X-MAS METALFEST 2003 topic
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Destruction
Destruction schreef:[..]
zet mij er ook eens bij
metalfreak_87
CALIBANaan
verwoesting
Gods Puke
eng-spookje
inky
Iria (als d'r bankrekening t toelaat)
Dominion
StraightHate + aanhang
Inageandsadness
Nightwing (gaat niet)
natassja (gaat ook niet)
Destruction (ik zal niet weten of die gaat)
www.last.fm/user/robenroll
Metaltroll en Fenris zijn van de partij!nightwing schreef:[..]
metalfreak_87
CALIBANaan
verwoesting
Gods Puke
eng-spookje
inky
Iria (als d'r bankrekening t toelaat)
Dominion
StraightHate + aanhang
Inageandsadness
Nightwing (gaat niet)
natassja (gaat ook niet)
Destruction (ik zal niet weten of die gaat)
Fenris
Metaltroll
- Blackmetal
- Contacteer:
DoodsRidder schreef:Heilz,
Ik ga er denk ik ook wel ff heen lijkt me wel beuken vooral bij et pitte.![]()
Ik ga voor Deicide, Amon Amarth, Fintroll, Graveworm.
Greets DoodsRidder <---new guy
Nou dan had ik vandaag gelijk wel ff een kaartje voor jou kunnen halen, maar ik dacht dat je niet wilde, want zoiets zei je,
anyway, ik heb een kaartje

tuuut tuut tuut tuuut tuuut
-
- Contacteer:
Re: X-MAS METALFEST 2003!!!!!!!!!!!!! heerscherde heersch!!!
verwoesting schreef:X_MAS METALFEST 2003
DEICIDE mmwwwaaahhh!
NILE bah
NASTY SAVAGE Heersch!
AMON AMARTH mmmmwwwaaahh!
GRAVEWOM bah
SADUS Heersch!
DESTRUCTION Heersch!
MISERY INDEX ken ik niet..
DEW-SCERWED Niet veel aan!
FINNTROLL Bah!
HYPOCRISY (weet ik niet zeker) bah!
VADER (weet ik niet zeker) mmwwaaah!
DISBELIEF (weet ik niet zeker) geen idee
Lokatie: Tilburg 013
datum: 21 december 2003
aanvang: 16.00 uur
zaal open: 15.00 uur
entree: € 30,00 + € 3,20 service.
Voorverkoop vanaf vanaf 19 juli
Ohhhhh mannnnnn!!!!!!
IK GA!!!! Wie met mij
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- CALIBANaan
- Contacteer:
Re: X-MAS METALFEST 2003!!!!!!!!!!!!! heerscherde heersch!!!
Misery index is een zij-project van dying fetus gasten...ze hakken er flink op in!!enforcer schreef:[..]
Gelegenheids Satanist
- Yokozuna
- Contacteer:
OIEHHH!!! Jezus wat een gezeik zeg, 5 euro meer dan vorig jaar, ja, 5 euro in een jaar extra, BOEIE. Stelletje Nederlanders. Man een kaartje Dream Theater kost al meer dan 30 euro, nu zien een hoop meer dan 4 van hun favoriete bands (ik 8 ), dan is 30 euro gewoon NIET veel.Heer Petomaan schreef:30 EURO????
€32,20 voor een zeer matige line-up.
Kwestie van smaak, ik vind de line-up juist behoorlijk goed.
Laatst gewijzigd door Yokozuna op za sep 27, 2003 9:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
pfffffffffff, ik weet niet wat voor baan jij hebt (of bijbaantje for that matter), maar 30 euro vind IK veel. in een krappe maand is dat het verschil tussen een week niet eten of wel.OIEHHH!!! Jezus wat een gezeik zeg, 5 euro meer dan vorig jaar, ja, 5 euro in een jaar extra, BOEIE. Stelletje Nederlanders. Man een kaartje Dream Theater kost al meer dan 30 euro, nu zien een hoop meer dan 4 van hun favoriete bands (ik 8 ), dan is 30 euro gewoon NIET veel.
maar ja, als je zelf nix anders hoeft te betalen dan je luxe dingetjes (ik neem aan dat je een thuiswonende scholier bent) dan boeit het niet nee.
dan zou ik zeggen: wacht maar.
(de optie openhoudend dat je een ouwe rocker bent met een 'echte' baan: als je fulltime werkt voor een 'echte' baas boeit het ook niet)
wat heb ik toch een hekel aan mensen
- Hieronimus
of het het waard is of niet laat ik in het middenGods Puke schreef:nou, ik vind het de 30 euro wel waard
maar ik hoop dat je kan begrijpen dat sommige, minder vermogende mensen zoals mijzelve, 30 euro veel geld vinden. en als je dat geld wel hebt dat je dat niet een beetje arrogant moet gaan lopen doen. zeker niet als je de waarde van het geld (klaarblijkelijk) niet kent.
- Hieronimus
Je hebt gelijk, maar wat een quantiteit!! De hele dag heerschen voor maar 30 pleurootjes!! Nu staat bijna zeker vast dat ik ga 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
ja oke, voor de een is 30 euro meer waard dan voor de ander...cyanide schreef:[..]
of het het waard is of niet laat ik in het midden
maar ik hoop dat je kan begrijpen dat sommige, minder vermogende mensen zoals mijzelve, 30 euro veel geld vinden. en als je dat geld wel hebt dat je dat niet een beetje arrogant moet gaan lopen doen. zeker niet als je de waarde van het geld (klaarblijkelijk) niet kent.
ik woon nog thuis bij mn ouders, ik krijg zat stufi, ik werk 2 dagen in de week, dus ik kan dat kaartje wel betalen
Heus.
- DaKonium
dat heeft dan weer niks met 'waarde van het geld kennen' te maken.cyanide schreef:[..]
of het het waard is of niet laat ik in het midden
ligt gewoon aan de priorititen die je KAN stellen.
(nou is het wel zo dat ik much more jaloers ben op jullie met een eigen huis dan op jesper en z'n xmass)
Sterf!
daak
dat ZEG ik toch helegaar niet. 'het is kut dat je iets doet, ZEKER ALS.....'
dat zijn dan toch twee verschillende, niet met elkaar te makende dingen ( of kunnen dat in ieder geval zijn).
ik insinueer hier dat ik kan inschatten dat dat mannetje de waarde van het geld niet zo goed kan inschatten, maar misschien kan ik beter zeggen dat ik insinueer dat dat mannetje geen oog heeft voor mensen die in een andere situatie zitten als hij en het geld wat ze hebben anders moeten verdelen, over verschillende prioriTIETen waar jij het over hebt. en dat mensen die zeuren over dat het duur is niet vrekkig zijn, maar doordat ze dat kaartje zouden kopen minder voedsel zouden kunnen kopen.
wellicht
blah blah
om kort te zijn:
ik vind dat ie zeikt
dat ZEG ik toch helegaar niet. 'het is kut dat je iets doet, ZEKER ALS.....'
dat zijn dan toch twee verschillende, niet met elkaar te makende dingen ( of kunnen dat in ieder geval zijn).
ik insinueer hier dat ik kan inschatten dat dat mannetje de waarde van het geld niet zo goed kan inschatten, maar misschien kan ik beter zeggen dat ik insinueer dat dat mannetje geen oog heeft voor mensen die in een andere situatie zitten als hij en het geld wat ze hebben anders moeten verdelen, over verschillende prioriTIETen waar jij het over hebt. en dat mensen die zeuren over dat het duur is niet vrekkig zijn, maar doordat ze dat kaartje zouden kopen minder voedsel zouden kunnen kopen.
wellicht
blah blah
om kort te zijn:
ik vind dat ie zeikt
- DaKonium
ja okee sjaan, maar wat is nou je probleem?
vind je dat jesper gaaf doet met het feit dat hij het wel kan bekostigen en jullie niet?
"maar ik hoop dat je kan begrijpen dat sommige, minder vermogende mensen zoals mijzelve, 30 euro veel geld vinden"
ok. dat kan jesper best begrijpen denk ik. hij laat ook vaak zat een concert schieten vanwege geldgebrek *beetje uit z'n verband gerukt voorbeeld maar goed* maar wat wil je dan? dat jesper zegt 'och heden als de sjaanster niet kan ga ik uit principiele overwegingen ook niet?'
lijkt me een rare redenering. komt over alsof je stiekem communist bent ofzo.
en trowuens, jesper meld alleen dat hij wel gaat. is dat meteen arrogant doen over zijn financiele situatie?
vind je dat jesper gaaf doet met het feit dat hij het wel kan bekostigen en jullie niet?
"maar ik hoop dat je kan begrijpen dat sommige, minder vermogende mensen zoals mijzelve, 30 euro veel geld vinden"
ok. dat kan jesper best begrijpen denk ik. hij laat ook vaak zat een concert schieten vanwege geldgebrek *beetje uit z'n verband gerukt voorbeeld maar goed* maar wat wil je dan? dat jesper zegt 'och heden als de sjaanster niet kan ga ik uit principiele overwegingen ook niet?'
lijkt me een rare redenering. komt over alsof je stiekem communist bent ofzo.
en trowuens, jesper meld alleen dat hij wel gaat. is dat meteen arrogant doen over zijn financiele situatie?
Sterf!