Releases 2026
-
Kriestof
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Re: Releases 2026
vijf jaar geleden poste hij bovenstaande filmpje, nu is hij zanger van Nevermore
ik weet nog altijd niet wat ik er van moet vinden dat ze een doorstart maken zonder warrel dane, maar we zullen zien
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Hoe is Santuary zonder Dane, eigenlijk?
Klinkt goed, die nieuwe zanger van Nevermore! Ze hebben duidelijk gezocht naar iemand die het geluid van Dane kan repliceren zo te horen. Ik ga het wel bekijken als ik ze op een festival tegenkom!
-
Shreds of Sanity
Geweldig stompzinnige videoclip dit. Erg grappig.
Het debuutalbum van Power Paladin vond ik erg leuke power metal. Dit klinkt alsof ze op hetzelfde pad verder gaan, maar het voelt wel iets cheesier dan ik me van het debuut herinner. Ik hoop dat ze niet te veel de Dragonforce kant op gaan.
Ha, hoe kan ik deze band nou weer gemist hebben joh, dit is goud.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- KoenM
- Contacteer:
Gave plaat.
Ja, dat Arch Enemy verhaal bleek bullshit, ik was iets te snel ja.
Vandaag die Worm drie keer gedraaid, wat een plaat! Een doomy liefdesbaby van Enthrone Darkness Triumphant en The Somberlain, zo zou ik hem willen noemen! Ja, dat gaat ver, maar het zit echt goed in elkaar. Sfeer.
Vandaag die Worm drie keer gedraaid, wat een plaat! Een doomy liefdesbaby van Enthrone Darkness Triumphant en The Somberlain, zo zou ik hem willen noemen! Ja, dat gaat ver, maar het zit echt goed in elkaar. Sfeer.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
-
Shreds of Sanity
Bijzonder hoe Worm de switch van doom/death naar black kan maken over de laatste paar releases en toch herkenbaar dezelfde band kan blijven en dat de verandering zo positief wordt ontvangen.
-
Kriestof
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik zou nog aanvullen: en met een scheut Limbonic ArtAmibor schreef: ↑wo feb 18, 2026 7:10 pm Ja, dat Arch Enemy verhaal bleek bullshit, ik was iets te snel ja.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.