De search-functie
De search-functie
De search functie werkt niet meer goed. Alleen alles van de laatste paar dagen zal je nog terugvinden, alles daarvoor is foetsie.
Niet dat ik dat nu zo heel erg vindt, want die search-functie van PHPBB was toch al niet echt super....
Niet dat ik dat nu zo heel erg vindt, want die search-functie van PHPBB was toch al niet echt super....
- Hieronimus
ik gebruik hem af en toe, heb hem nooit heel goed gevonden. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als je alleen naar berichttitels zou kunnen zoeken, om te voorkomen dat je een topic voor de 2e keer plaatst.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- SilentSinner
- MetalTroll
- Contacteer:
- Heer Petomaan
Das inderdaad een goeie!CoenV schreef:ik gebruik hem af en toe, heb hem nooit heel goed gevonden. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als je alleen naar berichttitels zou kunnen zoeken, om te voorkomen dat je een topic voor de 2e keer plaatst.
Want hoe vaak gebeurt het nie dat een topic voor de 30e keer wordt gestart!
die hebben het al druk zat om allerlei irritante/domme/uitdagende figuren de bek te schroeven, en voor de gebruikers is het ook overzichtelijker.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Soulcollector
- Contacteer:
vooral als je echt oude topics zoekt ofzo is het best lastig, en soms krijg je zoveel zoekresultaten dat je er ook geen fuck aan hebt.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- BlizzardBeast
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- Heer Petomaan
Is de zoekfunctie wederom gesneuveld? Eerst kon je niet verder zoeken dan 23 september 2003, nu kom ik niet verder dan 5 februari 2004.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- kromme zak hooi
Als ik een topic start die qua inhoud ook maar enigszins in de buurt komt van iets wat de laatste 3 maanden is gepost, word het in ieder geval meteen neergesabeld door kneusjes die hier kennelijk 24/7 rondhangen en alle geposte topics uit hun kop kennen. Als de mods zo'n topic op slot gooien, laat ze dan in ieder geval een linkje naar al eerder gestarte gelijksoortige threads geven, want die zijn totaal onvindbaar zonder search funtie.
Een goeie search functie op phpBB-forums is trouwens niets speciaals. Dat hij het niet doet op dit forum bewijst wel dat de admins hier niet veel voorstellen.
Een goeie search functie op phpBB-forums is trouwens niets speciaals. Dat hij het niet doet op dit forum bewijst wel dat de admins hier niet veel voorstellen.
- Hieronimus
- kromme zak hooi
ik ben mede eigenaar van een forum met 5000+ leden ( okay, er zijn maar 1500 echt actief) . En ja, alles werkt optimaal.DaKonium schreef:dus ik mag aannemen dat jij een forum hebt dat minstens zoveel bezoekers trekt als deze en waar alles optimaal werkt?
het zou mij verbazen...
En nee ik geef je niet de url
- kromme zak hooi
- kromme zak hooi
- kromme zak hooi
Ik loop niet op te scheppen over mijn eigen forum, Dakonium vroeg of ik soms een eigen forum had, en die vraag heb ik beantwoord...Jaymz schreef:En waarom dan wel? Ik weet ook wel wat de search-functie brak is. Maar dat wil niet zeggen dat ik de mods/admin ga afzeiken en stoer ga lopen opscheppen over mijn eigen forum (dat ik overgens niet heb).
Maargoed, als je in dat geval slim bent ben ik inderdaad verschrikkelijk dom.
denk je uberhaupt wel eens na voordat je wat zegt ?
- Hieronimus
- kromme zak hooi
nou, voorlopig werkt die search functie nog steeds niet, dus nee, we zijn niets opgeschoten
maar het zou al schelen als die Jaymz figuur ophoudt met domme dingen zeggen
maar het zou al schelen als die Jaymz figuur ophoudt met domme dingen zeggen
Laatst gewijzigd door kromme zak hooi op wo mar 03, 2004 10:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hieronimus
- kromme zak hooi
- Hieronimus
Ik kan dr alleen niet tegen als mensen elkaar zo zitten afkatten terwijl het niks opschiet...
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
flikker toch op, die search functie van phpbb werkt omslachtig, en vreeeet diskruimte omdat hij op een erg handige maar ruimteverslindende manier is opgebouwd. Vooral dat laatste is waarom hij het hier niet doet, omdat ik simpelweg die search tabellen leeggegooid heb, want de ruimte daarvan kon ik een stuk beter gebruiken.kromme zak hooi schreef:Een goeie search functie op phpBB-forums is trouwens niets speciaals. Dat hij het niet doet op dit forum bewijst wel dat de admins hier niet veel voorstellen.
Klopt ja, alles wordt gekopieerd naar tabellen. Maar ik denk dat er wel wat plug-ins te vinden zijn waarmee je een veel betere en efficientere search functie krijgt.Tokus schreef:[..]
flikker toch op, die search functie van phpbb werkt omslachtig, en vreeeet diskruimte omdat hij op een erg handige maar ruimteverslindende manier is opgebouwd. Vooral dat laatste is waarom hij het hier niet doet, omdat ik simpelweg die search tabellen leeggegooid heb, want de ruimte daarvan kon ik een stuk beter gebruiken.
Dat wil niet zeggen dat Kromme Zak Hooi niet zo kansloos moet lopen zwammen.
- kromme zak hooi
Als jullie goed zouden lezen, kan je zien dat ik in deze thread begon met een serieuze reply. Jullie zijn degenen die begonnen met schelden.
Helemaal hilarisch is dat jullie me zonet gelijk hebben gegeven. Een goeie search functie is geen probleem, maar er komt iets meer bij kijken dan de boel gewoon leeggooien.
Verder is het zo supermakkelijk om je te vergrijpen aan uitscheldtirades op het moment dat ik je totaal onder de tafel lul. Ga voor de verandering 's in op inhoud van mijn replies, in plaats van afgezaagde scheldwoorden als 'kansloos' te gebruiken. erg zwak.
Erg vreemd dat degene die deze thread heeft gestart mij nu aan het uitfoeteeren is. Ik ben het namelijk roerend eens met Tokus' eerste post in deze thread.
Helemaal hilarisch is dat jullie me zonet gelijk hebben gegeven. Een goeie search functie is geen probleem, maar er komt iets meer bij kijken dan de boel gewoon leeggooien.
Verder is het zo supermakkelijk om je te vergrijpen aan uitscheldtirades op het moment dat ik je totaal onder de tafel lul. Ga voor de verandering 's in op inhoud van mijn replies, in plaats van afgezaagde scheldwoorden als 'kansloos' te gebruiken. erg zwak.
Erg vreemd dat degene die deze thread heeft gestart mij nu aan het uitfoeteeren is. Ik ben het namelijk roerend eens met Tokus' eerste post in deze thread.
- Ktulu
- Contacteer:
Ik heb totaal geen zin om me in de aard van de discussie te verdiepen. Wat me wel opvalt is dat overal waar jij post het fout gaat. Zou het dan niet erg logisch zijn om de fout eens bij jezelf te zoeken?
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- kromme zak hooi
zoals ik al zei: op geen moment heb ik me in deze thread actief aggressief opgesteld. Mijn geweten is rein.
Laatst gewijzigd door kromme zak hooi op wo mar 03, 2004 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.