Ben hier wel benieuwd naar, al kan ik er zelf niet over meepraten omdat ik nog niet naar concerten mag

ik begin ook net sinds enkele maanden concerten te bezoeken, spreken van mijn beste concert kan ik niet echt dus. .DarkRobgoroth schreef:Wat is het beste concert dat jullie hebben meegemaakt?
Ben hier wel benieuwd naar, al kan ik er zelf niet over meepraten omdat ik nog niet naar concerten mag.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
als ze geloofwaardig over willen komen moeten ze vooral nog doorgaan nadat ze verkondigd hebben gestopt te zijn.fetuskiller schreef:[..]
immortal is niet uitelkaar hoor als je dat bedoeld
de geruchten gingen wel ja maar ze bestaan nog steeds en ze zijn aan het schrijven voor een nieuw album
duss tis maar dat je het weet
Hee, was ik ook! (paar jaar geleden)... in het volle zonlichtnatassja schreef:mischien toch wel immortal op lowlands
nog iets heel goeds vergetenKristof schreef:Iron maiden- ahoy 1999 (met bruce en mét alle echte klassiekers van aces high tot phantom of the opera
Star one, iced earth en dio 2002
savatage- 2000
dit jaar: drie keer testament, twisted sister op wacken en anathema in dordrecht, en satyricon vind ik ook heel goed dit jaar
en het keiharde optreden van vader op wacken dit jaar, blaasde werkelijk iedereen omver
en voor de rest heb ik nog tientallen goede concerten gezien, vijftigtal echt goede concerten in mijn leven gezien
opethHieronimus schreef:Ik heb nog maar 2 échte concerten meegemaaktBG in Rijssen, 4 juni en gisteravond The Old Dead Tree & Opeth
Raden welke ik het beste vond
met het spel was ook niks mis, alleen de actie was ver te zoekenKraft schreef:Ik denk dat dat wel death is geweest op dynamo 98.
De meeste die ik sprak vonden het saai en standaard.
Ik niet, deze band speelde onwijs goed die dag.
ik ga naar beide wel twee keer denk ikHieronimus schreef:Of kansloos zitten te posten op MetalFan
Maar idd, vanaf nu is 't tijd voor concertenFf kijken hoe dat met My Dying Bride volgende maand zit en ook nog Finntroll in december
ach valt mee, gisteren was bijvoorbeeld gratis, het leven van een metalfanmedewerker kan hard zijnHieronimus schreef:Lekker de polka doen bij Finntroll. Btw je hebt echt te veel geld als je zoveel concerten kunt bezoeken
Ja, maar dat was nu eenmaal de SHOW van death.Sandr schreef:[..]
met het spel was ook niks mis, alleen de actie was ver te zoeken