Stoner Metal/ Rock

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door Tonger » do aug 21, 2003 2:49 pm

jammer dat Kyuss niet meer bestaat...


maar nu hebben we DESERT SUNS!!!!!!!
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma sep 08, 2003 5:23 pm

bonobo schreef:Hm, ernstig zwakzinnige crap als je het mij vraagt. Ik bedoel, ik heb veel shit in mijn leven gehoord, maar dit slaat toch wel alles op het gebied van muzikaal mongolisme. METAL kan slechts vermengd worden met beperk aantal muzieksoorten en daar hoort jazz niet bij.

En wat de fuck doet dit op een METAL forum? Ik wil alleen bijdragen zien van METAL. Als ik iets wilde weten over jazz of iets soortgelijk nichterigs was ik wel gaan kijken op een neger-forum.

Met andere woorden: ik vind er niets aan.
Zijn nick komt verbazingwekkend goed overeen met zijn gedrag...wat een idioot zeg... What the fuck doet een bonobo op een metalforum?

By the way...de ultieme stonerplaat is "Jerusalem" van SLEEP...dat is een ware uitputtingsslag...ik heb hem nog maar één maal kunnen beluisteren,...zo extreem traag en weird is die...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » ma sep 08, 2003 6:18 pm

op kazaa vind ik meerder versies, part 1-6?
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Landspeed999
Berichten: 74
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 1:07 pm

Bericht door Landspeed999 » ma sep 08, 2003 7:48 pm

Ik vind Queens of the stone age geweldig , kyuss vind ik ietsje minder maar toch wel leuk.

Millionaire en Masters of reality vind ook goed , maar voor de rest ken ik nog niet zoveel bands dus dan zal ik zeker wat van de bands die gepost zijn beluisteren.

Dozer en Beaver zijn misschien ook wel leuk voor de mensen hier om uit te proberen.

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma sep 08, 2003 11:02 pm

CoenV schreef:op kazaa vind ik meerder versies, part 1-6?
Ja, 't si in zes verdeeld, maar eigenlijk één lange song
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Plaats reactie