kent iemand hier toevallig Sodomy and Lust uit Gorinchem?
Kwil wel weten of ze toevallig een site ofzo hebben, ze speelden gisterenavond in het Koetshuis (Dordrecht) en twas best wel zeer geslaagd!

thanks
Ken het niet, maar wees welkom.Barbara schreef:hellow!~
Kwil wel weten of ze toevallig een site ofzo hebben, ze speelden gisterenavond in het Koetshuis (Dordrecht) en twas best wel zeer geslaagd!![]()
thanks
Gezien in Noorderloos met Eria d'Or, ex tenebris reseructum en Sephiroth, ze speelden strak, dat was na Ex tenebris reseructum wel iets, maar kvond het verder een zware rotband, Marilyn Manson klonen. Maar goed... niet mijn smaak dusBarbara schreef:hellow!~
Kwil wel weten of ze toevallig een site ofzo hebben, ze speelden gisterenavond in het Koetshuis (Dordrecht) en twas best wel zeer geslaagd!![]()
thanks
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Lennert from hell schreef: Ex tenebris reseructum
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
ze coverden for those who died van sabbath en het is gewoon prachtig ( Dani schreeuwt zeldenenforcer schreef:Idd..ongelofelijk ik erger me blauw an die suffe figuren dei achter Dimmu Borgir en Cradle Of Filth etc etc aanlopen en vervolgens niet en wat weten over de geschiedenis van metal...
Ongelofelijk wat een honden, dat die zich metalhead durven noemen, CoF is een homoband!
Triest dat ze het ooit gewaagd hebben een Sodom cover op te nemen...mij si zelfs ter ore gekomen dat ze ook een nummer van Sabbat verkracht hebben!
Ik heb zelfs ergens een twisted Sister cover Cd waar dat walgeljike dwergje een klassieker van TS totaal de grond in krijst!
Geil wijf!Barbara schreef:hellow!~
thanks