Beste Concert
Metallica in 1993 De Kuip, met Suicidal Tendencies en Megadeth.....was mn eerste concert en vind nog steeds het beste concert der concerten die ik tot nu toe gezien heb.
will the streetlights reflect me well
am I transparent when I am clean
will the darkness around me be so strong
that there is no way I can be seen
am I transparent when I am clean
will the darkness around me be so strong
that there is no way I can be seen
boeiend, je bent hier niet de enige.MetalTuupLimburg schreef:Nouw... ik dacht dat het over de beste concerten ging die je zelf gezien hebt.
Legendarische concerten heb ik niet meegemaakt..
en als ik zou willen opscheppen over wat ik allemaal gezien kon ik het lijstje ook wel vijf keer zo lang maken
@ Gay mz: Candlemass heb ik ook gezien, maar dan moet ik m'n lijst op z'n minst vier keer zo lang maken voordat die erin komt
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja hehe, zo blijven we bezig.
Hoe kan het eigenlijk dat jij op iedere opmerking op dit forum binnen 5 seconden antwoord geeft? Heb je de hele dag echt niks anders te doen?
Ik denk dat ik maar 'n topic 'Beste concertEN' ga openen, waar je zoveel kunt posten als je wilt
Als je er maar eentje neerzet, kun je niet vergelijken. Twee jaar geleden zou bij mij nog Rowwen Hèze bovenaan hebben gestaan, omdat dat de enige band was die ik tot dan toe live had gezien.... en als ik nu een langer lijstje post valt op dat ik Iced Earth, een band die mogelijk bovenaan zou komen, nog nooit live gezien heb. Als ik alleen Manowar zou neerplanten, zou het net zo goed kunnen dat Iced Earth daaronder stond. Je moet wel kunnen vergelijken natuurlijk...
Hoe kan het eigenlijk dat jij op iedere opmerking op dit forum binnen 5 seconden antwoord geeft? Heb je de hele dag echt niks anders te doen?

Ik denk dat ik maar 'n topic 'Beste concertEN' ga openen, waar je zoveel kunt posten als je wilt

Als je er maar eentje neerzet, kun je niet vergelijken. Twee jaar geleden zou bij mij nog Rowwen Hèze bovenaan hebben gestaan, omdat dat de enige band was die ik tot dan toe live had gezien.... en als ik nu een langer lijstje post valt op dat ik Iced Earth, een band die mogelijk bovenaan zou komen, nog nooit live gezien heb. Als ik alleen Manowar zou neerplanten, zou het net zo goed kunnen dat Iced Earth daaronder stond. Je moet wel kunnen vergelijken natuurlijk...
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op ma okt 27, 2003 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- The Horseman
- The Horseman
Waarom heb je Arch Enemy en Nile niet gezien maar mudvayne en die andere bagger wel?(Disturbed en MM bedoel ik hiermee)???DoDo schreef:strapping young lad , metallica , disturbed , mudvayne (klein stukkie) ennuhh marilyn manson
SYL en disturbed waren wel vet
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- The Horseman
Svenson schreef:[..]
Waarom heb je Arch Enemy en Nile niet gezien maar mudvayne en die andere bagger wel?(Disturbed en MM bedoel ik hiermee)???
he for your information ik vind disturbed wel leuk
en trouwens nile vind ik echt kutmuziek .. van dat gegrom versta je geen meter en de muziek verder .. nee laatmaar ..
arch enemy is wel leuk , niet bij geweest...
time to go
-