Bericht
door Heyoka » wo jun 14, 2023 12:01 am
Jongens, als er één band is die strontvliegen aantrekt is het natuurlijk Datkthrone.
En ik ben toch wel de grootste strontvlieg van allemaal.
Bij concerten erger ik me eerst en dat probeer ik daarna om te zetten in medelijden. En als dat niet of onvoldoende lukt in zelfhaat.
Mensen met corpsepaint, patchjassen, te oude mensen die de jeugd denken behouden te hebben, dansende mensen, moshpits, vieze mensen, mensen met een kut band op hun t shirt, sowieso bandshirts, dronken mensen anders dan ikzelf, mensen die filmen of fotos nemen, blije mensen, mensen die denken de scene te definiëren met onaangepast uiterlijk, überhaupt mensen die een scene vormen of er positief tegenover staan, mensen die een concert gebruiken om carnaval te vieren, mensen die dingen doen om te bewijzen dat ze anders zijn, mensen die wc's goor maken, mensen met twee of meer bier in hun handen, mensen die geen bier drinken, mensen die genieten van mensenmassa's, 'we want more'-schreeuwerds, mensen die blijven kijken bij de toegift (als je opgetyft bent, blijf je weg, dat zielige van het podium aflopen en weer terugkomen moet stoppen. Moedig dat als publiek niet aan).
Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸