Of brengen een paar eerst zwaar gerespecteerde bands echt rare albums uit ? Het spijt me hoor , maar te beginnen bij Metallica St.Anger.
Blijkbaar had lars geen geld meer voor een goede snaredrum na die veel te lange pauze tussen S&M en nu en het geld dat ze aan hun psychiater moesten dokken en dat ze daarom maar uitweken naar de plaatselijke vuilstort om daar een paar uitgedeukte vuilnesemmers te jatten ter vervanging van het onderhand doorgerotte drumstel wat hij jarenlang heeft gebruikt en dan is dat nog niet eens het enige , ze spreken van vooruitgang maar dit hersenloze geram is ook nutteloos , oke , LOAD en RELOAD zogen ook echt hard , maar dan hadden ze nu wel meer hun best kunnen doen en er gewoon een nieuw "Justice..." album van kunnen maken , want dat album is voor mij nog steeds hun hoogtepunt.
Dan nog ff wat over het nieuwe "Maiden" album ,
Ik geef toe , de nummers zijn prachtig en ik vind dat de feeling er meer inzit dan ooit , maar waarom verzinnen ze dan zo'n verschrikkelijke
KALOTE naam voor hun album , Echt "Dance of death" vind ik toch echt een inspirationeel diepte punt en dat hoesje ziet er qua opdruk helemaal uit om van te janken , DAT VERSCHRIKKELIJK PAINT SHOP ACHTIGE !!!!!
Daar walg ik echt van maar goed ,
Goed , hebben jullie ook wat te kutten op nieuwe albums , gooi het eruit mischien zijn mensen het nog eens met je eens