wie uit deze buurt gaat er heen?
tlijkt me weer kansloos maar 2.50 voor half liter pilsie is wel erg aantrekkelijk
shell?
Kristof?
White Widow?
Temptress?
Jaymz?
Ktulu?
alex gaan we eerst ritueel verbranden en dan eenjoint aansteken aan zijn brandend vleesSilentSinner schreef:mja eigenlijk totaal geen zin in. die nicht seghers zal er vast ook zijn en moet nog een woordje met em doen dush....
zal wel een hord paarden mee moeten nemen voort geval hij op me wil zitten, vuile smiecht dat ie is. owh sorry Kristof je kent het verhaal NOG niet.
maar goed. dat wil ik dus wel van mn 'chest' hebben. dus zal er wel effe naar toe gaan... behalve alst regent!
poep. waarom ben je er niet?shelley schreef:Nou nou mensen jullie verpesten het wel een beetje
Gewoon gaan .. het wordt een geweldige avond...!!! punt
Alleen ik ben er nietsjaa dan is het ook weer niet zo geweldig natuurlijk maar och next time better:P
stiekem kijken we hier heel erg naar uit natuurlijk, waar durven dat niet zeggenshelley schreef:Hmmmz dus jullie komen? ja mooooi
goh dank je wel hoor...daar hoor ik ook bijKristof schreef:ik offer alex en vrienden allemaal tidjens een dagelange marteling voor een eenmalige terugkeer van GOD (=chuck)
Gefeliciteerd.Dark Angel666 schreef: verhaal
oe je bent stoerDark Angel666 schreef:Ik moet effe wat kwijt hierzo.
Ik kwam vroeger vaak bij metalfan, heb er zelfs aan meegewerkt en heb het begin van metalfan meegemaakt. En zo te zien is het sinds het overgekocht is niet echt positiever opgeworden![]()
Maar goed als medeorganisator van ROCK@Stanleys, vind ik de reacties maar slapjes. Ik heb vroeger het cafe "De kabouter" kunnen laten leven naar een vrijdagavond rock. Om hulst een kans voor anderen mensen te geven. Met de tijd mee kwam er natuurlijk Rock at Anverse met succes en tegevallen en Rock@stanleys 1 vond ik persoonlijk het best wat ik georganiseerd hebt mede met hulp van LEx, maar 1 ding vind ik echt zielig.
Weg blijven omdat er mensen zijn die je niet bevallen. Dus er letterlijk met je staart tussen je benen vandoor kruipen omdat er iemand aanwezig is die je niet mag??? Komop man, jullie zijn net mietjes als ik persoonlijk mag zeggen. En ik ben geen roddelaar, zeker niet.
En dat er flink wat Death Metal etc werd gedraaid was zeker op 25 oktober. Er werd veel metal aangevraagd en ik stond er versteld van hoeveel mensen er kwam opdagen. Ik wist persoonlijk niet dat er nog zoveel mensen waren uit de buurt die van deze muziek het uiterste maakten.
En voor de mensen die niet kwamen, ach ja moet je zelf weten. Maar ik geef toe dat het beste georganiseerde feest was in mijn verleden. En mensen ik heb jullie ook niks zien organiseren in het verleden dus meepraten kunnen jullie zowiezo al niet.
Maar ik bekritiseer niks.
Maar zoals lex als zei je moet geen nonsens gaan vertellen als je nog niet naar toe ben geweest. En als ik mijn 1e indruk van onze Kristof mag vertellen is dat het een zielig figuurtje is. En dat hij gay zit houdingen heeft en qua geruchten niks voorstel. Dus een mening / opmerking van kristof zou me zowieso niks baaten
Maar goed genoeg hierover.
Wie komen wilt mag komen en wie wat beters te doen heeft dan een DVDtjs te gaan kijken met saaie kristof doet dat
Ik wens jullie nog een fijne tijd en hoop dat het nog net zon gave tijd was als toen (2001 / 2002)
Mensen de mzzls.
En voor de mensen die niet weten wie ik ben....ik sta bekend als "THE DUDE" tegenwoordig.
PAscal