A masterpiece:Leviathan-Far beyond the light
-
A masterpiece:Leviathan-Far beyond the light
Blizzard beast nog aan toe zeg.
A masterpiece las ik ergens, nou neemt u van mij aan dat dat zo is.
Gvd wat een prachtplaat, alles valt goed op z'n plaats.
De instrumentenbeheersing is echt geniaal te noemen.
Er luid dan maar een advies: Kopuh bitte.
A masterpiece las ik ergens, nou neemt u van mij aan dat dat zo is.
Gvd wat een prachtplaat, alles valt goed op z'n plaats.
De instrumentenbeheersing is echt geniaal te noemen.
Er luid dan maar een advies: Kopuh bitte.
Hern Spiegeleier wil der Metalfan explodieren.
-
Voor meer informatie over Leviathan, lees Jeroen's review van het nieuwste album.Jeroen schreef:nee
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... ent&id=758
Summoner, fucking amateur, dat is een andere Leviathan, turd!
En inderdaad, dit keer heeft HK zowaar gelijk, want Leviathan moordt genadeloos met hun zeer kille, soms aan Shining/Ondskapt gelieerde black metal. Ik vind alleen dat de zang wat te ver naar de achtergrond is gemixed, maar voor de rest is dit een van de schaarse goede BM CD's van het afgelopen jaar.
Hm, Selbstmord brengt wel veel goede releases uit (Leviathan, Ondskapt, Craft, Forgotten Tomb), het is alleen dat het een totale oplichtersbende is. Bestel eens voor de grap iets bij die lui en je bent dat bedrag lichter. Een soort Marokkanen van BM zeg maar.
En inderdaad, dit keer heeft HK zowaar gelijk, want Leviathan moordt genadeloos met hun zeer kille, soms aan Shining/Ondskapt gelieerde black metal. Ik vind alleen dat de zang wat te ver naar de achtergrond is gemixed, maar voor de rest is dit een van de schaarse goede BM CD's van het afgelopen jaar.
Hm, Selbstmord brengt wel veel goede releases uit (Leviathan, Ondskapt, Craft, Forgotten Tomb), het is alleen dat het een totale oplichtersbende is. Bestel eens voor de grap iets bij die lui en je bent dat bedrag lichter. Een soort Marokkanen van BM zeg maar.