Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
dako

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » ma jul 22, 2024 8:01 am

Johan schreef: vr jul 19, 2024 10:16 am
dako schreef: do jul 18, 2024 8:57 am Morgen naar de Zwarte Cross. Buurman kreeg gratis kaarten (blijkbaar delen bedrijven die aan elkaar uit, geen idee verder) en is zelf op vakantie.
Living Colour, Grand East en als we er toch zijn Ilse Delange. Dat wordt leuk.
Oef, die hadden vroeger veel meer metal in de programmering! Aan de andere kant natuurlijk toch leuk als je gratis kan gaan. Veel plezier!
Ja ach, ging erheen met wat lui die geen fuck geven om metal (waren dolblij met Partysquad of hoe heet die ellende), dus dan is dit een prima middenweg. Is ook wel echt een festival waar je heen kan gaan zonder te weten wat er speelt, er staat toch genoeg en het gaat meer om de randzaken dan de muziek.
Eerste keer ZC voor mij, het festivaslterrein is echt fucking enorm, de crossbaan is erg leuk, het is qua aankleding en dingetjes het tofste festival waar ik ooit was. Een reggaepodium, een pleintje in de stijl van oude Amsterdamse grachtenpanden met wat kleine cafeetjes, een westerndorpje, het blijft echt maar doorgaan.

Bands die ik wel gezien heb: Living Colour was erg goed, Ilse Delange was leuk maar we stonden op een kutplek qua geluid, Joost Klein deed het goed bij al het publiek behalve bij mij (klotehappyhardcore), we liepen nog een paar keer langs de coverbandtent waar we wat The Doors en Pink Floyd hebben meegepakt.

Voor herhaling vatbaar dit. Ruim opgezet, relaxe sfeer, Grolsch van de tap.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » ma jul 22, 2024 8:24 am

Piraten Power Hour nog gezien?
Cremeren kun je leren!

dako

Bericht door dako » ma jul 22, 2024 8:35 am

Tyfus. Nee. Gelukkig niet.

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » ma jul 22, 2024 9:04 am

Hadden ze vroeger niet een speciale metalstage?
Cremeren kun je leren!

arjans

Bericht door arjans » ma jul 22, 2024 11:16 am

Klopt.
De metal weide. Veel grote namen gezien daar.

Johan

Bericht door Johan » ma jul 22, 2024 3:20 pm

Klash of the Ruhrpott afgelopen zaterdag: Kreator, Sodom, Destruction en Tankard op de locatie van Rock Hard festival: het amphitheater in Gelsenkirchen.

Eerst natuurlijk behoorlijk heet, totdat het gingen stormen. Daardoor moest Kreator er halverwege meekappen en iedereen aftaaien. Wel zuur, want ze waren in vorm en voor mij verreweg de beste band van de dag. Tankard is natuurlijk ook altijd leuk. Wel volslagen debiel dat het uitverkocht is en ze dan een paar biertentjes met 4 man erachter en 1 tap neerzetten. Wat een drama met die hitte.

dako

Bericht door dako » ma jul 22, 2024 3:28 pm

Die line-up is wel echt goud.

bakvet

Bericht door bakvet » ma jul 22, 2024 9:19 pm

dako schreef: ma jul 22, 2024 7:17 am Ja, leuk zaaltje. Denk dat er een man of driehonderd inpassen. Ooit een keer Blaze Bayley gezien daar.

Asomvel is ook echt goud inderdaad. Echt zomerbandje. Moet live ook fantastisch zijn.
300 is best veel :D
Prima voor underground.
Best naar wat concerten geweest met veel minder.

arjans

Bericht door arjans » di jul 23, 2024 5:52 pm

Begin augustus speelt Raven daar. Ben ik wel benieuwd naar.

bakvet

Bericht door bakvet » di jul 23, 2024 10:15 pm

arjans schreef: di jul 23, 2024 5:52 pm Begin augustus speelt Raven daar. Ben ik wel benieuwd naar.
Raven traden op in de P60 in 2018 (jezus wat lang geleden alweer, voelt als vorig jaar) voor zeker geen 300 personen. Zaal voelde een beetje leeg. Zal vast beter zijn in een wat kleinere zaal.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di jul 23, 2024 10:50 pm

Johan schreef: ma jul 22, 2024 3:20 pm Klash of the Ruhrpott afgelopen zaterdag: Kreator, Sodom, Destruction en Tankard op de locatie van Rock Hard festival: het amphitheater in Gelsenkirchen.

Eerst natuurlijk behoorlijk heet, totdat het gingen stormen. Daardoor moest Kreator er halverwege meekappen en iedereen aftaaien. Wel zuur, want ze waren in vorm en voor mij verreweg de beste band van de dag. Tankard is natuurlijk ook altijd leuk. Wel volslagen debiel dat het uitverkocht is en ze dan een paar biertentjes met 4 man erachter en 1 tap neerzetten. Wat een drama met die hitte.
the german big 4!

nog holy moses en mekong delta erbij en het feest is compleet

wist niet dat ze in gelsenkirchen nog andere metal events deden, zal het eens in de gaten houden
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Johan

Bericht door Johan » wo jul 24, 2024 9:22 am

Dit was ook de eerste keer dat ik hoorde van een ander concert naast Rock Hard in Gelsenkirchen. Ze hadden er ook duidelijk weinig ervaring in gezien de amateuristische organisatie.

Ik vind het nog steeds zonde dat we het 2e uur van de set van Kreator moesten missen! Maar het was wel dusdanig kloteweer geworden dat ik die beslissing tot afzeggen wel kan begrijpen sinds Pukkelpop 2011(?)

arjans

Bericht door arjans » zo jul 28, 2024 3:42 pm

Ik ben gisteren op stonehenge geweest.

Leuke dag gehad maar wat mij betreft niet veel bijzondere optredens gezien. Carnation en Benediction waren zeer vermakelijk.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma jul 29, 2024 7:19 pm

Soulfly in Bergen op Zoom. Max Cavalera is weer redelijk bewegelijk vergeleken met pakweg 7-8 jaar geleden. Speelt weer ongeveer net zoveel gitaar als de lead gitarist, eigenlijk nog veel meer. Setlist staan alleen Soulfly nummers, geen Sepultura, zelfs niet in de toegift. Degelijk concert al met al. Gebouw T is niet echt grote zaal.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » zo aug 11, 2024 9:49 am

Na 5 jaar weer eens naar Party San geweest. Blijft een top festival, alleen dat kamperen dat gaan we volgend jaar niet meer doen.
לֹא אעבוד

Fidei Defensor

Bericht door Fidei Defensor » wo aug 14, 2024 3:00 pm

Exodus in de Nobel (Leiden) - supports Evil Invaders en Skeletal Remains. Leuke show, nummertje minder gespeeld dan elders helaas (Brain Dead). Geluid was aardig maar ik vond dat het wel wat harder had gemogen. Veel jongelui in het publiek, leuk gemosht, helaas soms ook bij een langzaam nummer als Prescribing Horror waar je gewoon wil headbangen. Als toegift nog van een opa op weg naar station de 'les' geleerd over dat hij in 1965 was geboren en erbij was toen die ene plaat uitkwam enz. enz.

dako

Bericht door dako » wo aug 14, 2024 3:14 pm

Hoe was Evil Invaders? Las op Facebook dat ze de rest van de tour hebben afgezegd omdat de zangert ziek is/stemproblemen heeft.

Fidei Defensor

Bericht door Fidei Defensor » do aug 15, 2024 9:30 am

Evil Invaders vond ik matig, maar publiek ging er wel goed op. Ik vond het geluid bij Evil Invaders niet best. De zanger probeerde er wat van te maken maar ik vond het allemaal wat geforceerd.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za aug 17, 2024 9:51 am

Die zanger was dus ziek en de optredens erna zijn gecanceld.

GIsteren Watain gezien op Dynamo Metalfest. Heel veel props op dat podium, waardoor ik vermoed dat de band gewend is op grotere podia te spelen. Het was weer gaaf hoor. Er liepen alleen een paar vreemde gasten rond in het publiek. Eerst iemand die wat asociaal een moshpit wil starten. Uiteindelijk (toen die moshpit er wel was) was er een gozert zonder shirt die duidelijk niet wist hoe je je moet gedragen. Hij zag er best opgefokt uit en begon ineens in te slaan op iemand die er volgens mij niets mee te maken had. Binnen een minuut was security er en kort daarna werd de shirtloze mongool afgevoerd. Hopelijk zonder bandje van het terrein geknikkerd.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » za aug 17, 2024 6:21 pm

innuendo schreef: za aug 17, 2024 9:51 am Uiteindelijk (toen die moshpit er wel was) was er een gozert zonder shirt die duidelijk niet wist hoe je je moet gedragen. Hij zag er best opgefokt uit en begon ineens in te slaan op iemand die er volgens mij niets mee te maken had. Binnen een minuut was security er en kort daarna werd de shirtloze mongool afgevoerd. Hopelijk zonder bandje van het terrein geknikkerd.
Gelukkig is dat op dynamo en dergelijke festivals nog steeds altijd slechts een enkeling.
Bij een concert als Rammstein (komt iedereen op af) heb ik al meer lui gezien die niet wisten hoe het werkt (lees: doen alsof ze een genummerde staanplaats hebben en schelden of dreigen als er iemand iets te dicht in de buurt komt van ‘hun plekje’ of voor ze gaat staan als daar een groot gat is).
Doe mij het Dynamo volk maar…

arjans

Bericht door arjans » zo aug 18, 2024 9:16 am

Ik ben gisteren naar Complexity Fest in Haarlem geweest.

Night Verses en Defacement gaven daar geweldige optredens. Prettig festival met een interessante line up.

arjans

Bericht door arjans » do aug 22, 2024 12:05 am

Ik ben naar Nakkeknaekker en 1914 in patronaat geweest.

Nakkeknaekker was vermakelijk maar de hype eromheen begrijp ik niet helemaal. 1914 was een mooi, intens optreden met ruime aandacht voor de situatie in het thuisland Fijne concertagenda!

Johan

Bericht door Johan » vr aug 23, 2024 2:28 pm

Morgen en zondag naar Pelagic Fest in de Muziekgieterij in Maastricht. O.a. The Ocean die Pelagial integraal gaan spelen, Ihsahn, Psychonaut, Hippotraktor en nog veel meer (uit de stal van Robin Staps)!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr aug 23, 2024 2:52 pm

Psychonaut heeft gecanceld owv familiale omstandigheden las ik net.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Johan

Bericht door Johan » vr aug 23, 2024 4:57 pm

Oh fuck! :(

Johan

Bericht door Johan » vr aug 23, 2024 4:59 pm

Wel een heel gaaf alternatief zie ik: The Ocean speelt gewoon nog een keer en dan een volledig andere set!

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr aug 23, 2024 5:26 pm

Johan schreef: vr aug 23, 2024 2:28 pm Morgen en zondag naar Pelagic Fest in de Muziekgieterij in Maastricht. O.a. The Ocean die Pelagial integraal gaan spelen, Ihsahn, Psychonaut, Hippotraktor en nog veel meer (uit de stal van Robin Staps)!
Vette line-up inderdaad, ik ben er ook bij. Vooral heel veel zin in Ihsahn, maar ook Hippotraktor, A Swarm Of The Sun en natuurlijk The Ocean.
KoenM schreef: vr aug 23, 2024 2:52 pm Psychonaut heeft gecanceld owv familiale omstandigheden las ik net.
Ah crap, jammer, daar was ik wel benieuwd naar...Volgende keer beter. Wel tof dat The Ocean nogmaals speelt.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Johan

Bericht door Johan » za aug 24, 2024 2:25 pm

Hippotraktor was zo goed op Alcatraz! Daar heb ik ook weer zin in!

Rene

Bericht door Rene » ma aug 26, 2024 1:05 pm

Amon Amarth in Tivoli, Utrecht. Eigenlijk was ik al een tijdje uitgekeken op Amon Amorth live, want de show en setlist is al jaren onveranderd. Maar ik wilde de band nog wel een keertje zien in een kleinere setting. En het was gelukkig een leuk feestje, maar nu ben ik er wel echt klaar mee. De setlist kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. De setting idem dito, die wordt hooguit met het jaar gelikter. Maar het publiek eet uit de hand van Amon Amarth, dus wie ben ik om te vragen om afwisseling?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma aug 26, 2024 7:27 pm

Hoe was invaller Cobra the Impaler op Pelagic?
Facebook band

Last.fm profiel

Johan

Bericht door Johan » di aug 27, 2024 5:29 pm

Prima, zoals altijd eigenlijk wel. Wel balen dat eerst Psychonaut en vervolgens ook nog Ihsahn last-minute moesten afzeggen, maar fijn dat ze in ieder geval nog Cobra the Impaler hebben kunnen bellen. We zagen de leadgitarist op het terrein aankomen vergezeld van 2 dochters. Die had duidelijk geen oppas meer kunnen regelen. Eentje rende ook nog even spontaan op het podium langs tijdens de show :D.

Verder ook 2 sublieme shows van The Ocean gezien. Weer een hele dikke show van Hippotraktor! En Briqueville vond ik ook erg gaaf. In het algemeen zaten er nauwelijks slechte bands tussen. Volgend jaar komt er een nieuwe editie, zelfde weekend, zelfde locatie!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo aug 28, 2024 7:20 am

Mould en Dool op het gratis Nazomerfestival in Middelburg.

Mould is een doom / sludge band uit Zeeuws-Vlaanderen met een aantal lokaal bekende gezichten. Ik kwam aan halverwege hun set, maar wat ik nog zag was prima. Frontvrouw met een loepzuivere bezwerende stem en de bassist met een bijpassende grunt. Laag tempo en sfeervol. Goed gebracht!

Dool kwam, zag en overwon. Wat een band. Bij het eerste nummer - single Venus in Flames - al gelijk kippenvel. Sound stond direct quasi perfect afgesteld en band had er zin in. Ruim een uur gespeeld en dat vloog voorbij. Nadruk op laatste plaat, maar ook Summerland, God Particle, Oweynagat en de Killing Joke cover kwamen voorbij. Raven semi lolbroek tussendoor.

Setting droeg bij aan de sfeer. Oud Abdijplein. Achterkant podium doorzichtig waardoor je de bogen vd abdij achter de band ziet.

Topavond!
Facebook band

Last.fm profiel

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo aug 28, 2024 9:33 am

Ik ga Dool in december weer zien. Erg veel zin in. De laatste plaat is goed geland en staat zeker in mijn jaarlijstje.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo aug 28, 2024 11:27 am

Dit was een extraatje. Eind oktober headlineshow in Aalst en in november op Helldorado. #fanboy <3
Facebook band

Last.fm profiel

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » wo aug 28, 2024 5:15 pm

Johan schreef: di aug 27, 2024 5:29 pm Prima, zoals altijd eigenlijk wel. Wel balen dat eerst Psychonaut en vervolgens ook nog Ihsahn last-minute moesten afzeggen, maar fijn dat ze in ieder geval nog Cobra the Impaler hebben kunnen bellen. We zagen de leadgitarist op het terrein aankomen vergezeld van 2 dochters. Die had duidelijk geen oppas meer kunnen regelen. Eentje rende ook nog even spontaan op het podium langs tijdens de show :D.

Verder ook 2 sublieme shows van The Ocean gezien. Weer een hele dikke show van Hippotraktor! En Briqueville vond ik ook erg gaaf. In het algemeen zaten er nauwelijks slechte bands tussen. Volgend jaar komt er een nieuwe editie, zelfde weekend, zelfde locatie!
Ja, wat was nu de reden dat Ihsahn niet speelde? Ik heb er niets over gehoord en niets over gelezen, alleen een aangepast tijdschema gezien. Ik hoorde dat de vlucht geannuleerd was maar heb geen idee of dat klopt. Wel heel zuur voor de organisatie. Verder een enorm tof festival, prettige sfeer, respectvol publiek, uitstekende bands en vrijwel stuk voor stuk prima optredens.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Johan

Bericht door Johan » wo aug 28, 2024 5:18 pm

Vlucht geannuleerd en geen andere opties om nog op tijd te komen, zei iemand van de organisatie die ik erover had gevraagd toen we in een keer ook een ander tijdschema zagen ophangen. Wel bijzonder dat er op feesboek geen woord aan vuil gemaakt werd door de organisatie.

Het zal ook de echte reden zijn, want o.a. Ihsahn en Psychonaut zijn voor de 2025 editie bevestigd.

bakvet

Bericht door bakvet » wo sep 04, 2024 11:41 pm

Nile in Amstelveen. Strak, hard en goed geluid. Indrukwekkend met drie zingende gitaristen. Kollias zat geconcentreerd te drummen, ogenschijnlijk zonder al te veel moeite. Zaal was goed gevuld en na het laatste nummer was het klaar, geen gedoe.

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » do sep 05, 2024 6:03 am

bakvet schreef: wo sep 04, 2024 11:41 pm Nile in Amstelveen. Strak, hard en goed geluid. Indrukwekkend met drie zingende gitaristen. Kollias zat geconcentreerd te drummen, ogenschijnlijk zonder al te veel moeite. Zaal was goed gevuld en na het laatste nummer was het klaar, geen gedoe.
Dit is heel fijn! Zo'n dom toneelstukje van weglopen en daarna nog weer een nummer spelen - waarvan overduidelijk is dat dit vooraf al bedacht was - is zo zinloos cliche, het verpest altijd toch een beetje het optreden. Als publiek wordt je dan toch niet helemaal serieus genomen.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

dako

Bericht door dako » do sep 05, 2024 7:07 am

Mee eens. Nu vind ik een toegift van drie nummers verder prima, niet leuk maar je bent eraan gewend. Ik zie echter ook steeds meer bands die die onzin een half uur rekken, dat ze na een uur show weglopen onder de melding 'goedenavond nog, was goud', en dan were terugkomen. Dan zit je een groot deel van de show bij elk nummer te denken 'dit kan de laatste zijn'.
Rot op.

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » do sep 05, 2024 7:41 am

Met Angel Corpse was dat wel grappig, die was zwaar geïrriteerd door het lauwe publiek. Die smeet na het laatste nummer zijn gitaarkoffer op de grond, daarna zijn gitaar erin en liep boos weg.
Cremeren kun je leren!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 05, 2024 8:12 am

setlist van nile ziet er goed uit
ik zie ze volgende week, ben benieuwd

angel corpse...die heb ik nu eens nooit live gezien jammer genoeg

bakvet

Bericht door bakvet » do sep 05, 2024 8:42 am

Het publiek is in Nederland toch nooit echt enthiousiast? Dat moet een beetje band toch weten. In de oude Atak was het soms wel echt wild, vooral bij Bolt Thrower. Maar dat is 30 jaren geleden. :shock:

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 05, 2024 7:00 pm

ja, bolt thrower was altijd een feest, gelukkig heb ik die band best vaak nog gezien in kleine zaaltjes
maar dat is inderdaad al best lang geleden weer

arjans

Bericht door arjans » do sep 05, 2024 7:59 pm

bakvet schreef: wo sep 04, 2024 11:41 pm Nile in Amstelveen. Strak, hard en goed geluid. Indrukwekkend met drie zingende gitaristen. Kollias zat geconcentreerd te drummen, ogenschijnlijk zonder al te veel moeite. Zaal was goed gevuld en na het laatste nummer was het klaar, geen gedoe.
Ik was er ook en sluit me helemaal bij jouw woorden aan.
Geweldig concert!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 15, 2024 12:39 am

ik ben net terug thuis van Nile in Brugge

het was fantastisch, kan er werkelijk niets slecht van zeggen

vette setlist, nieuwe songs klinker live super, het Nile sfeertje zat er goed in, het geluid was uitstekend, nieuwe band bezetting doet het erg goed, kollias drumt iedereen naar huis en karl sanders is gewoon ouwe coole death metal dude

ja, beste optreden waar ik de laatste jaren heen ben geweest

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di sep 17, 2024 11:58 am

Symphony X

Perfectie. Eerste keer dat ik de band live zag en het viel wel op dat de grote zaal van de 013 voor de helft gesloten was. Vriendin nog bijna flauwgevallen door de hitte, want ventilatie was kennelijk geen ding, maar nadat we ons wat meer naar achter begaven (waar zowel geluid als zicht prima waren), hebben we alsnog kunnen genieten van een perfect optreden. Russel Allen is een god en niets anders, ik heb nog nooit zo'n krachtige zanger met zoveel gemak en passie zien zingen. Michael Romeo is de vriendelijke shredder die wel melodielijnen kan verzinnen die blijven hangen. Setlist focus op de laatste drie albums met een nummertje V (Evolution) en twee toegiften van Divine Wings Of Tragedy, maar je hoort mij daar niet over klagen (latere SX is beter dan early SX imo).
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di sep 17, 2024 3:29 pm

Lennert schreef: di sep 17, 2024 11:58 am Symphony X

Perfectie. Eerste keer dat ik de band live zag en het viel wel op dat de grote zaal van de 013 voor de helft gesloten was. Vriendin nog bijna flauwgevallen door de hitte, want ventilatie was kennelijk geen ding, maar nadat we ons wat meer naar achter begaven (waar zowel geluid als zicht prima waren), hebben we alsnog kunnen genieten van een perfect optreden. Russel Allen is een god en niets anders, ik heb nog nooit zo'n krachtige zanger met zoveel gemak en passie zien zingen. Michael Romeo is de vriendelijke shredder die wel melodielijnen kan verzinnen die blijven hangen. Setlist focus op de laatste drie albums met een nummertje V (Evolution) en twee toegiften van Divine Wings Of Tragedy, maar je hoort mij daar niet over klagen (latere SX is beter dan early SX imo).
Eensch!
Was weer heel goed. En ik hoor ook liever het latere werk vanaf paradise lost.
Hadden van mij nog een of twee nummers meer mogen spelen (lange break tot toegift en nog eentje op het einde erbij), maar verder dikke prima.

Qua geluid heel klein beetje gestoord aan behoorlijk schelle tweeters
Zeker bij voorprogramma en die zangeres. Klonk alsof die door een mic van de aldi zong.

dako

Bericht door dako » di sep 17, 2024 3:35 pm

Gister hier in Londen naar Cirith Ungol geweest.
Heavy Sentence opende, leuke band uit Manchester, enthousiast optreden, erg geschikt voor de fans van Motörhead en vooral Asomvel.
Night Demon was ook mee natuurlijk, omdat hun frontman tegenwoordig bij CU speelt. Prima optreden, nadruk lag iets meer op het nieuwe album, wat ik dan weer de mindere vind, maar verder niks op aan te merken.
Cirith Ungol was fantastisch. Laatste optreden van de band in Engeland ooit, en dat wist men. De zaal was compleet afgeladen, bloedverziekend heet en het publiek ontplofte. Zelden zo'n enthousiaste bende gezien. Dit zou in Nederland een man of 30 trekken, hier waren er dik 500 op de maandagavond.
Erg toffe avond gehad.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 17, 2024 6:28 pm

ben je daarvoor speciaal naar Londen gegaan?
diehard [headbang]

dako

Bericht door dako » wo sep 18, 2024 6:29 pm

Dat niet. Was toch al van plan naar Londen te gaan, en toen kwam dit erg mooi uit.

Plaats reactie