Het Grote Iron Maiden Topic
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ZeroTolerance
-
Hmm ben net bij de Mediamarkt in Zwolle geweest, maar daar hadden ze 'm nog niet
. En ik kon me weer niet inhouden dus ik heb met m'n zuurverdiende centjes maar 5 Sabbath-albums gekocht
.
Ga morgen wel weer kijken na school
... En als ze 'm niet hebben koop ik toch weer gewoon 5 andere CD's
.

Ga morgen wel weer kijken na school

[b]DAUDR!![/b]
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wel voor bruce dickinsonDamien, son of Lucifer schreef:TROUWENS,
mensen,
Derek Riggs is na Seventh Son of A Seventh Son opgestapt en heeft geen covers voor Maiden meer getekend... Om ff duidelijk te zijn
(ergerde me een beetje aan alle mensen die zeiden dat-ie na No Prayer geen goeie covers meer heeft gemaakt)
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
7th Son?Damien, son of Lucifer schreef:TROUWENS,
mensen,
Derek Riggs is na Seventh Son of A Seventh Son opgestapt en heeft geen covers voor Maiden meer getekend... Om ff duidelijk te zijn
(ergerde me een beetje aan alle mensen die zeiden dat-ie na No Prayer geen goeie covers meer heeft gemaakt)
hoe verklaar je No Prayer, A Real Live One, A REal Dead One, the Angel & The Gambler, Futureal en Brave New World?
-
probeer maar, maar het is toch echt Derek Riggs z'n werk.Damien, son of Lucifer schreef:[..]
Uhm....nouhou...héééél misschien...een andere tekenaar?
en ik kan misschien ook nog wel de namen vinden, maar daar heb ik nu geen zin in
Fear of the Dark, Virtual XI en The X Factor waren niet van zijn hand.
-
OK, klein foutje van mij:
Derek Riggs heeft nog WEL de covers voor No Prayer gemaakt.
Maar daarna:
Fear Of The Dark: Melvyn Grant
X-Factor: Hugh Syme
Virtual XI: Melvyn Grant
Brave New World: Apart verhaaltje... Iemand bij Maiden vond nog een oud stukje werk van Derek en heeft dit gebruikt op deze cover. Let wel: dit is dus ALLEEN het hoofd van Eddie, de stad die eronder ligt is dus door iemand anders gemaakt.
Van de live-albums en compilaties weet ik het niet precies. Waarschijnlijk is de cover van A Real Live Dead One nog wel van Derek, want deze werden als LP's nog uitgebracht voor Derek stopte met tekenen bij Maiden. Het lijkt me ook logisch dat hij bij Best Of The Beast ook geholpen heeft (met al die verschillende Eddie's).
Derek Riggs heeft nog WEL de covers voor No Prayer gemaakt.
Maar daarna:
Fear Of The Dark: Melvyn Grant
X-Factor: Hugh Syme
Virtual XI: Melvyn Grant
Brave New World: Apart verhaaltje... Iemand bij Maiden vond nog een oud stukje werk van Derek en heeft dit gebruikt op deze cover. Let wel: dit is dus ALLEEN het hoofd van Eddie, de stad die eronder ligt is dus door iemand anders gemaakt.
Van de live-albums en compilaties weet ik het niet precies. Waarschijnlijk is de cover van A Real Live Dead One nog wel van Derek, want deze werden als LP's nog uitgebracht voor Derek stopte met tekenen bij Maiden. Het lijkt me ook logisch dat hij bij Best Of The Beast ook geholpen heeft (met al die verschillende Eddie's).
[b]DAUDR!![/b]
Nee idd zeg. Heb hem net gehoord en hij is bijna hetzelfde afgezien van wat viool.Tokus schreef:de Orchestral Mix van Blood Brothers (op de WD single) verschilt jammergenoeg niet al te veel van de normale
Ik heb 3 versies van WD in de winkel gezien.
- 3 track met 1. Wildest dreams, 2. Pass the jam, 3. Blood brothers (orchestral mix)
- 2 track met 1. Wildest dreams, 2. Pass the jam
- 2 track met 1. Wildest dreams, 2. Pass the jam
Het verschil in de laatste twee is dat de 1 een kartonnen hoes heeft en de ander een plastic hoes. wat daar dan het nut van is

Ik heb ook gekeken voor de dvd-single maar die zag ik nergens staan. Ik weet ook niet of die in Nederland uitkomt eigenlijk.
- ruben somewhere online
- Mozes aka BrianMay
zooooooooooo ben ik weer...de nieuwe single van Iron Maiden is KUT!!! ja je hoort het goed...ik vond hem erg tegenvallen, maar ik hoop wel dat het album beter word en niet zo'n teleurstelling als (hoe kan het ook anders) metallica...nee ik ga ze niet weer afzeiken...maar ja het is nu eenmaal bagger...
let's hunt for treasure
- ruben somewhere online
Nu ik vaker naar het nummer Dance of Death heb geluisterd, begin ik meer het idee te krijgen dat Maiden ook aan het milieu denkt qua recycling. Het intro en outro is een mix van The Clansman en Blood Brothers en de gitaarharmonies een mix van No Prayer for the Dying en Hallowed be Thy Name. Steve Harris moet eens ophouden met dat hergebruiken.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
ik download het album wel effe. De reacties zijn hier niet heel positief. Geen zin om 17 weg te gooien omdat er er op die cd Iron Maiden staat.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
vind titelnummer ook beetje tegenvallen na paar keer meer luisteren, beetje reclycing idd, maar ik wacht gewoon tot ik de cd koop en zeg dan wat ik er van vind
ondanks ik een groot maiden fan ben blijf ik uiteraard wel kritisch, missschien zelf kritischer, maar zal zeker wel wat moois opstaan
en als ik nu terugkijk op bnw vind ik het best een heel goed album
ondanks ik een groot maiden fan ben blijf ik uiteraard wel kritisch, missschien zelf kritischer, maar zal zeker wel wat moois opstaan
en als ik nu terugkijk op bnw vind ik het best een heel goed album
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Vorige week was er een gast op het maiden forum die een paar nummers had gedownload en ze ff had gereviewd. Kwam die er later achter dat het gewoon een paar oude solonummers van Bruce waren, hehe
Ik heb zelf alleen Wildest dreams gehoord, geen bijzonder nummer. Hele album hoor ik wel als ie uitkomt.

Ik heb zelf alleen Wildest dreams gehoord, geen bijzonder nummer. Hele album hoor ik wel als ie uitkomt.
- ZeroTolerance
Rainmaker is een fantastisch nummer... Zo fris en energiek hebben ze in jaren niet meer geklonken.
Aan de andere kant zijn de songstructuren weer gerecycleerd uit de vorige albums en da's wel jammer, want ik hoor hier en daar wel nieuwe dingen. Alleen laat de vaste formule niet veel ruimte voor experimenten.
Aan de andere kant zijn de songstructuren weer gerecycleerd uit de vorige albums en da's wel jammer, want ik hoor hier en daar wel nieuwe dingen. Alleen laat de vaste formule niet veel ruimte voor experimenten.