Death Metal VIII
- Shreds of Sanity
Re: Death Metal VIII
Mijn eerste kennismaking was Affiliated With The Suffering op een gebrand cdtje. Blijft ook een moker van een album. Die zou ik graag nog eens origineel op de kop tikken.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk
- KoenM
- Contacteer:
WHAT LASTS IS
CONSCIOUSNEEEEESSS
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ripped to shreds!
toch ook een van de leukere death metal releases dit jaar
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Leuk! Alsof de gitaristen van Entombed en een soort van Tardy meets oude Schuldiner cross-over kloon een band hebben opgericht. En gave clip. Dank hiervoor
Doet ut nie?
Gepitched aan Spotify,, meer dan 1.2k views in nog geen week, kijken of ik weer airplay op KINK Distortion kan krijgen, hopelijk gaat deze single het goed doen!
Doet ut nie?
Gepitched aan Spotify,, meer dan 1.2k views in nog geen week, kijken of ik weer airplay op KINK Distortion kan krijgen, hopelijk gaat deze single het goed doen!
- XnegativeX
- Contacteer:
Kennen we deze nog?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Shreds of Sanity
Voor de Autopsy liefhebber: Dipygus. Vorig jaar gemist, maar erg lekker plaatje. Ik ben erg gecharmeerd door het basgeluid. Severed Survival vibes. Vooral opslaan, want de naam is onmogelijk te onthouden en het logo onleesbaar. Met een vrouw op vocals, maar als ik dat niet had gelezen hoorde ik het nergens in terug.
- Shreds of Sanity
Er komt alweer een nieuw Cryptopsy album aan.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
slam fans hier?
mensen die hier nog slam death metal albums kunnen aanraden? wil mijn leven verrijken met lekkere domme slam death metal, ideaal voor s ochtends om zeven uur in de auto, lekker met koffie erbij
dit is mijn persoonlijke favoriet:
abominable putridity, geweldige Russische band, heel dat album beukt en swingt als een gek, al hun werk is goed overigens
zoek muziek in die stijl, wel graag met goede productie, want anders wordt het snel saai, als het een brij van geluid is, zeker in de auto
mensen die hier nog slam death metal albums kunnen aanraden? wil mijn leven verrijken met lekkere domme slam death metal, ideaal voor s ochtends om zeven uur in de auto, lekker met koffie erbij
dit is mijn persoonlijke favoriet:
abominable putridity, geweldige Russische band, heel dat album beukt en swingt als een gek, al hun werk is goed overigens
zoek muziek in die stijl, wel graag met goede productie, want anders wordt het snel saai, als het een brij van geluid is, zeker in de auto
Ik ben niet echt kenner van slam death, maar mijn zoon inmiddels wel. Stillbirth vond ik live wel geinig.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Devourment is op z'n tijd wel lekker, heeft een toffe antietelgenlied!
1-mans band Viral Load vind ik ook tof.
1-mans band Viral Load vind ik ook tof.
Cremeren kun je leren!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Devourement heb ik vorig jaar nog live gezien, wordt gezien als een van de grondleggers, maar vind het persoonlijk vermakelijk, maar niet meer dan dat
dat andere ken ik niet, zal het eens luisteren
tips blijven welkom
dat andere ken ik niet, zal het eens luisteren
tips blijven welkom
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
net symbolic lp van death besteld, wegens dertig jaar oud alweer, is ie terug op lp uitgebracht
dus voor liefhebbers, nu overal verkrijgbaar
hier wacht ik al heel lang op, nu heb ik alles van death, zoals het hoort in elke metal collectie
, op vinyl!
dus voor liefhebbers, nu overal verkrijgbaar
hier wacht ik al heel lang op, nu heb ik alles van death, zoals het hoort in elke metal collectie
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
symbolic staat nu op, blij dat ik hem heb gekocht, goede pressing, zeker aan te raden, ze hebben het gelukkig niet verknoeit
is gewoon het album zoals het toen ook op lp is verschenen, dus geen liner notes of nieuwe informatie, gewoon de elpee met zelfde tekstenblad als 30 jaar geleden, daar ben ik wel blij mee, voor mij hoeven die deluxe versies niet
is gewoon het album zoals het toen ook op lp is verschenen, dus geen liner notes of nieuwe informatie, gewoon de elpee met zelfde tekstenblad als 30 jaar geleden, daar ben ik wel blij mee, voor mij hoeven die deluxe versies niet
- Shreds of Sanity
Interessante blik achter de schermen van de nieuwe Gruesome. Laat zien dat ze de druk van Human zelf erg goed voelen en hun best doen om zowel Chuck als Sean Reinert te eren. De zus van Sean Reinert geeft hun een bekken wat Reinert nog gebruikt heeft enzo. Hoe je ook voelt over Gruesome, het hart zit in elk geval op de juiste plaats.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
het is bewonderingswaardig, maar ik heb toch liever dat bands een eigen geluid produceren in plaats van deze worship
maar ze menen het wel serieus, en chuck eren, daar kunnen we uiteraard niets op tegen hebben
maar ik ga de filmpjes zo zeker even kijken
maar in alle eerlijkheid: ik zou liever hebben dat ze gewoon death songs zouden spelen, als ik ze live zou zien
maar ze menen het wel serieus, en chuck eren, daar kunnen we uiteraard niets op tegen hebben
maar ik ga de filmpjes zo zeker even kijken
maar in alle eerlijkheid: ik zou liever hebben dat ze gewoon death songs zouden spelen, als ik ze live zou zien
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
nile live vorig weekend op rock hard
hell yeah
hell yeah
- Hieronimus
Is Gruesome nu ook echt goed, of is het nostalgievoer?
Hier draait de laatste tijd Glow van Countless Skies weer flink wat rondjes. Oorwurmmelodeathmetal. Melodieus en een tikje extreem, meer dan alleen maar onderhoudend. Aanrader voor mensen die alles in de hoek van Insomnium kunnen waarderen, en op dit moment vind ik het wat prettiger in het gehoor vallen dan de laatste albums van die band doordat Countless Skies de zaken wat progressiever aanpakt. Hier een mooie live studiovertolking van het openingsnummer van het album, Tempest:
Hier draait de laatste tijd Glow van Countless Skies weer flink wat rondjes. Oorwurmmelodeathmetal. Melodieus en een tikje extreem, meer dan alleen maar onderhoudend. Aanrader voor mensen die alles in de hoek van Insomnium kunnen waarderen, en op dit moment vind ik het wat prettiger in het gehoor vallen dan de laatste albums van die band doordat Countless Skies de zaken wat progressiever aanpakt. Hier een mooie live studiovertolking van het openingsnummer van het album, Tempest:
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm