ik heb nu 3 kaarten voor Maiden in Rotterdam

had je ze gereserveerd ofzo? ik heb tweeenhalve week geleden mijn kaartje gehaald, en dat is dus een zitplaatsTokus schreef:ik snap niet waar jullie je zo druk over maken? Ik heb afgelopen donderdag gewoon nog 2 kaartjes gehaald op het postkantoor, staanplaatsen dus
al een tijdje, volgens ticketservice.nlTokus schreef:het concert in Rotterdam is uitverkocht, volgens de site van Ahoy.
Maar er is een verschil tussen Dio, motorhead, Edguy en 1 of ander vaag rockhardcorebandje uit engelandruben somewhere online schreef:Maakt mij niet uit. Zo'n voorprogramma is bedoeld om in de tussentijd lekker te pilsen en een plaatsje te bemachtigen vooraan als Maiden gaat spelen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."