Projecjes
Projecjes
het kwam zo ineens in me op...
Al die mensen in de metal-muziekscene spelen in tig bands. Projekje hier snabbeltje daar... enz...
ik ben de mening toebedeeld dat als je echt ergens voor gaat je dat met 1 band moet doen. Al die projecten en project-bands snap ik geen snars van.
ik lees dit altijd in de 'bladen' en sommige hebben zelfs aparte kopjes met 'transfers'....daar snap ik dus geen tiet van. Laat staan die namen....ik bne een groot dimmu fan...maar de namen van die gasten????Don't ask me...
Wat vindt men ervan?
ik zou zelf best graag nog eens in een vette metalband willen bassen. Maar dat is absoluut niet te combineren met wat ik nu doe. Maar meer dan 1 band is gewoon teveel.
Al die mensen in de metal-muziekscene spelen in tig bands. Projekje hier snabbeltje daar... enz...
ik ben de mening toebedeeld dat als je echt ergens voor gaat je dat met 1 band moet doen. Al die projecten en project-bands snap ik geen snars van.
ik lees dit altijd in de 'bladen' en sommige hebben zelfs aparte kopjes met 'transfers'....daar snap ik dus geen tiet van. Laat staan die namen....ik bne een groot dimmu fan...maar de namen van die gasten????Don't ask me...
Wat vindt men ervan?
ik zou zelf best graag nog eens in een vette metalband willen bassen. Maar dat is absoluut niet te combineren met wat ik nu doe. Maar meer dan 1 band is gewoon teveel.
Ik ben het helemaal met je eens. Als je muziek wil maken, ga er dan ook voor...
Bovendien word ik helemaal gek van die duizende projecten van Noorse black metal gasten die ook thrash willen spelen (wat ze helemaal niet kunnen)...
Of wat te denken van Killjoy die nu zo ongeveer in 25 bands speelt?
Bovendien word ik helemaal gek van die duizende projecten van Noorse black metal gasten die ook thrash willen spelen (wat ze helemaal niet kunnen)...
You're only living on borrowed time from your fate.
- Forseti's Justice
- Soulcollector
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Tja, niks is zo veranderlijker als de mens he?
De ene dag wil hij bij die band spelen, de andere dag weer bij een ander....
maarre ik zou het echt niet weten of je in meer dan een band kan spelen....ik zou denk ik op een gegeven moment stukken muziek door elkaar beginnen te halen ( mijzelf kennende)
De ene dag wil hij bij die band spelen, de andere dag weer bij een ander....
maarre ik zou het echt niet weten of je in meer dan een band kan spelen....ik zou denk ik op een gegeven moment stukken muziek door elkaar beginnen te halen ( mijzelf kennende)

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Forseti's Justice
klopt, maar dat vind ik een ander verhaal...Soulcollector schreef:maar om dat allemaal tegelijk te doen? verder is een band ook niet echt hecht als ze 100 bandlidwisselingen hebben
als je met 5 man in een band zit, kan niet iedereen zijn ideeën erin kwijt... wat dat betreft zijn die hobbybandjes ideaal
- Lone Starr
Re: Projecjes
ben ik het niet mee eens, voorbeeldje; Blind Guardian vind ik persoonlijk 3x niks, terwijl Demons & Wizards de pannen van het dak rost!! tevens kan een muziekant zich zo uitten op manieren die hij bij zijn originele/hoofd band niet kan, omdat ze een bepaalde (al dan niet muzikale) weg volgen.Laus schreef:het kwam zo ineens in me op...
Wat vindt men ervan?
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- Heer Petomaan
Zit zelf in Damnable, is hoofdband!
Daarnaats heb ik een 1 mansproject genaamd Sluitspierepilepsie, ook zit ik als bassist in Aluiropoda Melanoleuca, de bruutste, gemeenste, heerschendste, meest truie black metal Lords!, en ik ga zeer binnenkort Crossdressphyxia opstarten met 2 mede forum leden!
Daarnaats heb ik een 1 mansproject genaamd Sluitspierepilepsie, ook zit ik als bassist in Aluiropoda Melanoleuca, de bruutste, gemeenste, heerschendste, meest truie black metal Lords!, en ik ga zeer binnenkort Crossdressphyxia opstarten met 2 mede forum leden!
Laatst gewijzigd door Heer Petomaan op za sep 20, 2003 12:02 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Killjoy is een figuur appart en kan gewoon niet stilzitten,dus ja......waarom niet?en 25?beetje overdreven hesnagger schreef:Ik ben het helemaal met je eens. Als je muziek wil maken, ga er dan ook voor...

- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
nou, en wat voor projectenRascul_Waznagga schreef:Ik ben t niet echt met Laus eens, ik zit zelf in meerdere bands en projecten, maar dat houdt je geinspireerd

wanneer plaats je eens wat materiaal gast
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- ruben somewhere online
- Soulcollector
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- pier_hier
- Contacteer:
projectjes vind ik juist perfect!
niets is erger dan een band die plotseling een totaal andere stijl gaat spelen.. als de muzikanten dat willen kunnen ze beter hun muzikale ei kwijt in hun projectjes, en de essentie van hun "normale" band niet laten veranderen.
ook is t geniaal om topmuzikanten bij elkaar te horen: bloodbath, demons and wizards etc..
niets is erger dan een band die plotseling een totaal andere stijl gaat spelen.. als de muzikanten dat willen kunnen ze beter hun muzikale ei kwijt in hun projectjes, en de essentie van hun "normale" band niet laten veranderen.
ook is t geniaal om topmuzikanten bij elkaar te horen: bloodbath, demons and wizards etc..
- ruben somewhere online
- Lone Starr
- ruben somewhere online
- Lone Starr
je bent zeker nog heel erg op je baspartijen aan het oefenen, want volgens mij kom jij op geen een cd van ailuropoda melanoleuka voor, is't wel?Heer Petomaan schreef: ook zit ik als bassist in Aluiropoda Melanoleuca, de bruutste, gemeenste, heerschendste, meest truie black metal Lords!,
kom maar is snel inspelen in onze oefenruimte!!
het is dan weer wel gaaf dat er een lied aan je gewijd is.
wat heb ik toch een hekel aan mensen
- Lone Starr
- Lone Starr
- Lone Starr
- Lone Starr
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- Heer Petomaan
Inspelen gaat komende week gebeuren!!cyanide schreef:[..]
je bent zeker nog heel erg op je baspartijen aan het oefenen, want volgens mij kom jij op geen een cd van ailuropoda melanoleuka voor, is't wel?
kom maar is snel inspelen in onze oefenruimte!!
het is dan weer wel gaaf dat er een lied aan je gewijd is.
Dat nummer speciaal over mij is absoluut HEERSCH!!
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan