https://www.intothegrave.nl/
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Nee, iedereen is terug het land in gegaan na de studie.
Ja? Afkeer voor kwaliteit?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Ik vind het zelf nog steeds jammer dat het een driedaagsfestival is geworden, die ene echt goeie dag die men voorheen had, was toch echt beduidend makkelijker. Maar goed, ik heb een hotel en Paula en ik maken er meteen een korte vakantie van, dus nu komt het nog een soort van goed, maar zo dicht op Graspop kan ik me voorstellen dat mensen dan voor de interessantere line-up gaan.Rene schreef: ↑do jun 02, 2022 12:54 pm Het gaat blijkbaar niet zo goed met de kaartverkoop, gezien de post op Facebook van de organisatie. Zou het aan de redenen liggen die worden opgenoemd (men is afwachtend, veel aanbod)? Of zou het ook kunnen liggen aan het feit dat het is verschoven van augustus naar juni, of het ontbreken van een topband als headliner die elke metalfan wel gaaf vind? Ik was ook vrij laat met kaartje kopen voor de zaterdag, maar is inmiddels in de pocket!
De Facebookpost:
12 jaar geleden had ik het idee om een metalfestival te beginnen in het centrum van Leeuwarden. Velen dachten dat dat onmogelijk was, maar over anderhalve week vindt dan eindelijk de 10e editie van Into the Grave plaats, opnieuw midden in Leeuwarden.
Eindelijk, want de vorige twee edities konden om bekende redenen niet doorgaan. En daarom dachten wij dat iedereen zou staan te popelen om weer los te kunnen na twee jaar thuis zitten. Maar de wereld is veranderd in die twee jaar. Ticketverkopen blijven achter, niet alleen bij ons, maar overal. Misschien zijn mensen nog terughoudend, misschien is er te veel aanbod, misschien is men het niet meer gewend. Wie zal het zeggen.
En alles is veel duurder geworden. Niet alleen de prijs voor een biertje aan de bar, wat we allemaal merken. Maar ook de prijzen voor podia, hekken, personeel, tenten, eigenlijk alles. Behalve het ticket voor Into the Grave 2022.
Dat alles maakt dat dit eigenlijk het zwaarste coronajaar is. Want met gestegen kosten hebben we meer publiek nodig en niet minder. Want voor ons en ook andere festivals geldt dat we anders niet kunnen blijven bestaan.
Het wordt mooi weer, dus we hopen dat iedereen in de komende anderhalve week alsnog besluit om Into the Grave te bezoeken, zodat we dit fijne feestje kunnen blijven houden!
Ja die uitbreiding vond ik bij bv Dynamo ook erg jammer.Lennert schreef: ↑do jun 02, 2022 1:03 pmIk vind het zelf nog steeds jammer dat het een driedaagsfestival is geworden, die ene echt goeie dag die men voorheen had, was toch echt beduidend makkelijker. Maar goed, ik heb een hotel en Paula en ik maken er meteen een korte vakantie van, dus nu komt het nog een soort van goed, maar zo dicht op Graspop kan ik me voorstellen dat mensen dan voor de interessantere line-up gaan.Rene schreef: ↑do jun 02, 2022 12:54 pm Het gaat blijkbaar niet zo goed met de kaartverkoop, gezien de post op Facebook van de organisatie. Zou het aan de redenen liggen die worden opgenoemd (men is afwachtend, veel aanbod)? Of zou het ook kunnen liggen aan het feit dat het is verschoven van augustus naar juni, of het ontbreken van een topband als headliner die elke metalfan wel gaaf vind? Ik was ook vrij laat met kaartje kopen voor de zaterdag, maar is inmiddels in de pocket!
De Facebookpost:
12 jaar geleden had ik het idee om een metalfestival te beginnen in het centrum van Leeuwarden. Velen dachten dat dat onmogelijk was, maar over anderhalve week vindt dan eindelijk de 10e editie van Into the Grave plaats, opnieuw midden in Leeuwarden.
Eindelijk, want de vorige twee edities konden om bekende redenen niet doorgaan. En daarom dachten wij dat iedereen zou staan te popelen om weer los te kunnen na twee jaar thuis zitten. Maar de wereld is veranderd in die twee jaar. Ticketverkopen blijven achter, niet alleen bij ons, maar overal. Misschien zijn mensen nog terughoudend, misschien is er te veel aanbod, misschien is men het niet meer gewend. Wie zal het zeggen.
En alles is veel duurder geworden. Niet alleen de prijs voor een biertje aan de bar, wat we allemaal merken. Maar ook de prijzen voor podia, hekken, personeel, tenten, eigenlijk alles. Behalve het ticket voor Into the Grave 2022.
Dat alles maakt dat dit eigenlijk het zwaarste coronajaar is. Want met gestegen kosten hebben we meer publiek nodig en niet minder. Want voor ons en ook andere festivals geldt dat we anders niet kunnen blijven bestaan.
Het wordt mooi weer, dus we hopen dat iedereen in de komende anderhalve week alsnog besluit om Into the Grave te bezoeken, zodat we dit fijne feestje kunnen blijven houden!
Precies dit! Ik vond het een heel fijn festival om gewoon even een dagje bandjes te gaan kijken. Waarom moet alles nou weer zo groot worden?
Augustus idd, maar het viel volgens mij altijd samen met Party San, en ik meen dat Loudnoise tegenwoordig samenwerkt met een aantal festivals waaronder die. Wellicht is het daarom verplaatst?
Ik denk dat ze dat doen speciaal om jullie te zieken. Kan me niet voorstellen dat er iets anders achter zit.
Ik heb daar geen actieve herinnering aan, maar wellicht heb ik dat eens zo half laten doorschemeren.
Is dat nou weer nodig?