Eindelijk Amorphis komt!
Eindelijk Amorphis komt!
Eindelijk een van mn absolute favo bands komt weer eens langs in biebob,Op summer breeze waren ze al helemaal geweldig en nu word het vast weer een avondje heerschen.Weet iemand of ze ook nog in 013 komen?
- Heer Petomaan
Re: Eindelijk Amorphis komt!
dan mok je zeker kommen halen of ga je met kristoffel,ja dacht laat ik ook maar eens gaan discuseren op metal fan.shagratha schreef:Eindelijk een van mn absolute favo bands komt weer eens langs in biebob,Op summer breeze waren ze al helemaal geweldig en nu word het vast weer een avondje heerschen.Weet iemand of ze ook nog in 013 komen?
Re: Eindelijk Amorphis komt!
Cradle_s schreef:[..]
dan mok je zeker kommen halen of ga je met kristoffel,ja dacht laat ik ook maar eens gaan discuseren op metal fan.
hou je mond nu maar en ga wat nuttigs doen he,laat dat metalfan maar aan mij over.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
- Contacteer:
- Forseti's Justice
ik wil jullie niet al te teleurstellen maar:
ik heb gekeken op website van Amorphis.. maarreuh volgens hun tourdates komen ze niet naar Belgie hoor....... en ze staan ook niet vermeld bij tourdates van Paradise Lost... ik krijg toch zo'n donkerbruin vermoeden dat ze helemaal niet komen
Goed nieuws: The Old Dead Tree komt ook op die dag in Biebob !!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb gekeken op website van Amorphis.. maarreuh volgens hun tourdates komen ze niet naar Belgie hoor....... en ze staan ook niet vermeld bij tourdates van Paradise Lost... ik krijg toch zo'n donkerbruin vermoeden dat ze helemaal niet komen
Goed nieuws: The Old Dead Tree komt ook op die dag in Biebob !!!!!!!!!!!!!!!!
will the streetlights reflect me well
am I transparent when I am clean
will the darkness around me be so strong
that there is no way I can be seen
Jouw foto's zijn ook goed, maar live wil je jou niet zien, verschrikkelijk.Dominion schreef:[..]
Ze zijn op cd wel goed, maar live wil je ze echt niet zien,verschrikkelijk.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- toffe_ellende
die laatste cd van hun echt totaal genegeerd. De plaat is zelfs niet gerecenseerd in Aardschok. Maar dat zegt niks natuurlijk. Spelen ze tegenwoordig ook nog iets van Elegy?
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
of Amorphis nog iets van Elegy spelen?? ik geloof dat ik jou niet helemaal volg...... maar het kan goed... ik weet het niet.
klopt, dat hun laatste ceedee totaal genegeerd worden, in mijn ogen totaal onterecht. Want er blijft typische Amorphis stukken/geluiden in zitten, alleen het is niet echt metal meer, meer rock.
klopt, dat hun laatste ceedee totaal genegeerd worden, in mijn ogen totaal onterecht. Want er blijft typische Amorphis stukken/geluiden in zitten, alleen het is niet echt metal meer, meer rock.
- toffe_ellende
jah precies.... soms wilde ik dat iedereen zo over dacht, maar dan wordt het ook weer heel erg saai.
maar ik vind ze nog steeds harstikke goed. Heb jij laatste ceedee van hun al geluisterd ? en heb jij ze ook ooit live gezien?

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Forseti's Justice
er komt zeer veel kwalitatief goed materiaal uit wat niet in aardschok besproken wordt.toffe_ellende schreef:die laatste cd van hun echt totaal genegeerd. De plaat is zelfs niet gerecenseerd in Aardschok. Maar dat zegt niks natuurlijk. Spelen ze tegenwoordig ook nog iets van Elegy?
van elegy speelden ze op summerbreeze trouwens my kantele en against widows.