Into the Grave

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
innuendo
Lult over cdtjes

Re: Into the Grave 2022

Bericht door innuendo » do jun 08, 2023 11:34 pm

Earthless nooit live gezien? Ik ben bij hen de tel al een tijd geleden kwijt geraakt :lol:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » za jun 10, 2023 12:41 am

Interessante eerste dag. Famyne en Cobra The Impaler hadden gewisseld, dus de dag begon nu met epische doom. Ik vond het vet, maar als opener werkt het amper. Cobra The Impaler vond ik muzikaal ijzersterk, waarom de zanger alleen constant zijn gulp open deed om daarna zijn kruis te laten luchten? Geen idee. Angus McSix was vermakelijk en ik haat mezelf dat ik me vermaakt voelde met deze meuk, hetzelfde geldt voor Dragonforce (al was hun show gewoon goed). Evergrey en Amorphis waren met gemak de beste bands van de dag, helemaal Amorphis was werkelijk waar subliem. Ik heb twee nummers Warkings geprobeerd en besloot dat dit ook genoeg was, gimmicky kutpopmetal. Blackbriar heb ik niet geprobeerd, Trollfest actief vermeden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jun 10, 2023 6:43 am

Met Cobra, Evergrey en Amorphis heb je wel een prog topdag gehad! Was het druk?
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jun 11, 2023 10:30 am

Zaterdag was beduidend beter dan de met ironische meuk gevulde vrijdag. Kryptos uit India was hardrock met thrashmetalzang en erg vermakelijk. Jungle Rot het type death metal dat voor 30 minuten prima is en daarna saai. Orbit Culture was fenomenaal! Scar Symmetry niet de juiste band voor het tijdstip, al vond ik ze erg sterk. Bloodbath was geniaal. Omnium Gatherum kon me daarna gewoon niets boeien, dus we zijn beschutting gaan zoeken om Cradle Of Filth van de bovenkant te bekijken en dat was zoveel beter dan ik van ze gewend ben. The Vintage Caravan was de grote ontdekking van de dag. Testament zeer degelijk, maar ook een band die ik na 60 minuten zat ben. Zoals mijn vriendin zei: alle nummers hebben precies hetzelfde tempo, het is wat saai.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jun 11, 2023 11:01 am

Oh ja, hoogtepunt van de dag was natuurlijk Tuska zien!

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » zo jun 11, 2023 1:26 pm

Dus toch. Ik ken Tuska alleen van gezicht van hier van het forum, maar volgens mij stond ze in de buurt bij me bij Jungle Rot.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

arjans

Bericht door arjans » zo jun 11, 2023 4:19 pm

Gisteren was een heerlijke dag.

Oa Jungle Rot, Bloodbath, Cradle, Testament gaven echt vermakelijke optredens.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 12, 2023 1:31 pm

Traditiegetrouw ga ik altijd de zaterdag, zo ook ditmaal. Maar daar heb ik nu wel spijt van. De line-up stond me eigenlijk al wat tegen, helemaal toen Exodus werd vervangen door Cradle Of Filth. Vreid en Scar Symmetrie konden me weinig boeien en echte sfeermakers waren het ook niet. Bloodbath was ok, maar ook niet spectaculair. Cradle bleek uiteindelijk best vermakelijk en Testament doet het altijd wel goed, ware het niet dat ze wel erg vaak voorbijkomen op de Loud Noise-festivals.

Op het kleine podium was Heliphron leuk om te zien, Psychonaut niet mijn ding en Omnium Gatherum wel geinig voor een keertje. The Vintage Caravan stal de show, dus eind goed, al goed.

Into The Grave blijft een goed opgezet festival, maar ik zal de volgende keer toch even beter opletten of er wel genoeg leuke bands voor me zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Persistence

Bericht door Persistence » ma jun 12, 2023 3:01 pm

Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn om daar eenmaal aangekomen erachter te komen dat CoF de hoofdact is. Ik had mijn kaartje verkocht aan de deur als ik jou was geweest :lol:.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 12, 2023 3:21 pm

Haha! Nou ja, ik wist het natuurlijk al van te voren. Kaartje verkopen leek me wat overdreven :wink:
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 12, 2023 8:38 pm

Persistence schreef: ma jun 12, 2023 3:01 pm Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn om daar eenmaal aangekomen erachter te komen dat CoF de hoofdact is. Ik had mijn kaartje verkocht aan de deur als ik jou was geweest :lol:.
CoF was niet de hoofdact.

arjans

Bericht door arjans » ma jun 12, 2023 8:42 pm

En gaf een sterk concert. Stelde zeker niet teleur.

Metalheank

Bericht door Metalheank » di jun 13, 2023 11:00 am

Ik ben zondag geweest. Fijn festival weer zoals altijd.

Hoogtepunten:
- Undeath, lekkere brute logge riffs
- Angelus Apatrida, publiek ging flink los

- Municipal Waste, vooral Sadistic Magician!
- Clutch was ook leuk, kwam wel iets minder "aan"
- Iemand met een Larry David-backpatch
- nette openbare wc's met kraanwater bij het terrein
- Goeie lollige sfeer
- teringveel crowdsurfers
- Niet verbrand

Overige punten:
- Eerste keer was laatste keer bubble tea drinken
- teringveel crowdsurfers
- Iets mindere line-up, geen favoriete bands
- te veel verkeerde powermetal (bekende klacht, maar trekt wel een hoop publiek)
- Op zondag geen bands met diepgang en echte songwriting zoals een Amorphis. Vooral fijne thrash/death/stoner/hakopdetak.

Mijn impressiefilmpje van dag 3:

twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Persistence

Bericht door Persistence » di jun 13, 2023 3:59 pm

Waarmee heb je gefilmd? Ziet er profi uit.

dako

Bericht door dako » di jun 13, 2023 4:03 pm

Metalheank schreef: di jun 13, 2023 11:00 am - Eerste keer was laatste keer bubble tea drinken
Hahaha. Ja. Wat een zooi.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Metalheank

Bericht door Metalheank » di jun 13, 2023 4:17 pm

Persistence schreef: di jun 13, 2023 3:59 pm Waarmee heb je gefilmd? Ziet er profi uit.
Gewoon mijn oude Motorola Moto 5 plus, maar de camera daarvan bevalt me ook goed.

@Dako: het is dus echt gewoon koude thee met veel melk, suiker en broodballetjes.
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Bericht door Tuska » do jun 15, 2023 1:46 pm

Lennert schreef: zo jun 11, 2023 11:01 am Oh ja, hoogtepunt van de dag was natuurlijk Tuska zien!
HAHA Lennert <3!!
Jouw relaas was zo mogelijk ook het hoogtepunt van mijn dag!

En.. willen we nou zeggen dat Mollusk ook in het echt bestaat? Dat had me wel tof geleken want ik vind je hier altijd wel een puike vent. Maar het idee dat we er waren is ook al mooi.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » do jun 15, 2023 2:41 pm

Ik was er met mijn zoontje. Die heb je misschien wel een paar keer zien crowdsurfen. Sowieso tijdens Jungle Rot en Bloodbath.

Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Bericht door Tuska » do jun 15, 2023 3:06 pm

Ahhh vandaar, zoontje heeft 100% van jou afgeleid waarschijnlijk.
Wel tof trouwens! Zal het wel naar z'n zin gehad hebben.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » do jun 15, 2023 10:07 pm

Absoluut. We gaan ook naar Dynamo, Stonehenge en Pitfest dus mocht je daar ook zijn dan kunnen we alsnog even hallo zeggen.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 05, 2024 10:54 am

Morgen met de trein naar Leeuwarden, ik kijk er echt weer naar uit!

Johan

Bericht door Johan » wo jun 05, 2024 11:26 am

Best een goeie line-up dit jaar. Veel plezier! En ga ook zeker naar Dvne kijken!

Rene

Bericht door Rene » do jun 06, 2024 3:29 pm

Rene schreef: ma jun 12, 2023 1:31 pm Into The Grave blijft een goed opgezet festival, maar ik zal de volgende keer toch even beter opletten of er wel genoeg leuke bands voor me zijn.
En die zijn er dit keer op de vrijdag! Dus morgen heen en weer voor o.a. Vio-Lence, Orden Ogan en Vengeance. Zaterdag staan er louter bands die niks voor mij zijn. Sterker nog, het gros ken ik niet eens van naam!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jun 06, 2024 4:25 pm

Zaterdag is een dag die ons ook echt niets boeit, terwijl ik op vrijdag alles wel wil zien. Allemaal goed, ik ben toch op vakantie en hoef echt helemaal niets.

Morgen biertje doen, Rene?

Rene

Bericht door Rene » do jun 06, 2024 5:33 pm

Lennert schreef: do jun 06, 2024 4:25 pm Morgen biertje doen, Rene?
Prima!

Wel grappig dat een paar jaar geleden in dit topic nog werd gemopperd dat de line-up steeds zo voorspelbaar is. Nu is de zaterdag eens wat anders, is het weer niet goed (voor mij dan).

arjans

Bericht door arjans » zo jun 09, 2024 6:16 pm

Johan schreef: wo jun 05, 2024 11:26 am Best een goeie line-up dit jaar. Veel plezier! En ga ook zeker naar Dvne kijken!
Heerlijk optreden van Dvne op het kleine podium!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jun 09, 2024 11:47 pm

Heerlijk weekend gehad!

Top 5 optredens:
1. Dvne
2. Nervosa
3. Fleshgod Apocalypse
4. Paradise Lost
5. Ne Obliviscaris

Mijn eerste gesprek in het Zweeds gehad met Avatarium (en complimenten daarover krijgen van Jenny-Ann :oops: ). Tussendoor goed uit eten geweest met mijn vriendin en daarom ook niet te lang ergens gestaan waar ik eigenlijk geen zin in had. Ook fijn dat we vrijdag en zaterdag gewoon lekker vroeg klaar waren door headliners die me niets boeiden. Veel minder vervelende idioten dan vorig jaar (minder ironische bands scheelt al een stuk) en ten minste geen hittegolf.

Metalheank

Bericht door Metalheank » ma jun 10, 2024 10:36 am

Mijn recensie van gisteren. De enige dag dat ik er was:

Into the grave recensie 2024

Into the Grave leek dit jaar op voorhand geen beste line up te hebben. Geen favoriete bands te bekennen, geen echt grote namen, geen trekkers. Maar, altijd gezellig!

De zondag leek me de beste dag, en kwam mij ook goed uit. Veel onbekende bands voor mij, maar dat kan goed of slecht uitpakken.

Devastator was een prima energieke opener, met niet originele zwarte speedmetal op de Britse leest van Venom en Motörhead.

Dvne vervolgens kon twee kanten uitpakken. Op basis van wat Spotify vermoedde ik een zeikerige versie van Mastodon. Maar dit pakte toch echt beter uit! Intelligente virtuose nummers van dichtbij op een heel klein podium is echt gaaf.

Avatarium vond ik vooraf ook moeilijk in te schatten. Het bleek veel theater met een beetje een gemaakt-sympathieke kleuterjuf. Een band die een stuk beter tot zijn recht zou komen bij Sweden Rock of Ribs & Blues Raalte. Maar ze hadden wel de zwaarste riff van de dag.

Whiplash. Wat een feest. Kon je onmogelijk niet leuk vinden. Heel puur en basic. Soort gierendfriffende metal-Santa met 2 jonge kornuiten. Hij gaf de indruk nog wel een tijdje mee te kunnen. Ik weet niet of het een klassieker is, maar ik hoopte tevergeefs op Insult to Injury.

Endseeker. Hoogtepunt van de dag. Maarja, wat wil je anders als je de ene na de andere Entombed-riff eruit rolt? Extra punten voor de aparte en grappige (kale) frontman, die een heel eigen, typisch Duits alternatief voor headbangen heeft ontwikkeld: ritmisch met zijn vuisten op zijn bovenbeen rammen. Of afgekeken van Rammstein.

Nanowar of Steel heb ik even van afstand gade geslagen. Goede muzikanten en op youtube erg grappig als meme. Wat mij betreft een band die absoluut niet op een metalfestival hoort.
Mischien in een carnavalstent/piratenfeest/songfestival, samen met de Snollebollekes.
Misschien ben ik een ouderwetse conservatieve metalzak, met mijn 36 jaar.

Conjurer was de boeiendste band van de dag. Emotioneel, onprettig, dissonant, kunstzinnig met loeizware (soms technische) riffs. Indrukwekkende vocalen van beide gitaristen, met name toen de grunter een passage luid zonder microfoon (!) deed. Geen band die ik vaak zal draaien èn artistiek hoogtepunt van de dag.

Het Belgische Brutus was charmant. Het was wel verfrissend om eens een frontpersoon bescheiden te horen vragen: "zijn jullie OK?" In plaats van "how the fuck are you feeling?!". En ze kon al drummend goed toon houden. Het nummer Brave was sensationeel. De rest vond ik toch muzikaal niet interessant genoeg. De verveling sloeg toe.

Dymytry. Niet mijn ding maar goed uitgevoerd. Soort van veelzijdige Tsjechische maskermetal met radiovriendelijke nummers, die vast voor veel Tsjechische tieners een opstapje zullen zijn naar de echte metal.

Paradise Lost zag ik voor de derde keer. De eerste keer was alweer twintig jaar geleden. Mooie sfeer, in de schemering met de kerk op de achtergrond. Droge humor weer van de zanger. Setlist met klassiekers, geen uitstapjes, en goed uitgevoerd. En toen naar huis, met het licht knagende gevoel dat ik eigenlijk nog wel een grote, vette thrashmetalnaam had willen horen..

Endseeker
Paradise Lost
Conjurer - Dvne - Whiplash
Brutus
Devastator
Dymytry
Nanowar of Steel
Laatst gewijzigd door Metalheank op ma jun 10, 2024 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

dako

Bericht door dako » ma jun 10, 2024 10:47 am

Metalheank schreef: ma jun 10, 2024 10:36 am Nanowar of Steel heb ik even van afstand gade geslagen. Goede muzikanten en op youtube erg grappig als meme. Wat mij betreft een band die absoluut niet op een metalfestival hoort.
Mischien in een carnavalstent/piratenfeest/songfestival, samen met de Snollebollekes.
Misschien ben ik een ouderwetse conservatieve metalzak, met mijn 36 jaar.
Ik als grootste piratenfeestmetaladept van dit forum vond het afgelopen jaar op Baroeg Open Air ook maar gewoon kut. Die band heeft de afgelopen 20 jaar zeven studioalbums uitgebracht, en eerlijk is eerlijk, de grap was er na het tweede album ook echt wel af. Daarna is het een eindeloze herhaling van dezelfde onderbroekenlol. Ze haddne het bij twee albums en een tour in 2006 moeten houden, alles erna is volstrekt overbodig.

Metalheank

Bericht door Metalheank » ma jun 10, 2024 10:49 am

Ik heb om die YouTube-clipjes wel keihard moeten lachen. Maar het had beter alleen een YouTube/sketch-dingetje kunnen blijven en niet een poging tot een band.

"piratenfeestmetaladept" :lol:

Bizarre is ook dat dit soort bands groter zijn dat het powermetalgenre dat ze parodieëren. Als oorspronkelijke powermetalfan pik ik dat ook niet. Opflikkeren.

Ps: Sabaton valt daar uiteraard nèt buiten :mrgreen:

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma jun 10, 2024 11:08 am

Dat waren die Italianen op Baroeg Open Air? Met zijn bij de Ikea in Barendrecht onderweg gehaalde zelfbouw tafel?

Vond ik ook niet veel bijzonders, nee.

Tsja, Steel Panther heb ik ook altijd de parodie voorbij gevonden met dat geouwehoer over groupies neuken en dat er dan per saldo 1 wijf topless wil voor die perverts.

dako

Bericht door dako » ma jun 10, 2024 11:15 am

Ja, dat waren ze inderdaad.
En dan ook nog allemaal nieuwe meuk spelen, terwijl ze gewoon vijf minuten Emerald Fork kunnen doen en dan optiefen.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jun 11, 2024 3:14 pm

Jaarlijks afreizen naar Leeuwarden met mijn vriendin, iedere keer in hetzelfde hotel, met steeds een extra dag voor lekker uit eten gaan en een bioscoop-bezoekje, blijft wel een hoogtepunt altijd.

Dag 1:
Arion: hele poppy power metal, ook voor mijn smaak. De zanger was behoorlijk, maar door het baggergeluid kon ik weinig uit de nummers halen. Bij extra beluisteren, blijkt het gewoon niet mijn soort band te zijn. Ze waren wel sympathiek in ieder geval.
Nephylim: Melodieuze death metal die wel in mijn straatje lag! Op basis van de naam had het vanalles kunnen zijn in ieder geval, maar de set was kort doch enthousiast.
Vio-lence: Erg vette show van een sterke band, al is de zang een love it or hate it-geval. Ook vond ik de zanger iets teveel typische boomer angry-metal-guy teksten brallen over waarom hij zo tof en eerlijk was en anderen niet (de rant tegen manbuns voelde persoonlijk naar de eerste band toe).
Vengeance: Oubollige hardrock die volgens mij toentertijd al gedateerd moet hebben geklonken. De t-shirts met de tekst 'You don't like hardrock? Guess you never heard Vengeance!' voelen dan ook wat misplaatst, aangezien deze band alles speelde wat mensen zullen haten aan hardrock. Desalniettemin wel enthousiast gebracht en Leon Goewie is een zeer capabele zanger.
Fleshgod Apocalypse had de grootste kans om tegen te vallen, aangezien deze band echt een goed geluid nodig heeft. Na enkele nummers had men dat gelukkig wel zodat het uiteindelijk een van de beste optredens van het festival werd. Retestrak, loeizwaar en met fantastisch musiceren. Dit soort bombastische death metal gaat er echt heel goed in.
Crypta hebben we onder het eten gezien. Ik heb zodoende weinig details meegekregen, maar het klonk strak en heavy. Prima death metal volgens mij.
Orden Ogan is gelukkig aan populariteit aan het winnen in Nederland en wat mij betreft terecht. Mooie aankleding van het podium, aanstekelijk materiaal en een enthousiast publiek. Dit soort power metal is wat mij betreft echt uitermate geschikt voor festivals en is gelukkig zoveel beter dan Gloryhammer en andere ironische meuk.
Mars Red Sky: oersaai. Weggelopen.
Fear Factory: het was hard. En saai. Weggegaan zodat we nog even lekker konden rusten in het hotel.

Dag 2:
Er was vandaag bijna niets wat me echt boeide, dus mijn vriendin en ik hebben uitgeslapen en tussendoor veel pauzes genomen.
Nervosa gaf wel een van de beste optredens van het weekend. Mokerstrakke thrash metal van zeer sympathieke Brazilianen. Sterker nog, ik denk dat dit het beste thrashmetaloptreden is dat ik tot nu toe op dit festival heb gezien. En dan blijken ze geeneens merch mee te hebben, snotverdrie nog aan toe.
Svalbard: de extreme metalstukken werkten heel goed. Zodra de post rock passages ingingen vielen we bijna in slaap, zodoende zijn we maar wat eerder naar een vroeg diner/late lunch gegaan.
Op tijd terug voor Bütcher, die ik hierbij omdoop tot Judas Pünk. Lekker veelzijdige heavy/speed/black/punk metal met een fantastische over the top zanger. Heel erg goed bij vermaakt!
Crystal Lake begon en met het vooruitzicht dat we twee niet boeiende bands moesten aanzien, zijn we toch lekker naar het hotel terug gegaan.
Ne Obliviscaris was - wederom toen het geluid eindelijk goed werd gezet - echt weergaloos. Superknappe muziek met prachtige zang en hele breekbare vioolpartijen. De boomers om me heen vonden het kennelijk ook goed, zo goed dat ze constant overal doorheen moesten praten en dwars tussen mij en mijn vriendin heen met elkaar moesten communiceren. Heb hier redelijk geirriteerd een bepaald moment gezegd dat ik godverdomme even van een goeie show wilde genieten en hen verzocht hetzelfde te doen. Dat deden ze daarna gelukkig. Fucking Dutch Disease...

Dag 3:
Devestator was degelijke door Motörhead/Venom geinspireerde speed metal. Jammergenoeg houd ik niet zo van die twee bands, maar het was wel straks en enthousiast.
Dvne: optreden van het weekend. Dit had ik vrijdag in plaats van Mars Red Sky moeten zien om een absolute topdag te hebben gehad. Nu was het gewoon een van de beste openers op het kleine podium ooit. Hele sympathieke Schotten die een muur van geluid produceerden. Holy shit, wat was die bassist goed. Paula en ik hebben ze na afloop nog even gesproken op het terrein, hele aardige gasten.
Avatarium: niet de beste setlist en de zang kwam niet altijd lekker uit de verf, alsof Jennie-Ann Smith zichzelf tijdens de harde stukken slecht kon horen. Girl With The Raven Mask en Moonhorse blijven wel fenomenaal. Waren ook bij de signeersessie heel sympathiek en ik heb voor het eerst van mijn leven een gesprek in het Zweeds gehad (hebben die lessen nog iets geholpen!).
Whiplash ken ik helemaal niets van, maar dit was een superoptreden. Zonder dat brallerige wat Vio-lence wel had, is zo'n band veel sympathieker. Ik miste te tweede gitarist niet eens en heb gewoon genoten.
Endseeker Sympathieke Duitsers die lekker rauwe death metal speelden. Ik heb heel erg genoten van die rare bekken van de zanger, maar heb me geen seconde verveelt.
Ik vond Nanowar Of Steel dus wel leuk en ben dan ook verbaasd dat 'Alestorm/Gloryhammer ja/Nanowar Of Steel nee' kennelijk een ding is. Al die andere bands maken ironische kutmuziek waarmee de gemiddelde smaak van makkelijk beinvloedbare metaljonkies verlaagd wordt. Nanowar is een compleet geslaagde parodie waarbij de liefde voor het bronmateriaal wel intact blijft. Ik heb hier echt enorm van genoten en vind hun albums daadwerkelijk gaaf.
Na uit eten te zijn geweest, hebben mijn vriendin en ik een uur vooraan gewacht om goed te staan voor Paradise Lost, want je bent fan of niet. Beste setlist die ik tot nu toe van ze heb gezien, de aanwezigheid van True Belief zorgde daar extra voor. Nick Holmes heeft het de laatste jaren altijd naar zijn zin met zijn droge humor, maar de solo's van Greg Mackintoch (daarom proberen we altijd linksvoor te staan) waren helemaal waar we voor kwamen. Viel echt niets tegen, wat mij betreft een fantastische afsluiter!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » wo jun 12, 2024 6:41 pm

Als ik zo naar het affiche kijk, dan heb je de tofste band denk ik gemist (al zal jij dat vast niet zo zien haha).
לֹא אעבוד

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » wo jun 12, 2024 7:29 pm

Ik kan er ook weinig mee....te overhyped ook....
Cremeren kun je leren!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jun 13, 2024 9:01 am

AmnesJAn schreef: wo jun 12, 2024 6:41 pm Als ik zo naar het affiche kijk, dan heb je de tofste band denk ik gemist (al zal jij dat vast niet zo zien haha).
Als je Brujera of Slaughter To Prevail bedoelt, dan heb ik fie absoluut bewust gemist.

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » do jun 13, 2024 9:28 am

Slaughter To Prevail
Cremeren kun je leren!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jun 13, 2024 12:10 pm

Overrated kutband die daar alleen staat omdat ze politiek gezien goed liggen. Ik ben het met de politiek eens verder, maar vind het echt ongelooflijke meuk.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » do jun 13, 2024 12:47 pm

Ik had van jou wel een iets toleranter antwoord verwacht. :mrgreen:

Ik luister er graag naar (en al helemaal tijdens het sporten). De muziek vind ik erg tof en de stem van Alex is abnormaal bruut. Tuurlijk is het een beetje n hype, maar daardoor zullen ook vast andere jonge fans de weg naar andere metal vinden.
לֹא אעבוד

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jun 13, 2024 12:53 pm

Hoe moet ik hier tolerant naar zijn? Ik vind het behoorlijk overgeproduceerde en aanstellerige herrie. En ik ga er maar even vanuit dat mensen hier alleen naar luisteren als ze al naar metal luisteren, dit voelt nergens aan als een instapband.

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » do jun 13, 2024 1:29 pm

Please Lennert!

Afbeelding
Cremeren kun je leren!

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do jun 13, 2024 2:13 pm

Clerks 2!

<3
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jun 13, 2024 2:58 pm

Brujera vind ik niet overrated, ik vind het gewoon herrie :mrgreen:

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » do jun 13, 2024 6:12 pm

AmnesJAn schreef: do jun 13, 2024 12:47 pm Ik had van jou wel een iets toleranter antwoord verwacht. :mrgreen:

Ik luister er graag naar (en al helemaal tijdens het sporten). De muziek vind ik erg tof en de stem van Alex is abnormaal bruut. Tuurlijk is het een beetje n hype, maar daardoor zullen ook vast andere jonge fans de weg naar andere metal vinden.
Grappig dat je dit aanhaalt. Ik heb hier een 12 jarige rondlopen die Slaughter To Prevail gaaf vindt. Als het aan hem had gelegen waren we zaterdag gegaan, maar we gingen maandag ook al naar Priest. Dat is wel wat meer instap-materiaal (maar nog altijd prima live).

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » do jun 13, 2024 7:25 pm

Dat zijn betere berichten over de komende generatie.
לֹא אעבוד

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » do jun 13, 2024 8:41 pm

Cremeren kun je leren!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Re: Into the Grave

Bericht door Lennert » zo mei 04, 2025 12:04 pm

Afbeelding

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mei 04, 2025 12:05 pm

Heb er toch wel erg zin in. Weer teveel ironische kutbands (Powerwolf, Gloryhammer), maar ook een tweetal wel goeie headliners (SAVATAGE!) en een lekkere afwisselende line-up. Kijk zelf vooral uit naar Savatage, 3 Inches Of Blood, Vulture, Death Angel, Rotting Christ, WASP, Elvenking, Blood Red Throne en Vader.

Johan

Bericht door Johan » di mei 06, 2025 1:00 pm

Ik twijfel nog steeds. Ik wil ook wel gaan, maar eerlijk is eerlijk, vooral vanwege Savatage.

Iron Maiden

Bericht door Iron Maiden » di mei 06, 2025 2:01 pm

Ik heb eigenlijk vooral een kaartje gekocht vanwege Savatage op de vrijdag. Ben ook wel benieuwd naar 3 Inches of Blood, de rest ken ik niet of vaag, dus ik laat me graag verassen.

Plaats reactie