Folk metal
Re: Hoempa/folk metal
Leuk!
Dit is overigens wel stukken serieuzer dan de topictitel doet vermoeden. Niet vergelijkbaar met Finntroll / Heidevolk / Falkenback, om er maar een paar te noemen.
Dit is overigens wel stukken serieuzer dan de topictitel doet vermoeden. Niet vergelijkbaar met Finntroll / Heidevolk / Falkenback, om er maar een paar te noemen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik zocht op folk metal en dit is het enige wat ik zag. Misschien wil iemand met extra rechten de term hoempa eruit halen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Re: Folk metal
Is er ook een Hoempapa topic? Kan je die ook gelijk eruit halen?
Cremeren kun je leren!
Dit doet me eraan denken dat mijn kinderen denken dat we in Europapa wonen.
Haha, idd
Met een Hop en een hondsdolle eekhoorn op de hoes, waarom niet!innuendo schreef: ↑ma sep 02, 2024 10:17 am Lol, bijna twintig jaar niets meer gepost.
Reden van de bump: Grendel's Syster. Erg prettig Duits bandje dat haar albums tweetalig uitbrengt. Als je halverwege denkt: dit nummer heb ik al gehoord, dan klopt dat. Eerst alles in het Engels en daarna in het Duits. Erg toffe folkmetal met een prettig doomy/occult randje.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- innuendo
- Lult over cdtjes
Een band dat bivakkeert tussen black/prog/heavy/folk. Best leuk voor liefhebbers van heavy/folk metal met extreme stukken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Krimhild
- Altijd welkom
Falkenbach en Heidevolk zijn toch eigenlijk ook heel serieus en geen hoempa? Of bedoel je dat niet? Goed, Heidevolk heeft nog wel wat mee-zing-bier-gooi-achtige nummers, maar Falkenbach is toch vooral episch als je het mij vraagt. Ik kan er geen polonaise op, in elk geval.
Mediteren kun je leren!
Ja, je hebt gelijk. Ik heb echt geen idee waarom ik met Falkenbach kwam.
sabaton is mijn favoriete epic metal band