Darkthrone's Panzerfaust album
Darkthrone's Panzerfaust album
dit is het enige Darkthrone album dat ik nog niet heb gehoord.
WAT MIS IK ALLEMAAL!?!?
ik heb er wel een aantal positieve dingen over gehoord.
kan iemand iets zeggen
WAT MIS IK ALLEMAAL!?!?
kan iemand iets zeggen
and Blasphemy it shall be.....
- ruben somewhere online
-
- ruben somewhere online
-
- ruben somewhere online
- Grand Alchemist
- Contacteer:
Re: Darkthrone's Panzerfaust album
ow, ik heb dat toch wel zekersProking schreef:dit is het enige Darkthrone album dat ik nog niet heb gehoord.
WAT MIS IK ALLEMAAL!?!?
kan iemand iets zeggen

hehe is best wel lekker
"Drepe de Kristne, Brenne der Kirke"
The Mighty Alchemist
The Mighty Alchemist
Ik snap dat hele darkthrone niet ...
Met under a funeral moon hebben ze een leuke plaat gemaakt .. met ablaze in the northern sky ook, maar voor de rest vind ik het allemaal weinig boeiend...
Standaard celtic frost riffs, vooral erg saai uitgevoerd...
Met under a funeral moon hebben ze een leuke plaat gemaakt .. met ablaze in the northern sky ook, maar voor de rest vind ik het allemaal weinig boeiend...
You're only living on borrowed time from your fate.
Die Celtic Frost riffs hebben ze ook op Under A Funeral Moon en A Blaze In The Northern Sky,dus dan begrijp ik niet waarom je die wel goed vindt en de rest niet.snagger schreef:Ik snap dat hele darkthrone niet ...
Hmmm, maar "Panzerfaust" is het album waarop de CF invloeden de overhand kregen. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je de stijl van "Panzerfaust" minder trekt dan die van de eerdere black metal albums.Dominion schreef:[..]
Die Celtic Frost riffs hebben ze ook op Under A Funeral Moon en A Blaze In The Northern Sky,dus dan begrijp ik niet waarom je die wel goed vindt en de rest niet.
Jeps, maar op die albums hebben ze aantal gave nummers gemaakt. De rest vind ik maar erg middelmatig..Dominion schreef:[..]
Die Celtic Frost riffs hebben ze ook op Under A Funeral Moon en A Blaze In The Northern Sky,dus dan begrijp ik niet waarom je die wel goed vindt en de rest niet.
You're only living on borrowed time from your fate.
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Panzerfaust is Darkthrone's ode aan Celtic Frost/Hellhammer en aan Bathory. 3 nummers zijn dan ook in de onheilige geest van Celtic Frost geschreven, die laten we eerlijk zijn, niet het niveau halen van Morbid Tales of Emperor's Return. Daarentegen zijn de Bathory-odes op Panzerfaust, zoals het eerste nummer, krankzinnig moordend en behorend tot het beste materiaal van Darkthrone. De plaat als geheel is dan ook niet de mindere van Under a Funeral Moon of Transilvanian Hunger.
Alleen homofielen en domme wijven laten deze plaat dan ook links liggen.
Alleen homofielen en domme wijven laten deze plaat dan ook links liggen.