Vader, Krisiun, Dying Fetus, Houwitser....
Vader, Krisiun, Dying Fetus, Houwitser....
Komende donderdag is het weer tijd om af te reizen naar de Rotterdamse Baroeg om daar deze supersterke line-up te gaan zien. Zijn er hier nog meer mensen die hier heen gaan? Oh ja, de week erop naar Hardenberg waar Dying Fetus headliner is.
Laatst gewijzigd door Hellspawn op wo sep 04, 2002 12:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
gister was VET!!!
Houwitser: een goede opening van de avond. die zanger was best cool met zn bivakmuts
Decapitated: deze vielen n beetje tegen eigenlijk, ik had ze beter verwacht
Monstrosity: deze band kende ik nog niet, maar tot mijn verbazing spelen ze echt supercoole muziek!
Dying Fetus: SU-PER-VET! echt een strak optreden, en een goede geluidskwaliteit
Krisiun: ook wel een goed optreden, maar je kon de zang bijna niet horen, wat me overigens wel tegenviel...
Vader: deze heb ik helaas gemist. kheb er maar 1 nummer van gezien, en toen moest ik weg
wat wel jammer was was dat ik n nieuw shirt had gekocht, maar die werd in de pit bij Krisiun of tijdens t crowdsurfen n beetje aan stukken gescheurd: er zaten 2 grote gaten in...
Houwitser: een goede opening van de avond. die zanger was best cool met zn bivakmuts
Monstrosity: deze band kende ik nog niet, maar tot mijn verbazing spelen ze echt supercoole muziek!
Krisiun: ook wel een goed optreden, maar je kon de zang bijna niet horen, wat me overigens wel tegenviel...
Vader: deze heb ik helaas gemist. kheb er maar 1 nummer van gezien, en toen moest ik weg

wat wel jammer was was dat ik n nieuw shirt had gekocht, maar die werd in de pit bij Krisiun of tijdens t crowdsurfen n beetje aan stukken gescheurd: er zaten 2 grote gaten in...

Heus.
Ik vond Decapitated echt onwijs vet! Monstrosity vond ik ook erg okay.
Dying Fetus was echt super, alleen teveel nieuwe nummers in een te korte set. Het geluid bij Krisiun was inderdaad niet optimaal. Sommige nummers herkende ik soms pas halverwege.
Vader was echt supervet! Van begin tot eind. Veel nieuwe nummers.
Komende vrijdag herhalingsoefening: Dying Fetus, Monstrosity, Houwitser en Intervalle Bizarre in Podium, Hardenberg.
www.blackfuel.nl
Dying Fetus was echt super, alleen teveel nieuwe nummers in een te korte set. Het geluid bij Krisiun was inderdaad niet optimaal. Sommige nummers herkende ik soms pas halverwege.
Vader was echt supervet! Van begin tot eind. Veel nieuwe nummers.
Komende vrijdag herhalingsoefening: Dying Fetus, Monstrosity, Houwitser en Intervalle Bizarre in Podium, Hardenberg.
www.blackfuel.nl
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Qwaaaaaak
- Contacteer:
Crownsurfers zijn arrogant
Want ze denken dat ze hoger zijn dan de rest. En als je geen zin hebt om te tillen krijg je een schoen in je face. 't is alleen leuk als de artist gaat crownsurfen, vind ik dan. teminste als ie goed speeld is ie ook hoger op dat moment dan de rest. hijs dan de man die speeld.
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]
mijn fucking thuisfront
mijn fucking thuisfront
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Net zoals bij Blind Guardian in Biebob. Crowdsurfen is punk.Demorpheus schreef:Crownsurfen moet worden verboden
het bederft mijn concert echt enorm
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ik moet je zeggen dat ik daar niet op gelet heb. Het grootste deel van de avond stond ik op die verhogingen aan de zijkant, mijn nekwervels op de proef te stellen. Kep echt een week een zere nek gehad.Gods Puke schreef:yep de pit was idd errug hard!
btw wie was jij? heb ik je misschien herkend? ik heb ffies ge-crowdsurft bij Krisiun, ik was de 2e persoon die t publiek op ging
khad n Decapitated-shirt
Crowdsurfen moet niet verboden worden. Alleen voor mensen die de techniek niet beheersen.
Op Blackfuel een bespreking van dit concert www.blackfuel.nl
- impaled succubus
hier ben ik t niet echt mee eens.Gods Puke schreef:gister was VET!!!
monstrosity: deze band kende ik nog niet, maar tot mijn verbazing spelen ze echt supercoole muziek!
houwitser: qua muziek wel grappig maar erg eentonig en cliche, de zang

decapitaded: vond ik zonder twijfel de beste band van de avond. ze speelde strak, een jonge band met talent.
monstrosity: een death metal band met true bm ruis???? hoor ik nie vaak en het klinkt ook voor geen meter.
deze band was echt bagger zelf angel of death wisten ze omherkenbaar te verkrachten. maar ik denk zels dat ze het als dark metal band een stuk beter zouden doen.
dying fetus: om te huilen zo slecht. ze haalde de vet en strakheid van de cd's lang niet.
krisium: tijdens deze band was ik wijve kijken en zuipen.
vader: natuurlijk niet zo strak als op de cd's maar zeker niet slecht.
ik vond t ze een heeel stuk beter doen dan dying fetus. en die drummer, geweldig zelfs een nummer als wings speelt ie perfect.
Hey Impaled Succubus. Even een vraagje. Als je al die bands zo kut vond (met uitzondering van Decapitated) waarom ga je dan in godsnaam naar zo'n avond? Is toch zonde van je avond en van je geld?
www.blackfuel.nl
www.blackfuel.nl
- impaled succubus
'kwoe graag vader en dying fetus een keer aan het werk zien, viel ietwat tegen duz.Hellspawn schreef:Hey Impaled Succubus. Even een vraagje. Als je al die bands zo kut vond (met uitzondering van Decapitated) waarom ga je dan in godsnaam naar zo'n avond? Is toch zonde van je avond en van je geld?
www.blackfuel.nl
verder vrienden van mij gingen duzz ik ging ook voor de gezellighieid, en dat geld hwo care's dat mot toch ergens aan uit gegeven worden.
- impaled succubus
- Snaggerske
- Contacteer:
- Snaggerske
- Contacteer: