat hij dacht dat we van de pers waren. Na lang gezeik mochten we er toch in en konden we aan het werk.
- ruben somewhere online
- SilentSinner
vond in extremo juist super!!!
jammer dat je dat gemist hebt!
twas overall allemaal wel ok....niets te boeiend en wat enorm BAGGER was ... het 2 ..3 uur in de auto zitten wachten om uit die fuckin camping te komen. ARGH!
eten was trouwens beter dan op wacken!
subway to sally vond ik ook super: what an entertainment!
amorphis was wel mooi... deed me denken aan anathema... jaja..ze zijn erg van hun black image gaan dwalen.
*zucht* ben weer blij thuis te zijn!
jammer dat je dat gemist hebt!
twas overall allemaal wel ok....niets te boeiend en wat enorm BAGGER was ... het 2 ..3 uur in de auto zitten wachten om uit die fuckin camping te komen. ARGH!
eten was trouwens beter dan op wacken!
subway to sally vond ik ook super: what an entertainment!
amorphis was wel mooi... deed me denken aan anathema... jaja..ze zijn erg van hun black image gaan dwalen.
*zucht* ben weer blij thuis te zijn!

pfffffffff weer werken vandaag en ben nog steeds gebroken!Was een geweldig festival,vond wel dat er iets te veel fotografen waren.en dan de bands,gezien ik een Amorphis fan ben vond ik dat een geweldig optreden,de oude nummers zijn niet vergeten.verder subway to sally,naglfar.letzte instanz die het festival af mocht sluiten was een groot feest.security dook nu zelf het publiek in en kwamen 1 voor 1 crowd surfend terug.Ja was weer heerlijk!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ok ff zeggen wat ik er van vond
leukste dat ik zag in het weekend was shagratha
daar buiten vond ik subway to sally erg leuk
within temptation zoog weer
primal fear was weer geweldig
napalm death was erg vermakelijk (en voor het eerst beetje regen, dat was lekker)
amon amarth vind ik live heeeeeeeeeel saai
fintroll speelde op andere insturmenten en het klonk veel minder dan op graspop
god dethroned en callenisch circle waren best leuk, maar vond de cover van cc van pestilence beetje rommelig eigenlijk, god dethroned speelde ook nog evil death, maar was zeker niet beste concert van gd dat ik dit jaar zag, eigenlijk het minste
edenbridge was heel erg
symphorce leuk
graveworm viel erg tegen, geef mij maar de cd's
hollenthon was erg jammer, alles kwam van een tape
primordial was er niet, kutzooi, kreeg ik elis in de plaats, bagger
en tenstlotten desaster was wel erg trui
weer was goed, bier was eens te drinken, en pommes waren best aardig en goedkoop
trouwens tip: nooit frieten eten met veel mosterd erop, dat is bagger
leukste dat ik zag in het weekend was shagratha

daar buiten vond ik subway to sally erg leuk

within temptation zoog weer
primal fear was weer geweldig
napalm death was erg vermakelijk (en voor het eerst beetje regen, dat was lekker)
amon amarth vind ik live heeeeeeeeeel saai
fintroll speelde op andere insturmenten en het klonk veel minder dan op graspop
god dethroned en callenisch circle waren best leuk, maar vond de cover van cc van pestilence beetje rommelig eigenlijk, god dethroned speelde ook nog evil death, maar was zeker niet beste concert van gd dat ik dit jaar zag, eigenlijk het minste
edenbridge was heel erg
symphorce leuk
graveworm viel erg tegen, geef mij maar de cd's
hollenthon was erg jammer, alles kwam van een tape

primordial was er niet, kutzooi, kreeg ik elis in de plaats, bagger
en tenstlotten desaster was wel erg trui
weer was goed, bier was eens te drinken, en pommes waren best aardig en goedkoop
trouwens tip: nooit frieten eten met veel mosterd erop, dat is bagger
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- SilentSinner
da's inderdaad minder...en ja, dat Grafwurm, wat een zaaaad band zeg...
Darkwell, heb ik denk wel leuke foto's van dat chickie!
En dat Iris of zo? NOOOUUU! nu wist ik wel dat primordial cancelled was, maar ergens waren dat ook maar geruchten, dus toch stiekem kijken, en kom je dat stelletje ongeregeld tegen! JEMIG! dat mens kon echt niet zingen gewoon...
Darkwell, heb ik denk wel leuke foto's van dat chickie!

En dat Iris of zo? NOOOUUU! nu wist ik wel dat primordial cancelled was, maar ergens waren dat ook maar geruchten, dus toch stiekem kijken, en kom je dat stelletje ongeregeld tegen! JEMIG! dat mens kon echt niet zingen gewoon...
lord sadisticon schreef:wij,
Persoonlijk vond ik het geluid bij The Crown een beetje rommelig (vooral in de lagere frequenties). Bassdrums kwamen niet helemaal goed uit de verf. Iets dat bij een snelle band als The Crown toch een "must" is.
Qua lichtshow vond ik gebruikte kleurencombinaties vaak niet passend waardoor het een kermis-achtig effect kreeg.
Dan was The Crown op Party San vorig jaar toch echt stukken overtuigender. Daar bliezen ze werkelijk alles aan gort met een sound die allerverpletterend was zonder ook maar iets aan transparantheid te verliezen. Daar was het echt "HELL IS HERE"!
Jammer... volgend keer beter...

!!! THE SIGN IS ON !!!
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
En de Bloodflowerz dan?
Niemand een mening over de band Bloodflowerz, die het festival moesten openen?
Ik was daar eigenlijk wel benieuwd naar, hoe ze het gedaan hebben.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Re: En de Bloodflowerz dan?
die openden het festival niet, speelden hoger op de bill, en ik en mijn vrienden hebben ongveer het eerste nummer afgekeken daarna hielden we het niet meer, bagger!Sirene schreef:Niemand een mening over de band Bloodflowerz, die het festival moesten openen?
- Forseti's Justice
-
- Contacteer:
Re: En de Bloodflowerz dan?
eej, iemand uit Oosterhout!Sirene schreef:Niemand een mening over de band Bloodflowerz, die het festival moesten openen?

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
heb tijdens god dethroned voortdurend acient rites zitten roepen, mja was beetje bezopen heheForseti's Justice schreef:nondeju dat was best fijn, de bands waren prima te pruimen en de sfeer was absoluut super. even lekker de patriot uitgehangen bij callenish circle en vooral god dethroned. verder vooral bier genuttigd en duitsers in de maling genomen.
volgend jaar weer!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
desaster vond ik een van de beste bands, echt geweldig concertsnagger schreef:Niemand Krokus en Desaster gezien ?
Die line up (op die twee bands na, alhoewel die vaak genoeg op clubtournee's te zien zijn) was niet echt iets om naar Duitsland voor te gaan...

krokus was ook een van de betere, echt leuk om die nummers eens te zien, die mannen hadden er veel plezier in, erg leuk

- Forseti's Justice
- ruben somewhere online
- SilentSinner