All Shall Perish
All Shall Perish
Ik kon geen gelijknamig topic vinden, dus een verse.
All Shall Perish. Een band uit Amerika, bestaand uit 5 leden.
Ze produceren naar eigen zeggen een combinatie van Death metal/Hardcore, beïnvloed door o.a. Dying Fetus, Hatebreed, Suffocation, Between The Buried And Me, Deicide
Hun eerste album "Hate.Malice.Revenge." stamt uit 2003. Eind 2004 hebben ze bij Nuclear Blast een contract getekend. Het tweede album staat gepland voor Augustus dit jaar en gaat "The Price Of Excistance" heten.
Ik zelf ken de band nog maar kort. Ik was echter meteen verkocht toen ik het hoorde. Ik ga het debuut zeker nog aanschaffen. Ik ben ook erg benieuwd naar het komende album.
Myspace: http://www.myspace.com/allshallperish
All Shall Perish. Een band uit Amerika, bestaand uit 5 leden.
Ze produceren naar eigen zeggen een combinatie van Death metal/Hardcore, beïnvloed door o.a. Dying Fetus, Hatebreed, Suffocation, Between The Buried And Me, Deicide
Hun eerste album "Hate.Malice.Revenge." stamt uit 2003. Eind 2004 hebben ze bij Nuclear Blast een contract getekend. Het tweede album staat gepland voor Augustus dit jaar en gaat "The Price Of Excistance" heten.
Ik zelf ken de band nog maar kort. Ik was echter meteen verkocht toen ik het hoorde. Ik ga het debuut zeker nog aanschaffen. Ik ben ook erg benieuwd naar het komende album.
Myspace: http://www.myspace.com/allshallperish
"What is it with you and banging monsters"
- XnegativeX
- Contacteer:
Best een gaaf bandje ja. Amerikaanse death metal met Hatebreed achtige invloeden. Het doet me af en toe wel wat aan Dying fetus denken maar dan zonder grind-invloeden.
Ik hoop alleen dat ze op hun volgende album een wat vettere productie toegekend krijgen.
Ik hoop alleen dat ze op hun volgende album een wat vettere productie toegekend krijgen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Heershende band. Het album Hate Malice Revenge ramt hier ook nog regelmatig uit de speakers. Productioneel vind ik er ook weinig mis mee trouwens.
Op hun site staat trouwens ook een demoversie van een nieuw nummer te downloaden. Dat klinkt mij eerlijk gezegd ietwat te technisch en te weinig knallend.
Op hun site staat trouwens ook een demoversie van een nieuw nummer te downloaden. Dat klinkt mij eerlijk gezegd ietwat te technisch en te weinig knallend.
לֹא אעבוד
Moet je even naar http://www.allshallperish.com gaan Jan. Daar staat volgens mij wel een link.
"What is it with you and banging monsters"
-
- Contacteer:
Ik ben niet zo kapot van die nieuwe zanger maar die eerste cd van ze is echt werelds! De Japanse (originele, op amputated vein records) versie klinkt trouwens een bak vetter dan die re-release op Nuclear Blast. Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....
Erg gave band! Zag ze laatst in Bibelot, ze braken de boel behoorlijk af. Best jammer dat ik een poos geleden wegens ´een naam die een belletje deed rinkelen´ de eerste cd gekocht had, en daarna weer van de hand gedaan heb. Nu ben ik er verslaafd aan.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
The Price Of Existence is ongetwijfeld hét deathcore album, maar het nieuwste album van Burning Skies, Greed.Filth.Abuse.Corruption komt ook heel aardig in de buurt, ik weet nog niet zeker welke van de twee eigenlijk de beste is.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- KoenM
- Contacteer:
Re: All Shall Perish
My daily routine. :' )
Nou de nieuwe plaat nu een aantal keer beluisterd, maar het valt mij wat tegen. Voor mij blijft het debuut toch de beste plaat en deze plaat komt daar niet in de buurt van. Wel laat All Shall Perish zien de instrumenten te beheersen en meer te kunnen dan alleen maar simpele deathcore nummers schrijven. De plaat pakt mij alleen niet echt en ik mis de brute vocalen (heel af en toe zijn die er nog wel).
- KoenM
- Contacteer:
https://www.facebook.com/share/v/1Eh2cCNtUj/
Als de zanger van All Shall Perish er zo uitziet, weet je dat er veel jaren gepasseerd zijn.
Als de zanger van All Shall Perish er zo uitziet, weet je dat er veel jaren gepasseerd zijn.