Opeth (bonus tracks)
Opeth (bonus tracks)
Welnu, heb ik daar alle cd's van Opeth, mis ik twee bonus tracks. Twee onvindbare bonustracks wel te verstaan. Om nu exact dezelfde cd nog een keer te kopen, maar dan wel met bonustrack is ook weer zoiets. Het gaat de bonus op Orchid (Into The Frost Of Winter) en de bonus op Morningrise (Eternal Soul Torture). Als iemand ze op mp3 heeft, en in het bezit is van een ftp of zoiets handigs, meldt het me gaarne.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
Juist, d'r zijn trouwens vanaf de 23e speciale tin-set-boxjes te koop van de eerste 3 albums!
HEERSCH
Met bonustracks, wel te verstaan
(Maar ik heb Into the Frost of Winter wel als je 'm moet hebben
)
HEERSCH
(Maar ik heb Into the Frost of Winter wel als je 'm moet hebben

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
he wat waar hoe waarom *gek word* waar kan ik die kopen heb ze nog niet gezien !!!!!!Hieronimus schreef:Juist, d'r zijn trouwens vanaf de 23e speciale tin-set-boxjes te koop van de eerste 3 albums!
HEERSCH
(Maar ik heb Into the Frost of Winter wel als je 'm moet hebben)
boe
- Hieronimus
Hetzelfde geldt voor die van Orchid kerelSoulcollector schreef:gewoon downloaden met soulseek. ik moet zeggen dat de bonus van morningrise niet geweldig is, met name de opnamekwaliteit. lijkt een demo

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
HIER, JE KUNT ZE KRIJGEN!Ritter schreef:he wat waar hoe waarom *gek word* waar kan ik die kopen heb ze nog niet gezien !!!!!!
Maar dan wel voor een paar eurootjes ey

Zie ook:
Deze reclame
Laatst gewijzigd door Hieronimus op za okt 25, 2003 6:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
- Hieronimus
Cd lijkt mij ey
Kijk ook maar ff in dat reclamedingetje
Maar ik ben offline, hoop dat je 't kunt vinden en als 't niet lukt, post je maar wat, kijk ik morgen wel
Truste iedereen

Kijk ook maar ff in dat reclamedingetje
Maar ik ben offline, hoop dat je 't kunt vinden en als 't niet lukt, post je maar wat, kijk ik morgen wel
Truste iedereen

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Hm als ik dat had geweten van die boxsetjes.. Naja een echte fan koopt zijn cds stuk voor stuk
Boxsetjes zijn sowieso fout, dan doen ze alleen om geld te verdienen. Maar als er nix geremastered etc is, kan t ook erg handig zijn. Alles van Nightwish op mp3, koop ik een box, hoppa, 40 euro ipv een losse-cd-80. Das mooi.
En de geluidskwaliteit, daar moet je doorheen luisteren vin ik. Het blijft potdikkie Opeth.
Nu ik toch bezig ben, toevallig ook Iced Earth fans hier? Ik vraag me af hoe de geremasterde versie van Burnt Offerings van Dark Genesis klinkt. Te lui om in de cdshop zo'n phoon op te doen

En de geluidskwaliteit, daar moet je doorheen luisteren vin ik. Het blijft potdikkie Opeth.
Nu ik toch bezig ben, toevallig ook Iced Earth fans hier? Ik vraag me af hoe de geremasterde versie van Burnt Offerings van Dark Genesis klinkt. Te lui om in de cdshop zo'n phoon op te doen

een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Opeth (bonus tracks)
heb je ook de nummers die staan op de special edition van blackwater park?Amibor schreef:Welnu, heb ik daar alle cd's van Opeth, mis ik twee bonus tracks. Twee onvindbare bonustracks wel te verstaan. Om nu exact dezelfde cd nog een keer te kopen, maar dan wel met bonustrack is ook weer zoiets. Het gaat de bonus op Orchid (Into The Frost Of Winter) en de bonus op Morningrise (Eternal Soul Torture). Als iemand ze op mp3 heeft, en in het bezit is van een ftp of zoiets handigs, meldt het me gaarne.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
deze boxsetjes zijn dus per cd en niet de eerste 3 in een box dat ten eeste,Amibor schreef:Hm als ik dat had geweten van die boxsetjes.. Naja een echte fan koopt zijn cds stuk voor stukBoxsetjes zijn sowieso fout, dan doen ze alleen om geld te verdienen. Maar als er nix geremastered etc is, kan t ook erg handig zijn. Alles van Nightwish op mp3, koop ik een box, hoppa, 40 euro ipv een losse-cd-80. Das mooi.
ten tweede luister ik muziek en dan moet het verdomme wel goede kwaliteit zijn ga niet naar slechte kwaliteit luisteren ook al is het opeth

en jah hey kom het is gewoon leuk als er een ander hoesje omheen zin inpv dat standaard hoesje althans dat vind ik zeker als je de band echt goed vind
Laatst gewijzigd door Ritter op za okt 25, 2003 9:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
boe
My sloth is all i've got. Dus.
Maarja, ik vind t gewoon onhandig, al die verschillende versies. Je moet tegenwoordig bijna in Japan wonen om alle bonustracks te kunnen vergaren.
Soms voegen bepaalde hoesjes wel iets toe, maar vaak ook niet. Neem Still Life van Opeth. Je hebt em in zo'n kartonnen hoesje, je hebt de normale cd, en je hebt zo'n kartonnen schuifhoesje. En op elke cd staat precies hetzelfde.
Maarja, ik vind t gewoon onhandig, al die verschillende versies. Je moet tegenwoordig bijna in Japan wonen om alle bonustracks te kunnen vergaren.
Soms voegen bepaalde hoesjes wel iets toe, maar vaak ook niet. Neem Still Life van Opeth. Je hebt em in zo'n kartonnen hoesje, je hebt de normale cd, en je hebt zo'n kartonnen schuifhoesje. En op elke cd staat precies hetzelfde.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- Hieronimus
*Raises Hand*CoenV schreef:Zijn er mensen hier die geen Iced Earth luisteren?
KUTBAND
Ik iig welinnuendo schreef:heb je ook de nummers die staan op de special edition van blackwater park?

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
volkomen mee eensHieronimus schreef:[..]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door CoenV:
Zijn er mensen hier die geen Iced Earth luisteren?
--------------------------------------------------------------------------------
*Raises Hand*
KUTBAND
DIXI
----------------------------------
Anima meus atra est.
----------------------------------
Anima meus atra est.
- Hieronimus
Btw:
De 24e komt de DVD uit "Lamentations"
Opgenomen afgelopen maand, de 25e in London, met setmateriaal van Deliverance & Damnation & nog een docu met een hele hoop sjit...
Maar 20 euro's bij de NB
Ik ga 'm dus binnenkort halen
De 24e komt de DVD uit "Lamentations"
Opgenomen afgelopen maand, de 25e in London, met setmateriaal van Deliverance & Damnation & nog een docu met een hele hoop sjit...
Maar 20 euro's bij de NB
Ik ga 'm dus binnenkort halen

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
Maar evengoed, NB is al goedkoper dan de meeste winkels...
En om dan weer 50 km te gaan rijden voor een winkel die 'm toch pas een maand na de release heeft
Ik bestel wel gewoon, heb ik 'm denk ik sneller binnen
En om dan weer 50 km te gaan rijden voor een winkel die 'm toch pas een maand na de release heeft
Ik bestel wel gewoon, heb ik 'm denk ik sneller binnen

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
Re: Opeth (bonus tracks)
die tracks zijn bagger, Åkerfeldt himself raadde af om die dingen te kopen, t zijn opnames in de oefenruimte ("into the frost of winter" is in principe de eerste versie van "advent" )Amibor schreef:Welnu, heb ik daar alle cd's van Opeth, mis ik twee bonus tracks. Twee onvindbare bonustracks wel te verstaan. Om nu exact dezelfde cd nog een keer te kopen, maar dan wel met bonustrack is ook weer zoiets. Het gaat de bonus op Orchid (Into The Frost Of Winter) en de bonus op Morningrise (Eternal Soul Torture). Als iemand ze op mp3 heeft, en in het bezit is van een ftp of zoiets handigs, meldt het me gaarne.
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
- Hieronimus
Ja idd Equinox: "Some parts of Into the Frost of Winter were later used for Advent"
En Niek... Hopen dat we die DVD nog ergens goedkoop kunnen vinden
En Niek... Hopen dat we die DVD nog ergens goedkoop kunnen vinden

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm