Wat een gelul, Jan-Willem. Als ik de islam een achterlijke woestijngodsdienst zou vinden, mag ik dat vinden. Net zoals er ook Nederlanders zijn die zich bekeren tot de islam. Mag ook. We hebben hier vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting. De islam is al zolang onderdeel van het religieuze landschap in dit land, dat de kritiek er even goed mag zijn.
Ik sta echt te kijken van zoveel naïviteit.
Wat betreft Megadeth. Vriend Mustaine doet maar. Als het vette kunst oplevert, mag ie van mij tien odes aan Trump vastleggen. Dat gezever en gecancel. Leven en laten leven.
Megadeth
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Re: Megadeth
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, ik had niet per se interesse, maar aangezien ik toch de Rokk app heb, heb ik het nieuwe album maar eens aangezet.
Godsamme, het is vocaal echt wel erbarmelijk. Die kutstem van Mustaine heb ik echt nooit problemen mee gehad, ik zou zelfs zeggen dat hij op Risk daadwerkelijk af en toe echt zeer goed zingt (Wanderlust), maar hier is het niet ruig en niet mooi, gewoon krachteloos en matig. Teksten zijn al langer kut, hier niet anders.
Muzikaal... ach, de solo's en enkele riffs zijn zeer ok. Composities springen er voor mij verder echt nergens uit. The Last Note zou een emotioneel afscheid moeten zijn en het is gewoon vlak. De Metallica cover vergeet ik verder ook maar.
Godsamme, het is vocaal echt wel erbarmelijk. Die kutstem van Mustaine heb ik echt nooit problemen mee gehad, ik zou zelfs zeggen dat hij op Risk daadwerkelijk af en toe echt zeer goed zingt (Wanderlust), maar hier is het niet ruig en niet mooi, gewoon krachteloos en matig. Teksten zijn al langer kut, hier niet anders.
Muzikaal... ach, de solo's en enkele riffs zijn zeer ok. Composities springen er voor mij verder echt nergens uit. The Last Note zou een emotioneel afscheid moeten zijn en het is gewoon vlak. De Metallica cover vergeet ik verder ook maar.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ik vind die cover erg sneu, voor Dave zelf. Hij sluit zijn laatste album ermee af en loopt in interviews te zeggen dat 'de circel rond is'. Hij heeft nooit kunnen verkoppen dat hij die band uitgetieft is. Ik krijg bij hem altijd, en nu ook weer, het idee dat hij met een Plan B bezig is, een tweederangs Metallica.
Hij doet zichzelf zoveel tekort.
Hij doet zichzelf zoveel tekort.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Oh, Rokk liet het album daarna overgaan in Artillery - The Face Of Fear. Ik vond al dat dit verbazingwekkend veel beter klonk plotseling XD
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )