Siebenbürgen
Siebenbürgen
dit is eg een hil goede black metal band, vooral het nummer 'majesties infernal' heerscht.
download majesties infernal: http://home.swipnet.se/%7Ew-68002/majesties.mp3
ook 'vampyria' is een hil mooi nummer, maar de meeste zulle het wel klote vinde, omdat t heel apart is ofzow.
download vampyria: http://home.swipnet.se/%7Ew-68002/vampyria.mp3
download majesties infernal: http://home.swipnet.se/%7Ew-68002/majesties.mp3
ook 'vampyria' is een hil mooi nummer, maar de meeste zulle het wel klote vinde, omdat t heel apart is ofzow.
download vampyria: http://home.swipnet.se/%7Ew-68002/vampyria.mp3
Laatst gewijzigd door WNxYoshi op za okt 18, 2003 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Forseti's Justice
siebenbürgen, dat was toch die clowneske band die tourde met hollenthon en eisregen?
ik vond het optreden erg slecht en moest mijn best doen niet te lachen om die lui... vooral na het machtige optreden van een vele malen sterkere band als hollenthon viel siebenburgen volledig door de mand.
het oudere werk schijnt wel leuk te zijn trouwens, alleen heb ik dat nog nooit gehoord.
ik vond het optreden erg slecht en moest mijn best doen niet te lachen om die lui... vooral na het machtige optreden van een vele malen sterkere band als hollenthon viel siebenburgen volledig door de mand.
het oudere werk schijnt wel leuk te zijn trouwens, alleen heb ik dat nog nooit gehoord.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Loreia is ook wel aardig...maar met het laatste album Plagued be Thy Angel stelden ze zwaar teleur... vooral de zangeres is ontzettend slecht en de zanger is een marilyn manson kloon als je em zo ziet
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Forseti's Justice
Jeroen, de kanker voor jou met je stoere praatjes overigens....
Toen wij in '98 naar Tsjechië onderweg waren was Loreia en voornamlijk het nummer Vampyria een van de fovarieten om gedraaid te worden...
Nu kan jij hier gaan lopen mekkeren dat je dit een kutband vind en dat het allemaal kutalbums zijn.... feit is dat dit album al gaaf was voordat jij überhaupt al ooit van metal gehoord had, dus hou a.u.b. je commentaar voor jezelf.
Na Loreia is het wellicht allemaal de verkeerde kant op gegaan, boeie... dit album staat nog altijd als een dijk, en ik draai het nog immer gaarne.
dus... NIET MAUWE JA!
Toen wij in '98 naar Tsjechië onderweg waren was Loreia en voornamlijk het nummer Vampyria een van de fovarieten om gedraaid te worden...
Nu kan jij hier gaan lopen mekkeren dat je dit een kutband vind en dat het allemaal kutalbums zijn.... feit is dat dit album al gaaf was voordat jij überhaupt al ooit van metal gehoord had, dus hou a.u.b. je commentaar voor jezelf.
Na Loreia is het wellicht allemaal de verkeerde kant op gegaan, boeie... dit album staat nog altijd als een dijk, en ik draai het nog immer gaarne.
dus... NIET MAUWE JA!
Hoegaarden or die!
- MetalTroll
- Contacteer:
-
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- DaKonium
Re: Siebenbürgen
mensen die woorden als 'ofzow' , 'fotow' en meer van dien in de mond nemen dienen gebanned te worden.WNxYoshi schreef:ofzow.
Sterf!
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Siebenbürgen
en een bezoekje thuis door een homofiele negerDaKonium schreef:[..]
mensen die woorden als 'ofzow' , 'fotow' en meer van dien in de mond nemen dienen gebanned te worden.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy