Maar Paradigm, ga gewoon Hand Cannot Erase luisteren!

Edgelord.paradigm shift schreef: ↑di aug 10, 2021 11:05 am (12Things I forgot klinkt als een mislukte B-kant van Keane).
Dat was zeg maar proxy Beatles worship in dat Arjen Lucassen solonummer, waar 12 things I forgot me aan doet denken
+1
Dat ik 12 Things I Forgot een fijn nummer vind moge inmiddels duidelijk zijn. Ik wil daarnaast ook even onderstrepen op dezelfde lijn als Koen te zitten wat betreft Keane.
Oh, die gaan al in de verkoop??MadTinus schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:06 am Ja, gaaf! Had het totaal niet verwacht, was echt overtuigd dat PT voorgoed verleden tijd was. Colin Edwin is er zo te zien niet bij, dat maakt me wel benieuwd wie die geweldige baspartijen op dat nieuwe nummer dan wel heeft ingespeeld.
Zo maar eens kijken of ik kaarten voor de Ziggo Dome kan scoren.
Large, good call. Via hun eigen website had ik geen zin in, UK douane shitzooi etc.
Als je het album via de official shop pre-ordert, kon je vanaf woensdag 11:00 uur al kaarten bestellen. De reguliere verkoop start vrijdag om 11:00 uur. Anyway, ik heb kaarten binnen!Johan schreef: ↑wo nov 03, 2021 11:03 amOh, die gaan al in de verkoop??MadTinus schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:06 am Ja, gaaf! Had het totaal niet verwacht, was echt overtuigd dat PT voorgoed verleden tijd was. Colin Edwin is er zo te zien niet bij, dat maakt me wel benieuwd wie die geweldige baspartijen op dat nieuwe nummer dan wel heeft ingespeeld.
Wat betreft de baspartijen zou ik gokken op Steven Wilson zelf..
Helemaal eens. Dat speelt beslist mee.KoenM schreef: ↑do nov 04, 2021 9:20 am Dat kan. Los daarvan zijn geluidsdragers van Wilson ALTIJD goed in orde qua geluidskwaliteit en geniet ik vooral van het ritueel van het opleggen van een plaat en het grotere artwork. Ik ben niet bang dat ik verlies heb als ik Wilson / PT op vinyl beluister. Zeker niet met mijn actuele versterker / boxen / pick-up. Vandaar dat ik de LP verkies.
Ah kijk, nu begrijp ik ook meteen waarom mensen zo ver van tevoren dat album pre-orderen!MadTinus schreef: ↑do nov 04, 2021 9:33 amAls je het album via de official shop pre-ordert, kon je vanaf woensdag 11:00 uur al kaarten bestellen. De reguliere verkoop start vrijdag om 11:00 uur. Anyway, ik heb kaarten binnen!Johan schreef: ↑wo nov 03, 2021 11:03 amOh, die gaan al in de verkoop??MadTinus schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:06 am Ja, gaaf! Had het totaal niet verwacht, was echt overtuigd dat PT voorgoed verleden tijd was. Colin Edwin is er zo te zien niet bij, dat maakt me wel benieuwd wie die geweldige baspartijen op dat nieuwe nummer dan wel heeft ingespeeld.
Wat betreft de baspartijen zou ik gokken op Steven Wilson zelf..
En Wilson is een geweldige muzikant, maar kan 'ie ook zó bassen? Het zou me zeer positief verrassen.
Het lijkt me ook geen band voor jou, haha! Ik neem daarbij aan dat je de meest metalen platen al lang geprobeerd hebt? (In Absentia, Deadwing, Fear of a Blank Planet).