earth crisis
-
Dus jullie vinden er niet veel aan?
Laatst gewijzigd door metalbeast666 op di okt 21, 2003 5:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: earth crisis
Ik vind Neutralize the threat toch wel heel erg lekker. Earth crisis was al nooit echt een hardcore band maar op dit album moet je de hardcore invloeden echt met een loep zoeken.
Normaal zou ik dat jammer hebben gevonden, ware het niet dat dit album gewoon enorm goed is. Dit kon nog wel eens het meest harde, meest agressieve en meest donkere album van Earth crisis zijn sinds All out war.
En dan ook nog eens met erg sterke songs over de hele linie van het album. Petje af.
Normaal zou ik dat jammer hebben gevonden, ware het niet dat dit album gewoon enorm goed is. Dit kon nog wel eens het meest harde, meest agressieve en meest donkere album van Earth crisis zijn sinds All out war.
En dan ook nog eens met erg sterke songs over de hele linie van het album. Petje af.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- KoenM
- Contacteer:
Re: earth crisis
Hard, ja. En erg vet. Vind zowel Neutralize the threat als To the death erg sterke platen die met grote regelmaat opgaan.