Falkenbach
Falkenbach
Heeft iemand het nieuwe album "Ok nefna tysvar ty" al gehoord?
The True North, Strong and Free
- Destruction
ik heb Ok Nefna Tysvar Ty op mp3, als je me effe toevoegd bij msn, en ik ben weer thuis schuif ik dat album wel naar je over.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Ik sterf in de (wat jij noemt) goeie muziek, maar of ik het luister...Othrys schreef:Kijk eens aan, Coen heeft goeie muziek.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Re: Falkenbach
Othrys schreef:Heeft iemand het nieuwe album "Ok nefna tysvar ty" al gehoord?
nee
-
Spijker op zijn kop: da's precies wat ik met dit topic probeerde te achterhalen. De nummers op de vorige cd waren pakkend, lagen zeker lekker in het gehoor, maar gingen na een tijdje toch wat vervelen. Op de eerste cd is wat meer variatie te vinden. Wat die drums betreft kan ik je trouwens alleen maar gelijk geven; bij dit type muziek passen drumcomputers nu eenmaal niet.Dominion schreef:Falkenbach heerst! Die eerste cd rost veel BM-albums dr helemaal uit. Die tweede is ook goed,maar de drums vind ik een ramp.
De nieuwe ken ik niet. Is et een verbetering ten opzichte van de vorige?
De drumcomputer op et eerste album klinkt wel stukken beter dan op het tweede album. Op Magni bla bla bla, klinken de drums leeg en dof wat de sfeer van et album toch wel een klein beetje verpest. Desondanks blijft ie toch goed.Othrys schreef:[..]
Spijker op zijn kop: da's precies wat ik met dit topic probeerde te achterhalen. De nummers op de vorige cd waren pakkend, lagen zeker lekker in het gehoor, maar gingen na een tijdje toch wat vervelen. Op de eerste cd is wat meer variatie te vinden. Wat die drums betreft kan ik je trouwens alleen maar gelijk geven; bij dit type muziek passen drumcomputers nu eenmaal niet.
Volgens mij is het op het eerste album nl. een echte drummer.Dominion schreef:[..]
De drumcomputer op et eerste album klinkt wel stukken beter dan op het tweede album. Op Magni bla bla bla, klinken de drums leeg en dof wat de sfeer van et album toch wel een klein beetje verpest. Desondanks blijft ie toch goed.
- Forseti's Justice
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ja ik heb em al gehoord...een sterk album...al worden stukken in de nummers soms wel te vaak herhaald...en dat is erg jammer...want dat gebeurde op de voorganger ook al...maar Falkenbach blijft een uitstekende band met dit keer weer een uitstekend album
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Het is anders.Othrys schreef:[..]
Uit de mond van een hoer als jij beschouw ik dat als een compliment. "Die fahne hoch" ... prutser.
En dan ook nog eens de ironie in mijn post missen.
Jij bent hier de prutser, met je grapjes over blackmetal en het eeuwig saaie en kinderachtige ' trui' wat men hier gebruikt.
Ik zie geen ironie in je post, omdat die er simpelweg niet is. Ja, kinderachtige argumenten en kleinering van blackmetalbands, dat wel... maar dat kan ik niet zien als sarcasme, ironie of welke andere vorm van grappenmakerij dan ook.
En als jij het gebeuren rondom 'Die Fahne hoch' niet begrijpt dan moet je daar al helemaal je mondje over dichthouden voordat ik hem anders dichtram voor je.
Mannetjes van 17 die net komen kijken hoeven mij niks uit proberen te leggen over ironie, sarcasme en al helemaal niet over metal.
Hoegaarden or die!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik meende toch te weten dat hij 22 is...
maar boeien...mensen...mensen laten we de vrede bewaren...dat soort woede bewaren we maar voor opdringerige marrokaantjes die hip hop of trance proberen op te dringen...
Falkenbach is een lekker in het gehoor liggende band, en daar gaat het om in dit topic..
maar boeien...mensen...mensen laten we de vrede bewaren...dat soort woede bewaren we maar voor opdringerige marrokaantjes die hip hop of trance proberen op te dringen...
Falkenbach is een lekker in het gehoor liggende band, en daar gaat het om in dit topic..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"