Slechtste drummer die de doodstraf door steniging verdient
Lekker boeien zeg.. ik ben niet zo'n drummongool die de hele dag geilt op z'n kit.
Jezus zeg, een drumstel is gemaakt om op te rammen en niet om uren over te lullen en te geilen...
Het interesseert me werkelijk geen fuk hoe zon kut drumkist werkt, zolang er maar een drummer achter zit die niet zeikt maar gewoon slaat in plaats zich druk te maken hoe strak hij wel niet is...
Al die nette rommel van tegenwoordig ...
Jezus zeg, een drumstel is gemaakt om op te rammen en niet om uren over te lullen en te geilen...
Het interesseert me werkelijk geen fuk hoe zon kut drumkist werkt, zolang er maar een drummer achter zit die niet zeikt maar gewoon slaat in plaats zich druk te maken hoe strak hij wel niet is...
You're only living on borrowed time from your fate.
- Soulcollector
- Contacteer:
Jij moet je muil ns ff dichthouden over onderwerpen waar je geen verstand van hebtsnagger schreef:Lekker boeien zeg.. ik ben niet zo'n drummongool die de hele dag geilt op z'n kit.
Makkers staakt uw wild geraas
Ochjee.. ik heb geen verstand van drummen ..Rascul_Waznagga schreef:[..]
Jij moet je muil ns ff dichthouden over onderwerpen waar je geen verstand van hebt
Ik ben er nog trots op ook...
Het gaat hier over slechte drummers, en Bob Bachgus van Asphyx is alles behalve een slechte drummer. Dat de stijl de heren van TMDC niet aanspreekt (die lui zitten dus ook achter Heer Krieg en Bonobo, voor degenen die dat nog niet doorhadden) zal me geen worst interesseren.. maar Bob Bachgus past prima in Asphyx.
Maar ik word zooo moe over dat constante gegeil op dure drumkits enzo..
Ik speel ook gitaar, maar ik lul ook niet continue over mijn gitaar en de prijs ervan... hup spelen en niet lullen over die dingen!!
You're only living on borrowed time from your fate.