Charismatische Frontmannen!
- Thaumaturgy
- ruben somewhere online
Idd, Freddie weet op een meesterlijke manier het publiek te bespelen.Fat_Tony schreef:Freddie is wel alleenheersend koning van het podium.
Op de voet gevolgd evenwel door James Hetfield ende Maynard keenan.
Rob Flynn mag de derde plaats bestijgen.
met al die brute rukmetalbands lach ik me toch een serieuze deuk. Als bodypaint en roestige pinnen als ornamenten charisma moet uitdrukken, dan mag elk lid uit sm club "de toegenaaide foef" zich een heuse charismaticus noemen
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
Volgens mij is het kenmerk van metal zo'n beetje dat het charismatische frontmannen bezitten. Kunnen we niet de Minst charismatische opnoemen...alle bands zijn al zo'n beetje voorbijgekomen.
De meest indrukwekkende zanger vind ik Matthew Barlow met z'n rooie kop. Schitterend.
En Peter van Vader, maar dan meer vanwege het type grunt dat hij produceert. Charismatisch.
De meest indrukwekkende zanger vind ik Matthew Barlow met z'n rooie kop. Schitterend.
En Peter van Vader, maar dan meer vanwege het type grunt dat hij produceert. Charismatisch.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- HellcommandeR
- ruben somewhere online
-
- Contacteer:
- Blackmetal
- Contacteer:
Tony Kakko is inderdaad een vreemd figuur.
*zie ook Wacken 2003 recensie*
http://www.metalfan.nl/concertreviews.p ... tent&id=99
*zie ook Wacken 2003 recensie*
http://www.metalfan.nl/concertreviews.p ... tent&id=99
- Blackmetal
- Contacteer:
Ik stond in 013 ook voor Vortex, op 20-25 meter afstand (kwam door de groter wordende pogopit)
Elke keer dat hij begon te zingen, stond iedereen in het gedeelte waar ik stond met zn handen omhoog, zachtjes meezingend of "HEIL HEIL" roepend. Als dat niet van charisma getuigd, dan weet ik het ook niet meer. Super!
Elke keer dat hij begon te zingen, stond iedereen in het gedeelte waar ik stond met zn handen omhoog, zachtjes meezingend of "HEIL HEIL" roepend. Als dat niet van charisma getuigd, dan weet ik het ook niet meer. Super!
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Freakin' freak schreef:Michael Stanne van Dark Tranquillity zweept het publiek meestal ook wel op met z'n levendige podiumpresentatie, maar dan niet op de dvd Live Damage. Argh wat een achterlijk stelletje dooie Polen staan daar in de zaal zeg...
Polen hebben wel iets met de dood...
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
- Heer Petomaan