Tristania?
-
- Contacteer:
Tristania?
Hey,
ik ben een grote Tristania fan en ben wanhopig...
ik ben naar hun laatste concert geweest, later wou ik naar metropool maar dat was afgelast wegens problemen binnen de band (Morten)
maare mijn vraag,
Weet iemand iets over concerten of andere activiteiten van Tristania, het laatste wat ik heb gehoord was dat ze een pauze hielden maar dat was midden 2002, dus als iemand iets weet over Concerts/Achievements aub reageren,
alvast bedankt...
ik ben een grote Tristania fan en ben wanhopig...
ik ben naar hun laatste concert geweest, later wou ik naar metropool maar dat was afgelast wegens problemen binnen de band (Morten)
maare mijn vraag,
Weet iemand iets over concerten of andere activiteiten van Tristania, het laatste wat ik heb gehoord was dat ze een pauze hielden maar dat was midden 2002, dus als iemand iets weet over Concerts/Achievements aub reageren,
alvast bedankt...
Laatst gewijzigd door Cid Highwind op do jul 17, 2003 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- toffe_ellende
ik geloof niet dat de band nog iets wordt. Eerst het nieuwe geluid van de gothicmetal bepalen en dan ingehaald worden door trail of tears en sins of thy beloved. Het kan verkeren.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
-
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
tristania
Kristof,Je weet toch dat ik de enige echte tristania expert ben?Mensen die vragen hebben over de band.....just mail me,heb helaas geen tijd om het hele verhaal hier uitgebreid te gaan vertellen,maar kan wel zeggen ze komen terug,EN NIET ZO MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- KoenM
- Contacteer:
Re: Tristania?
Mooi topic wel.
Ik schop het omhoog omdat ik de laatste weken weer een paar keer World of Glass heb opgezet. Deels uit nostalgische overwegingen, maar ook omdat ik de eerste Tristania albums - deze en de twee ervoor - veruit het beste vind wat er in dit genre gemaakt is. Vibeke Stene is ook 1 van de weinige gothicmetalsopranen (is dat een woord) die ik echt goed vind en graag beluister.
Ik schop het omhoog omdat ik de laatste weken weer een paar keer World of Glass heb opgezet. Deels uit nostalgische overwegingen, maar ook omdat ik de eerste Tristania albums - deze en de twee ervoor - veruit het beste vind wat er in dit genre gemaakt is. Vibeke Stene is ook 1 van de weinige gothicmetalsopranen (is dat een woord) die ik echt goed vind en graag beluister.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dit is alleen een concerttopic 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Hier een topic over de band: viewtopic.php?p=313404
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs