Het grote Terra Gotha topic

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Elect
Berichten: 424
Lid geworden op: di dec 18, 2001 4:38 pm
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Elect » zo jun 16, 2002 12:59 pm

Was echt geweldig ..

De 1e 2 bands waren best goed en leuk om naar te luisteren, maar de cruxshadows hadden toch wel een schitterend optreden gegeven.
Het leuke van die iets kleinere feesten is dat de interactie met het publiek veel groter is, was dus erg gaaf dat hij door het publiek heenliep en op de speakers ging staan :)

Heb er in ieder geval nog t-shirt + gesigneerde poster aan overgehouden
[url=http://www.suffication.com]Suffication.com[/url], inspired with a mortal kiss - Joah, metalfan blijf ook m'n kind jah :P

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » zo jun 16, 2002 1:28 pm

idd het was dus echt wel super. ben nu alleen erg moe en moet gaan werken hehe. en het is nog steeds warm!!!!!!
ik denk toch dat als de piek wa fans(lucht) had, dat het dan NOG succesvoller geweest zou zijn :) die gast van Cruxshadows is echt aardig man. ook al istie bekend het kan em nix schelen hij babbeled met de fans en loopt tussen ons rond. hiehie. HE ROCKS!!! :)

Gebruikersavatar
Elect
Berichten: 424
Lid geworden op: di dec 18, 2001 4:38 pm
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Elect » zo jun 16, 2002 5:56 pm

Afbeelding
[url=http://www.suffication.com]Suffication.com[/url], inspired with a mortal kiss - Joah, metalfan blijf ook m'n kind jah :P

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » zo jun 16, 2002 9:33 pm

Godver, ik ben zoo ziek dankzij gisteravond, maar kan me echt geen aars schelen! Dit concert van the Crüxshadows is echt het beste wak ooit meegemaakt heb, Rogue is echt geweldig! Heb vandaag de hele dag op bed gelegen en die CD, echoes and artifacts geluisterd. Vooral dat nummer Leave me Alone is geweldig! Geeft gewoon precies weer hoe ik over gothic denk. Maar ben echt zooo blij dat ze mijn CD gesigneerd hebben, jammer alleen dat ik de handtekeing van Stacey mis, al was daar toch geen ruimte voor geweest. Ook wel jammer dat die anderen zo vroeg wegwilden, uiteindelijk hadden we makkelijk langer kunnen blijven. Had iemand in zijn hoofd gehaald dat we niet via Middelburg naar Gapinge moesten (dat terwijl Gapinge, Middelburg en Vlissingen op één lijn liggen), dus we zijn daar midden in de nacht best wel een beetje verdwaald.
Maar vrijdag aanstaande ga ik naar Rotterdam en dan ga ik even alle Cd's van hen kopen die ik nog niet heb. En anders bestel ik ze hier gewoon.
Maar ik vraag me toch iets af. Wie was die bejaarde vrouw die stond te headbangen op Asrai?
Owja, vond het zelf ook wel wazig dat ik Elect zomaar herkende, was ff spontane ingeving, je had het echt net zo hard niet kunnen zijn. :)

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » zo jun 16, 2002 9:51 pm

ik had je heel anders voorgesteld eigenlijk, want de foto´s die is had gezien op mf zijn heel anders :)

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » zo jun 16, 2002 9:58 pm

Maak me niet zo vaak (zo zwaar) op, daar zou het wel aan kunnen liggen. Maar ik heb hier ook weleens wat oudere foto's geplaatst, toen was ik een jaar of 14, 15. En ik draag ook wel vaak gewone zwatre T-shirts en broeken, is toch wat praktischer.

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » zo jun 16, 2002 10:15 pm

ahh zo jah, ik heb vrijwel altijd een jurk of een rok aan, haast nooit een broek

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » zo jun 16, 2002 10:40 pm

Fiets heel veel, je had me gistermiddag moeten zien martelen met die rok :) Maar mijn "normale" kleding begint ook steeds grijzer te worden en ik koop niet meer bij, dus ik draag wel steeds vaker jurken of rokken.

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » ma jun 17, 2002 9:31 am

jah jurken en rokken zijn ook veel gaver, maaruh heb je nog mooie foto´s kunnen nemen :)

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » ma jun 17, 2002 7:53 pm

Die jurk stond je zeer goed nobucta!

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16556
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » di jun 18, 2002 2:14 pm

zijn er eigenlijk nog foto's gemaakt?
ik ben niet geweest, maar een collega van mij wel, en hij wil foto's zien :)
Heus.

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » di jun 18, 2002 10:22 pm

SilentSinner schreef:Die jurk stond je zeer goed nobucta!
Fenk joe! Ik had hem zien hangen in de winkelen toen vond ikhem wel leuk, maar niet bijzonder. Maar toen zei dat vrouwtje dak um toch aan moest doen, toen was ik dus ook om.

God's Puke; ik was in gezeschap van 6 anderen en 3 ervan hebben een heel rolletje volgeschoten (al schijnt er wel wat mislukt te zijn) en ik ben ook in afwachting van foto's!

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » di jun 18, 2002 10:25 pm

Afbeelding

Met dat enge gastje in de hoek. Dansen kon ie, maar ook heel goed spelen alsoftie dood was. En Rugue..ahhh

Afbeelding

Stacey...

Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4400
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nobucta » di jun 18, 2002 10:29 pm

Blijf posten:)

Hier picknickfotootje. Was net ff weg, even wat eurootjes vergokken (heel veel gewonnen en ook alles weer verloren).

Afbeelding

Eigen foto's gaan nog wel volgen hoop ik.

Plaats reactie