opeth in 013 5 oktober!!!
Opeth was dus echt super! heb zeker genoten, en gelachen
die leadzanger heeft echt droge humor

"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."
"If I did have a tumor, I would name it Marla. Marla, the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you would stop tonguing it, but you can't."
"If I did have a tumor, I would name it Marla. Marla, the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you would stop tonguing it, but you can't."
- Hieronimus
Mensen, het was echt ÜBERHEERSCH
The Old Dead Tree was echt cool, beetje weinig show, maar wel strak gespeeld. 't Klonk echt erg goed naar het album.
En dan Opeth... Met dat applause zoals dat hoort voor zo'n band komen ze op en vloeiend rolden ze in naar Windowpane. Ieder nummer tot in de puntjes perfect uitgespeeld, geweldig drumwerk
Closure was voor mij toch wel het toppunt van de avond! Heerlijk, dat geïmproviseerde eind! Ik vroeg me al af hoe ze dat einde live zouden spelen, want d'r zitten ook hand-toms in, maar dit is echt geweldig gelukt! Too Bid You Farewell was ook geweldig en Face of Melinda was echt gewoon vragen om headbenggeweld
En aangezien dit hun laatste optreden was voor deze tour, speelden ze als afscheid Harvest en iedereen in de zaal stond toen op, mooi protest tegen de zitplaatsen, en zong mee. Al met al een heerschende avond 

En dan Opeth... Met dat applause zoals dat hoort voor zo'n band komen ze op en vloeiend rolden ze in naar Windowpane. Ieder nummer tot in de puntjes perfect uitgespeeld, geweldig drumwerk

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Miss-Freaky
- Miss-Freaky
- Miss-Freaky
-
-
- Hieronimus
Ja Kristoff, je had idd wel een kool accent
En Linda trouwens ook
Maar je vrienden in die parkeergarage waren wel blij je te zien of niet Kristoff? Meteen gejuich toen je de deur opendeed
Het was een heerschende avond!
Btw: accenten zijn :trui:

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- ruben somewhere online
- Hieronimus
Trui, want ze zeggen iets over je afkomst! Als jij gegeneraliseerd wilt worden met alle Nederlanders, mij best, maar ik blijf lekker mezelf
(Sorry, voor de heftige reactie, maar ik wordt sowieso altijd geplaagd met m'n accent/dialect omdat het zo op Duitsch lijkt
)

(Sorry, voor de heftige reactie, maar ik wordt sowieso altijd geplaagd met m'n accent/dialect omdat het zo op Duitsch lijkt

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- ruben somewhere online
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ow leuk dat jullie mij toch nog kon verstaan, en ja vond het ook raar dat iedereen aan het gillen was naar mij in die lift;Hieronimus schreef:Ja Kristoff, je had idd wel een kool accentEn Linda trouwens ook
Maar je vrienden in die parkeergarage waren wel blij je te zien of niet Kristoff? Meteen gejuich toen je de deur opendeed
![]()

en volgende keer ontmoeten we elkaar wel op normalere wijze

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- ruben somewhere online
- Hieronimus
In de auto had ik lekker mijn cdtje van The Old Dead Tree opstaan, ook nog gesigneerd ook (man, kijk mij trots zijn
)

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Echt droog ja. Zit hij daar (nee hij stond, in tegenoverstelling tot ons
) een beetje te ginnegappen over de leeftijd van de Martins 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Zekers: "the next album will be death again, so i think it'll be much too heavy for you" 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
"You are the greatest," om mezelf maar eens te quoten 
En in de zaal werd ook nog "You still rule, man" en "Play some Pink Floyd, I know you can!"
Maar het was ook wel leuk dat Mikael een beetje een band schiep met het publiek, beetje over zichzelf en de band vertellen enzo. Toch wel tof

En in de zaal werd ook nog "You still rule, man" en "Play some Pink Floyd, I know you can!"
Maar het was ook wel leuk dat Mikael een beetje een band schiep met het publiek, beetje over zichzelf en de band vertellen enzo. Toch wel tof

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
- toffe_ellende
-
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Soulcollector
- Contacteer:
zo, valt mij ook mee dan.Gods Puke schreef:Soulcollector, jouw accent viel best mee vrijdag...
was niet erg, maar je had er wel eentje. en misschien is het een rotterdams accent ofzo?deliverance schreef:[..]
hmmm is het zo erg???
wat voor accent dan??
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Hieronimus
Ik vond het wel een cool accentje, had het verwacht van je. Omschrijving? Sommige klanken sprak je een beter langer uit dan ik normaal hoorde
En Niek, jij had bijna geen accent
Hej btw mensen, de eerste drie albums van Opeth worden gere-released, deze keer in een tinnen doosje
Met een exclusief stickertje. Aangezien ik nog niet alle albums van Opeth origineel heb
is dit misschien een mooie kans... Vanaf 20 oktober te bestellen, dus eens ff kijken of m'n portemonnee vol genoeg is 

Hej btw mensen, de eerste drie albums van Opeth worden gere-released, deze keer in een tinnen doosje

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
jij bent natuurlijk ook altijd overal bijgeweest...toffe_ellende schreef:zoveel gepraat heeft ie inderdaad nog nooit.

maar idd echt gruwelijk die humor van em en ze speelden echt heel goed... vond t wel lachen, tijdens hope leaves, moest ie ff ze gitaar stemmen heheheh, en ondertussen lekker door zingen

heb ook nog een plectrum van hem, altijd leuk en handig die gratis plectra

The only cure for your sickness,
lies within your grave...
http://opeth.fqelite.com/
lies within your grave...
http://opeth.fqelite.com/
- Soulcollector
- Contacteer:
waar heb je dat vandaan? ik zag het niet op hun site staanHieronimus schreef:Hej btw mensen, de eerste drie albums van Opeth worden gere-released, deze keer in een tinnen doosjeMet een exclusief stickertje. Aangezien ik nog niet alle albums van Opeth origineel heb
![]()
is dit misschien een mooie kans... Vanaf 20 oktober te bestellen, dus eens ff kijken of m'n portemonnee vol genoeg is
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]