Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Jan1973

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » vr jul 25, 2025 1:48 pm

De visuals vond ik inderdaad ook een aanwinst, goed dat ze daar in de late herfst van hun carriere nog in geïnvesteerd hebben.

Mobielen beleid was meer een verzoek, maar ik zou (muzikaal is het volledig niet mijn ding) het mobiel beleid van Ghost wel universeel "uitgerold" willen zien.
Ik word ook wel de "Jan1973" van het Metalfan forum genoemd.

Amibor

Bericht door Amibor » ma aug 04, 2025 6:39 am

Forbidden in Dynamo, was een erg tof showtje in een ouderwets gezellig zaaltje, eens niet zo'n zwart blok vol protocollen. Voorprogramma Warbringer kreeg de zaal al lekker los, maar ik vind het materiaal van Forbidden stukken interessanter. En ze speelden zo'n beetje heel Twisted Into Form, ook niet vervelend. Mooie verzameling metal-opa's ook bij elkaar, is de mannenplee ook eens een verzekerde rij ;)
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

dako

Bericht door dako » ma aug 04, 2025 8:18 am

Joh, er zijn bands die we beiden tof vinden ja?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Amibor

Bericht door Amibor » vr aug 08, 2025 9:56 am

Haha, blijkbaar.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » za aug 09, 2025 10:38 pm

Melvins @ at TivoliVredenburg.

Loeistrak, zwaar, groovend als een malle en bol van het spelplezier. Heerlijke show.
οu φροντiς

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma aug 11, 2025 9:13 am

Tectonic plate moving shit, de Melvins.

Ik heb ze op de Lokerse Feesten en in Keulen gezien. Buzz maakt er wel een sport van om, aangezien ze een geluidsdrager of 40? hebben uitgebracht, nummers te spelen die niet iedereen (vooruit, bijna niemand) kent, dus beide keren had ik het eerste half uur geen idee wat ze speelden, alleen dat het zwaar en strak was.

Melvins shirt bracht me in het park in Keulen nog in gesprek met 1 of andere vage Amerikaan, Geza, de drummer van Verbal Abuse (zijn naam staat in ieder geval op de Wikipedia) die om 11:00 in het park liep en daar misschien wel geslapen had, hij zou zich wel binnen lullen op de gastenlijst bij Helmet die avond, maar niet meer gezien. Vast opgepakt wegens openbare dronkenschap, alhoewel je in Keulen heel wat flikken kan.

Helmet, weet niet wat die gast 15 jaar lang gedaan heeft, was ook goed strak en vooral HARD.

Al met al goede week eigen Europese toer, zonder een noot te hebben gespeeld.
Ik word ook wel de "Jan1973" van het Metalfan forum genoemd.

Crises

Bericht door Crises » di aug 12, 2025 1:34 am

Maandagavond ben ik naar Inter Arma en Wayfarer geweest. Ze stonden in de kleine zaal van Doornroosje.

Ik was zowaar keurig op tijd. Wayfarer was nog niet begonnen. De met Americana doorspekte sludge van de heren ia an sich aangenaam, maar wat speelden ze slordig.
Inter Arma daarentegen was geniaal! Ik heb de nieuwe plaat eigenlijk nauwelijks opgezet, maar alles klinkt live fantastisch. Het oudere werk doet mij dan net een tikkie meer. Edoch; het hele optreden was fantastisch.
Ook nog wat merch opgepikt.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Plaats reactie